اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908134728214900

دلایل مرگ بر اثر جراحی بینی و کاهش احتمال وقوع آن

کد: 139908134728214900

https://bit.ly/2GFzNGs

، (اخبار رسمی): بسیاری از افراد قبل از جراحی های زیبایی به خصوص جراحی بینی همیشه ترس از این دارند که در حین عمل، سیستم دچار اختلالات شود و اتفاقی برایشان بیفتد ولی خوشبختانه این احتمال بسیار کم است.

دلایلی مرگ بر اثر جراحی بینی و کاهش احتمال وقوع آن
دلایل مرگ بر اثر جراحی بینی و کاهش احتمال وقوع آن

بسیاری از افراد قبل از جراحی های زیبایی به خصوص جراحی بینی همیشه ترس از این دارند که در حین عمل، سیستم دچار اختلالات شود و اتفاقی برایشان بیافتد ولی خوشبختانه این احتمال بسیار کم است.

علت های مرگ شخص در اثر جراحی بینی

قبل از جراحی بینی همیشه از بیهوشی استفاده می شود اما نوع بیهوشی و چگونگی استفاده آن حتما باید توسط متخصص بیهوشی انجام گیرد. 

درصد بالایی از مرگ و میرها ی جراحی بینی بر اثر انتخاب اشتباه و تجربه نداشتن کسی بوده است که داروی بیهوشی را استفاده کرده است.

 استفاده از داروهای بیهوشی با دوز بالا می تواند برای شخص بیمار بسیار خطرناک باشد و وی را به کما ببرد. در مقابل استفاده کم از بیهوشی نیز سبب بلند شدن بیمار از حالت بیهوش و عامل مرگ نیز است.

از دیگر دلایل مرگ بیماران در حین جراحی این است که دستگاه ها جراحی دچار مشکل و اختلال شوند و شرایط بیمار را نشان ندهند. 

راه های کاهش احتمال وقوع مرگ در جراحی بینی

امروزه به دلیل پیشرفت علم پزشک و وجود تجهیزات با امکانات بالا مرگ و میر بر اثر جراحی های زیبایی به خصوص جراحی زیبایی بینی بسیار کمتر شده است. 

اما به هرحال قبل از انجام عمل بینی باید یک متخصص خوب و با تجربه را پیدا کنید. سپردن بینی و حتی جان خود به یک دکتر با تجربه می تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد و هیچی خطری هم برای شما نداشته باشد.  با توجه به اینکه این جراحی بسیار پیچیده و به تجربه و مهارت جراح نیاز دارد پس حتما در مورد متخصص جراحی خود قبل از جراحی تحقیق کنید.  بعد از پیدا کردن پزشک متخصص خود حتما اگر دارای بیماری خاصی هستید وی را در جریان قرار دهید و از حساسیت های دارویی خود حتما به وی بگویید. 

منبع: جراحی بینی دکتر دوغایی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان