اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908174735813773

چاپ پاسارگاد ارائه دهنده خدمات تخصصی چاپ کارت پی وی سی فوری

معرفی انواع کارت پی وی سی pvc

کد: 139908174735813773

https://bit.ly/36FFwoH

، (اخبار رسمی): چاپخانه پاسارگاد مجهزترین مرکز چاپ کارت pvc با کادری متخصص آماده ارائه خدمات تخصصی چاپ کارت پی وی سی در هر تیراژی است که از نظر کیفیت بسیار عالی و از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه است. جهت سفارش چاپ انواع کارت pvc با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت در چاپخانه پاسارگاد، با ما تماس بگیرید.

چاپ انواع کارت پی وی سی pvc – چاپ کارت پی وی سی فوری – چاپ کارت pvc تکی
چاپخانه پاسارگاد ارائه دخنده خذمات تخصصی چاپ انواع کارت پی وی سی ، کارت ویزیت،کارت شناسایی،پرسنلی

چاپخانه پاسارگاد بهترین و مجهزترین مرکز چاپ کارت با کادری متخصص در زمینه طراحی و چاپ کارت های پی وی سی و مجهز به بهترین دستگاه های چاپ کارت پی وی سی در هر تیراژی است که از نظر کیفیت بسیار عالی است.

پی وی سی یا پلی وینیل کلراید در قرن نوزدهم میلادی توسط دو نفر با دو موقعیت متفاوت کشف شد. ظهور این ماده با قرار گرفتن جامد سفید رنگ داخل فلاسک در معرض نور انجام گرفت. در طی زمان تلاش های زیادی برای استفاده از این مواد در محصولات صورت گرفت که در نهایت در سال 1926 میلادی Waldo Semon و B.F Goodrich، مواد افزودنی دیگری به PVC اضافه نمودند و یک ماده با دوام و انعطاف پذیر به نام یو پی وی سی UPVC اختراع کردند که در صنعت و تجارت بسیار پرکاربرد شد. یکی دیگر از موارد استفاده این مواد تولید کارت PVC است. کارت پی وی سی یک کارت پلاستیکی است که در اشکال و رنگ های متنوع و برای استفاده های مختلفی ساخته شده است. اولین حجم زیاد استفاده از کارت PVC در سال 1983 در کشور فرانسه اتفاق افتاد که به منظور پرداخت هزینه مکالمه تلفن به کار گرفته شد. این کارت ها دارای مقاومت بالایی بوده و طول عمر بالایی دارند. علاوه بر این به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند به هیچ وجه نمیشکنند و همچنین آب و رطوبت تاثیری روی آن ها نمی گذارد. کارت پی وی سی به طور کلی به سه دسته ساده و هوشمند و مغناطیسی تقسیم بندی می شود که هر یک ویژگی ها و کارایی منحصر به خود را دارند. کارت های مذبور قابلیت هوشمندسازی دارند و می توان با انواع تکنولوژی ها روی آن ها چاپ زد.

چرا از کارت هایی با جنس پی وی سی برای چاپ استفاده کنیم ؟
کارتهای پی وی سی کارتهایی هستند که از نوعی پلاستیک فشرده به نام پلی وینیل کلراید یا به اختصار pvc ساخته شده اند و یکی از محصولات صنعت پتروشیمی محسوب می شوند. مقاومت این نوع کارت در برابر گرما و سرما در مقایسه با کارتهای کاغذی و مقوایی بسیار بالاتر بوده و دوام و ماندگاری آن نیز به دلیل نوع مواد به کار رفته در آنها بیشتر است. بنا به همین دلایل است که کارت پی وی سی محبوبیت زیادی نسبت به سایر کارت ها پیدا کرده است. کارت pvc بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است و در اثر فشار یا ضربه آسیبی نمی بینند، همچنین این امکان وجود دارد که با تعبیه تراشه و حافظه های بسیار ظریف و کوچک درون کارت ها عملیات هوشمند سازی را انجام داد. بنابراین می توان اطلاعات را در آن ها ذخیره سازی کرد و به منظور تشخیص هویت و یا برای ارائه انواع خدمات مورد استفاده قرار دارد. همچنین برای خواندن داده های ذخیره شده نیز می توان از دستگاه های کارتخوان مناسب استفاده کرد. نکته ای که قابل توجه است اینکه در تهیه کارت pvc از کاغذ استفاده نمی شود و این نوعی همزیستی با محیط زیست و طبیعت می باشد.

از مهمترین دلایلی که کارتهای پی وی سی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند عوامل ذکر شده در زیر است:

  • کارتهای پی وی سی جنس مقاوم و قابل انعطافی دارند و به دلیل ماندگاری زیادی که دارند می توانند برای چاپ کارت های هوشمند، کارت بانکی و کارت اعتباری و همچنین برای چاپ کارت پرسنلی و شناسایی مورد استفاده قرار بگیرند.
  • از دیگر مزایای کارتهای پی وی سی میتوان به قابلیت ضد آب بودن آن اشاره کرد که موجب شده در برابر رطوبت نیز مقاوم باشند.
  • استفاده از این جنس برای چاپ کارت pvc بسیار مقرون به صرفه است و کیفیت مطلوبی را ارائه می نماید.
  • لازم به ذکر است که پلاستیک مورد استفاده در تولید کارت پی وی سی امکان بازیافت و استفاده مجدد را دارد و به این ترتیب با استفاده از کارتهای پی وی سی به جای کاغذ و مقوا  از آسیب به محیط زیست هم پیشگیری می شود.

انواع کارت pvc (کارتهای pvc در انواع متنوعی وجود دارند اما به طور کلی می توان آن ها را به صورت ذیل دسته بندی نمود که هر یک از انواع این کارت ها خود شامل یک سری کارت هستند و بر اساس ویژگی هایی که دارند برای موارد گوناگونی به کار می روند.)

  1. کارت pvc ساده
  2. کارت pvc مغناطیسی (مگنت)
  3. کارت pvc مایفر
  4. کارت RO 125k

 

نمونه چاپ شده کارت پی وی سی

  • کارت های پی وی سی به صورت گسترده ای برای کارت عضویت باشگاه ها و به عنوان کارتهای vip در طرح های  وفاداری  و در انجمن ها صادر میشوند.
  • پرداخت  الکترونیکی بهای کالاها و خدمات از متداول ترین کاربردهای چاپ کارت پی وی سی است. کارتهای بانکی و اعتباری از دسته کارتهای pvc هستند.
  • کارت های پی وی سی به علت انعطاف پذیری ، بهداشتی بودن و قابلیت چاپ  در محل به صورت وسیعی برای برچسب زنی مواد غذایی به کار برده می شوند.
  • چاپ کارت pvc برای کنترل و حفاظت دسترسی به مکانهای خاصی از یک شرکت یا دسترسی به امکانات  خاصی میتواند انجام شود.
  • کارت های پی وی سی برای صدور کارتهای شناسایی و پرسنلی که به عنوان وسیله ای برای شناسایی هویت افراد مورد استفاده قرار میگیرند به کار میروند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ پاسارگاد

چاپ پاسارگاد در زمینه چاپ انواع کارت های پی وی سی از جمله:کارت ویزیت–کارت شناسایی–کارت پرسنلی –کارت تخفیف و … فعالیت میکند که مجهز به دستگاه های چاپ افست و دیجیتال (مستقیم و غیر مستقیم) می باشد چاپ پاسارگاد با حضور مجرب ترین کادر فروش و مشاوره در زمینه چاپ کارت می تواند به شما کاربردی ترین و به روز ترین کارت ها را ارائه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]