اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908144730015415

اهدای کمک کارکنان گروه مالی فیروزه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

کد: 139908144730015415

https://bit.ly/3l9tGci

، تهران , (اخبار رسمی): در زمستان گذشته برنامه‌ای جهت کمک به هموطنان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان تدارک دیده شد تا گروه مالی فیروزه بتواند مرهمی هرچند اندک بر دل مردمان سخت کوش این دیار باشد.

اهدای کمک کارکنان گروه مالی فیروزه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
کمک کارکنان گروه مالی فیروزه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

در زمستان گذشته برنامه‌ای جهت کمک به هموطنان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان تدارک دیده شد تا به همان میزان که همکاران گروه مالی فیروزه در این پروژه همراهی کنند، شرکت نیز مشارکت کند تا بتواند مرهمی هرچند اندک بر دل مردمان سخت کوش این دیار باشد.

در این پروژه مسئولیت اجتماعی، بنا بر این بود یک دوره‌ی آموزشی برای کشاورزان عزیز سیستان و بلوچستان برگزار شود تا نحوه کشت صحیح محصولات کشاورزی  برای آسیب کمتر در برابر سیل آموزش داده ‌شود. تمامی هماهنگی‌های لازم با مقامات دولتی و اداری، محل برگزاری دوره، نحوه اطلاع رسانی، مجوزهای لازم و ... انجام شد. اما باتوجه به شیوع بیماری کرونا این پروژه به تعویق افتاد و در نهایت با همه‌گیری و  عدم قطعیت اتمام این پدیده‌ی منحوس، این برنامه منتفی شد.

بعد از بررسی‌های فراوان و در نظر گرفتن شرایط این‌روزها روستای پیرسهراب منطقه دشتیاری از توابع شهرستان چابهار برای کمک انتخاب شد، با در نظر گرفتن مشکلات زیرساختی آموزشی در روستای پیرسهراب با توجه به برنامه دولت مبنی بر افزایش آموزش الکترونیک، تصمیم بر این شد با مبلغ جمع‌آوری شده 2 دستگاه ویدیو پروژکتور به همراه متعلقات آن تهیه شود که برای بچه‌های این روستا ارسال شد تا بتوانند از این امکانات آموزشی جهت آگاهی‌سازی بیشتر و بهتر استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مالی فیروزه

گروه مالی فیروزه یکی از شرکت‌های پیشرو ایرانی در حوزه خدمات بازار سرمایه، مالی و سرمایه‌گذاری می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه