اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006025394615415

منطقه کن تهران فیروزه‌ای شد

خانه‌دار کردن 288 خانوار توسط گروه مالی فیروزه

کد: 140006025394615415

https://bit.ly/3gvP8rG

، تهران , (اخبار رسمی): گروه مالی فیروزه توسط یکی از زیرمجموعه‌های خود 288 واحد خانه در منطقه کن تهران احداث کرد.

خانه‌دار کردن 288 خانوار توسط گروه مالی فیروزه
گروه مالی فیروزه در کوهسار تهران 288 واحد خانه ساخت.

گروه مالی فیروزه در سال 1390 شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران را خریداری کرد این شرکت با بیش از 250هزار سهام‌دار یکی از پرجمعیت‌ترین شرکت‌های بورسی کشور است.

بعد از خریداری وتوصا توسط بخش خصوصی این شرکت پله‌های ترقی را به سرعت طی کرد و هر ساله به دارایی‌های تحت مدیریت آن افزوده شد.

امروز این شرکت، طی 5 سال تجربه کاری و جایگاه  جدیدش در بازار سرمایه  دارایی و مالکیت شرکت‌های، سرمایه‌گذاری سبحان، سرمایه‌گذاری جامی، سرمایه‌گذاری اعتبار ایران، سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت و... را در  اختیار دارد.

وتوصا با سرمایه 400میلیارد تومان، جزء خوش‌نام‌ترین و شفاف‌ترین‌های بازار سرمایه  است که طی ۵ سال گذشته در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و کمک به مشکل مسکن وارد پروژه ساختمانی موفقی به نام «کوهسار » شد که این تنوع در سرمایه‌گذاری باعث تغییر چهره  منطقه کن در غرب تهران شد.

مدیریت بخش خصوصی با بهینه‌‌سازی ساختار دارایی‌ها،  بالابردن سطح شفافیت ، ایجاد تنوع در دارایی‌های مالی و سرمایه‌گذاری در بخش‌های جدیدی مانند حوزه مسکن، این شرکت را از یک شرکت کم بازده به یک شرکت سودآور و خوشنام در بازار سرمایه ایران مبدل نمود.

حسام‌الدین عبادی مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در  گفت‌و‌گو با خبرنگار --- در مورد آخرین وضعیت پروژه کوهسار گفت: این پروژه  ۲۸۸واحدی در ۴ بلوک ۸ طبقه‌ای ، در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع واقع در غرب تهران با معماری نوین و خاص طراحی شده است. پروژه کوهسار دارای فضایی زیبا و ایده‌آل است که سطح اشغال بناها حدودا ۴۰ درصد از کل مساحت زمین بوده و مابقی به فضای سبز و محوطه اختصاص دارد.

وی گفت: زیر بنای کل پروژه نزدیک به ۴۲۰۰۰ متر است که ۲۴۵۰۰ متر متعلق به بلوک A و B و ۱۷۵۰۰ متر متعلق به بلوک C  و D است. این مجموعه دارای دو سالن اجتماعات ۱۷۰ و 50 متر مربعی نیز است.

او در مورد دسترسی این پروژه و موقعیت  آن گفت: پروژه مسکونی - تجاری کوهسار در منطقه خوش آب و هوا و ییلاقی کن در شمال غربی تهران واقع شده است. این پروژه به لحاظ دسترسی آسان به بزرگراه‌های شهید همت و نیایش ، نزدیکی به مترو و اتوبان تهران شمال در موقعیت مکانی بسیار مناسبی قرار گرفته که تردد ساکنین به محل سکونت‌شان را از شاه راه‌های اصلی امکان پذیر می‌کند.

تمام امکانات رفاهی، با سبک زندگی متفاوت در «کوهسار»

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذای توسعه صنعتی ایران با اشاره یه این که آنچه پروژه کوهسار را متفاوت می سازد؛ استانداردهای ساختاری آن و طراحی متفاوت و نگاه به کلیه نیازهای رفاهی برای سکونتی همراه با آرامش و امنیت خاطر است، ابراز داشت: پروژه به لحاظ امکانات رفاهی مجهز به سالن اجتماعات، فضای ورزشی، مهد کودک و فضای بازی کودک است که ساکنین بدون طی مسیر طولانی می‌توانند از این امکانات بهره‌مند شوند. استانداردهای قابل توجه در ساخت پروژه و بالا بودن کیفیت آن باعث شده بافت فرهنگی و ساختار منطقه تحت تأثیر قرار گرفته و با ارتقاء استاندارد متعلقه، شکل مطلوبی از زندگی فراهم گردد که سبک زندگی متفاوت و کیفیتی عالی را به همراه دارد تنوع متراز و نقشه‌ها پاسخگوی نیاز هر نوع سلیقه و سرمایه‌ای است.

طراحی «کوهسار» متفاوت است، امنیت حرف اول ما است

به گفته وی، پروژه کوهسار با طراحی متفاوت و نگاه به کلیه نیازهای انسانی جهت آرامش، امنیت و رفاه کامل طراحی شده است که  برخی خصوصیات مهم آن  شامل  فضای سبزی زیبا، معماری واحدها متنوع و متفاوت، تنوع متراژ واحدها از ۵۴ الی ۱۱۴ متر، کلیه واحدهای مجموعه دارای پارکینگ و تراس اختصاصی، بهره‌مندی از حداقل دو آسانسور (مسافرین و برانکاردبر)،  دارا بودن هر آپارتمان به  سیستم سرمایش و گرمایش مستقل (ایرواشر پکیج گرمایشی) و طراحی و اجرای سازه ساختمان‌ها کاملا ایمن در مقابل زلزله و مجموعه دارای سیستم اعلام حریق و آنتن مرکزی است.

پروژه به نقطه پایان رسید، همه صاحبخانه شدند

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذای توسعه صنعتی ایران در پایان گفت: این پروژه   ۲۸۸ واحدی به پایان رسیده، فروش واحدها تمام شده و سندهای دو بلوک در حال انتقال به مالکین است و اسناد دو بلوک دیگر در حال آماده شدن است. در واقع «کوهسار» جزو معدود برج‌هایی است که با رعایت تمام استاندارها توانست سند را تحویل مالکان آن دهد و شرکت به تمامی تعهدات خود در قبال خریداران پای‌بند باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه مالی فیروزه

گروه مالی فیروزه یکی از شرکت‌های پیشرو ایرانی در حوزه خدمات بازار سرمایه، مالی و سرمایه‌گذاری می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید