اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908144729815186

چند ایده خلاقانه برای بازیافت کاغذ باطله بدون دردسر

کد: 139908144729815186

https://bit.ly/3n7b4ud

، (اخبار رسمی): بازیافت کاغذ باطله، می تواند به حفظ سلامت محیط زیست و بالا بردن کیفیت زندگی ما کمک کند و بازیافت اصولی روش های مختلفی دارد.

چند ایده خلاقانه برای بازیافت کاغذ باطله بدون دردسر
پیک کاغذی خریدار کتاب و کاغذ باطله

بازیافت کاغذ باطله ، می تواند به حفظ سلامت محیط زیست و بالا بردن کیفیت زندگی ما کمک کند و بازیافت اصولی روش های مختلفی دارد.

بازیافت کاغذ باطله ، می تواند به حفظ سلامت محیط زیست و بالا بردن کیفیت زندگی ما کمک کند ، بازیافت اصولی روش های مختلفی دارد که در این مقاله چندین روش برای بازیافت در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.

  • بازیافت در باغ و گاراژ

1. روزنامه و کاغذ دفتر را به مالچ تبدیل کنید. کاغذ را به‌صورت نوار پاره کرده و دور گیاهان خود لایه‌لایه کنید. این به جلوگیری از رشد علف‌های هرز کمک کرده و خاک را مرطوب نگه می‌دارد. مقاله سرانجام تجزیه و به عناصر غذایی لازم برای خاک کمک می‌کند.

مقوای راه‌راه نیز می‌تواند مؤثر باشد.

از کاغذ براق یا جوهر رنگی استفاده نکنید.

2. روزنامه را به کمپوست اضافه کنید. روزنامه کربن را به یک دسته کمپوست متعادل اضافه می‌کند و به‌عنوان "قهوه‌ای" طبقه‌بندی می‌شود. راهنمای پیک کاغذی را در اینجا ببینید که چگونه یک کمپوست متعادل بسازید.

3. در برابر نشت محافظت کنید. هنگام تعمیر اتومبیل یا هنگام رنگ‌آمیزی و رنگ‌آمیزی مبلمان، از روزنامه قدیمی به‌عنوان محافظ نشت استفاده کنید. از آن به‌عنوان پوششی برای همه پروژه‌های صنایع‌دستی خود استفاده کنید.

  • بازیافت در اطراف خانه

1. بستر گربه درست کنید. روزنامه خردشده را می‌توان به یک بستر گربه‌ای م effective ثر تبدیل کرد. تمام آنچه شما نیاز دارید مقداری جوش‌شیرین است.

کاغذ را ترجیحاً در دستگاه خردکن کاغذ خردکنید.

کاغذ را در آب گرم خیس کنید. مقدار کمی صابون ظرف قابل‌تجزیه زیست اضافه کنید.

آب را خالی کنید و دوباره بدون صابون خیس کنید.

جوش‌شیرین را روی کاغذ بپاشید و مخلوط را با هم ورز دهید. تا حد ممکن رطوبت را بگیرید.

بر روی صفحه‌نمایش خردشده و بگذارید برای چند روز خشک شود.

2. بسته‌بندی هدیه‌ها برای بسته‌بندی هدایا از روزنامه قدیمی استفاده کنید. کمیک‌های یکشنبه به دلیل رنگ‌های بسیار مؤثر هستند.

3. یک جعبه بسته‌بندی کنید. برای پر کردن بسته‌ای برای حمل‌ونقل از کاغذ قدیمی استفاده کنید. اشیا شکننده را در لایه‌های کاغذ بپیچید و شکاف‌های داخل جعبه را با پارچه‌های خردشده پرکنید تا همه‌چیز راحت بماند.

4. جلد کتاب درست کنید. می‌توانید برای تهیه جلد کتاب برای کتاب‌های سخت و قدیمی خود که می‌توانید هر طور که دوست دارید تزئین کنید، از کیسه‌های کاغذی استفاده کنید.

  • بازیافت از طریق یک سرویس مدیریت پسماند

1. با شرکت مدیریت پسماند محلی خود تماس بگیرید. از آنها در مورد خدمات بازیافت موجود و همچنین مراکز بازیافت در منطقه خود بپرسید. از آنها جزئیات مربوط به آنچه را که می‌توان بازیافت یا نمی‌توان بازیافت کرد، بخواهید.

2. بدانید چه چیزی می‌تواند و چه چیزی قابل بازیافت نیست. مناطق مختلف سیاست‌های متفاوتی در مورد آنچه می‌توانند بپذیرند دارند، اما آنچه را که عموماً انجام می‌شود و نمی‌گیرد، در اینجا آورده شده است:

آنچه می‌توانید بازیافت کنید: روزنامه، مجلات، نقشه، بسته‌بندی (به‌جز غذای منجمد)، پاکت نامه، مقوا.

آنچه را که نمی‌توانید بازیافت کنید: کاغذ مومی، کاغذ چندلایه، کیسه‌های غذای حیوانات خانگی، کاغذ آغشته به غذا، جعبه‌های مواد غذایی منجمد.

3. بازیافت خود را مرتب و قرار دهید. اگر شرکت مدیریت پسماند شما بازیافت ارائه می‌دهد، پس بازیافت‌های طبقه‌بندی‌شده خود را در روز در سطل آشغال به محدوده سطل‌های بازیافت منتقل کنید.

4. کاغذهای قدیمی خود را به یک مرکز بازیافت ببرید. اگر شرکت بهداشت محلی شما از بازیافت پشتیبانی نمی‌کند، یا بیش‌ازحد کافی برای قرار دادن در یک سطل آشغال وجود دارد، وسایل بازیافتی خود را بسته‌بندی کرده و به مرکز بازیافت محلی خود ببرید.

  • بازیافت در دفتر

1. در پشت کاغذ چاپ کنید. بسیاری از چاپگرها فقط در یک طرف چاپ می‌کنند. اگر چیزی را چاپ می‌کنید که نیازی به‌ظاهر حرفه‌ای ندارد، از یک صفحه باطله یک رو که در قبل چاپ‌شده استفاده کنید.

2. یک دفترچه یادداشت ایجاد کنید. دسته‌ای از کاغذهای یک‌بار استفاده‌شده را جمع کنید. همه آنها را زیرورو کنید، سپس قسمت بالایی آن را با منگنه یا تخته گره بزنید.

سخن پایانی

پیک کاغذی در راستای حفظ محیط زیست قصد دارد تا خریدار کتاب و کاغذ باطله درب منزل شما با بالاترین قیمت باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | نشریات و کتاب