کد: 139908184736815478

بررسی چالش های معاملات سنتی و راهکارهای نوین سیستم پرداخت اینترنتی نرون کش

نرون کش؛ از پیدایش ایده تا شکل گیری یک دستیار هوشمند پرداخت اعتباری

کد: 139908184736815478

https://bit.ly/2K9ynW7

، (اخبار رسمی): در این محتوا در مورد چالش هایی که باعث شکل گیری نرون کش شده است صحبت می کنیم. پس از آن در مورد امکانات سیستم پرداخت نرون کش و سپس در مورد برنامه های نوین مان برای آینده این سیستم با هم گپ و گفتی خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

نرون کش؛ از پیدایش ایده تا شکل گیری یک دستیار هوشمند پرداخت اعتباری
نرون کش؛ از پیدایش ایده تا شکل گیری یک دستیار هوشمند پرداخت اعتباری

نرون کش یک سرویس کیف اعتباری دیجیتالی است که با توسعه قابلیت های نرم افزاری نوین و متعدد، توانسته است خدمات متعددی را برای انتقال سریع و راحت تر اعتبار ایجاد کند.

تعامل با افراد و سرویس های مختلف از بنیادی ترین نیازهای مردم است. همین امر باعث شده است تا از دیرباز، معاملات به عنوان جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما تلقی شود. تمایل همگانی برای ادامه حیات و رسیدن به رفاه، دو امر مهم برای گره خوردن معاملات به فلسفه زندگی است. از آنجایی که در طول زمان نیازهای ما صرفا از زنده ماندن به چالش هایی برای رشد و ترقی در همه ابعاد زندگی تغییر کرده است، معاملات هم با پیشرفت انسان مرتبا دست خوش تغییرات شده است.

برای رسیدن از مبادلات کالا به کالا تا معاملات اینترنتی، فراز و نشیب های زیادی سپری شده تا امروزه شاهد نسل نوینی ازمبادلات کالا و ارز باشیم. چالش های معاملات به روش های سنتی در ادامه مهمترین دلایل برای تمایل به تغییر در معاملات و تلاش برای رسیدن به نسل جدید پرداخت ها را با ذکر معایب معاملات به روش سنتی بررسی می کنیم.

محدود به مکان و زمان

معامله و پرداخت در روش سنتی، محدود به مکان و زمان است. برای مثال شما ساعت سه بامداد به آسانی قادر نخواهید بود اعتبار بانکی خود را منتقل کنید. یا برای خرید محصول مورد نظر از یک فروشگاه، به آسانی قادر نخواهید بود از یک شهر دیگر اقدام به تهیه محصول مورد نظر کنید.

اتلاف زمان

حتما شما هم تجربه ایستادن در صف بانک ها، صف صرافی ها و … را دارید. در اکثر مواقع، معامله به روش سنتی زمان زیادی از شما صرف می کند.

حسابرسی سخت تر

با افزایش نقل و انتقالات پول در روش سنتی، حسابرسی هم برای کاربران عادی و هم برای عرضه کنندگان محصولات و خدمات سخت تر می شود.

چالش های معاملات بر مبنای خدمات بانکی

با گسترش روز افزون اینترنت و همچنین خلق سرویس های بزرگ مبتنی بر اینترنت، سبک معاملات و نقل و انتقال اعتبار بانکی هم با تغییرات زیادی مواجه شده است. بانک ها نیز برای سهیم شدن در این جریان مالی جدید، سرویس های پرداخت و نقل و انتقال اعتبار بانکی را به صورت آنلاین برای مشتریان خود فراهم کردند. هرچند این سرویس ها توانست تا حد زیادی معایب معامله به روش حضوری و سنتی را پوشش دهد، اما در بعضی موارد محدودیت های جدیدی را برای کاربران ایجاد کرد.

بوروکراسی اداری

صاحبان سیستم های اینترنتی، برای دریافت مجوز درگاه های پرداخت، نیاز دارند زمان زیادی را برای اخذ مجوزهای مربوطه برای ایجاد یک سیستم پرداخت اینترنتی صرف کنند.

محدودیت های سرویس دهی

در بعضی از موارد، درگاه پرداخت یک بانک نمی تواند با سایر بانک ها به خوبی ارتباط برقرار کند. از این رو ممکن است مشتریان یک بانک نتوانند از درگاه پرداخت اینترنتی یک بانک دیگر استفاده کنند.

محدودیت های انتقال وجه

در نقل انتقال اعتبار بانکی به صورت مستقیم کارت به کارت و همچنین خریدهای اینترنتی از درگاه پرداخت اینترنتی، محدودیت هایی برای سقف پرداخت در نظر گرفته شده است. کاربران بعضا برای انتقال اعتبار بیشتر، نیاز به چند حساب بانکی (یا کارت بانکی) دارند. همچنین در خریدهای اینترنتی از درگاه پرداخت اینترنتی کاربران فقط قادر هستند تا سقف محدودی نسبت به خرید اینترنتی اقدام کنند. این مساله چالش های زیادی را برای افراد و بنگاه های اقتصادی که حجم زیادی از پول را در طول روز منتقل می کنند به وجود می آورد.

مزایای کیف های پول دیجیتال نسبت به معاملات بانکی

در گذشته، چه در معامله به روش سنتی و چه در معاملات آنلاین، پرداخت ها مبتنی بر خدمات بانکی بود. از آنجایی که بانک ها محدودیت های مختلفی داشتند و همچنین محدود به شرایط جغرافیایی می شدند، نسل جدیدی از سرویس های فین تک ظهور پیدا کردند. این سرویس ها با درگاه پرداخت اینترنتی آغاز شدند و با ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین به شدت محبوب شدند. امروزه بخش کلانی از معاملات آنلاین، با استفاده از رمز ارزها انجام می شود. رمز ارزها، قوانین معاملاتی دنیا را تغییر داده اند.

بدون شک، کیف های پول دیجیتال و رمز ارزها، جهش و تغییر شگرفی در بازار معاملات آنلاین به وجود آوده اند. در ادامه به مهمترین مزایای کیف های پول دیجیتال اشاره می کنیم.

جامعه آماری بزرگ و انعطاف پذیر

با استفاده از کیف های پول دیجیتال، کاربران اینترنت نیاز به حساب های مختلف در بانک های کشورشان و یا بانک های سایر کشورها ندارند. این امکان کاربران را قادر می کند تا معاملات آنلاین خود را در تمامی کشورهای دنیا انجام دهند.

محدودیت های سرویس دهی

امروزه تمامی سرویس های بزرگ آنلاین، کیف پول دیجیتالی را پشتیبانی می کنند. همین موضوع باعث می شود شما با استفاده از کیف پول دیجیتال خود بتوانید معاملات خود را با دامنه بزرگ تری از سرویس دهنده ها و یا سرویس گیرنده ها انجام دهید.

سریع و کارایی بالا

استفاده متعدد از خدمات بانکی، کاربران را وادار می کند تا یک سری از عملیات واحد را به دفعات تکرار کنند. اما این تکرار در کیف پول های آنلاین وجود ندارد. کاربران با یک بار شارژ کیف پول دیجیتال خود، قادر خواهند بود بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات تکراری معاملات آنلاین خود را دنبال کنند.

نرون کش یک سرویس کیف اعتباری دیجیتالی است که با توسعه قابلیت های نرم افزاری نوین و متعدد، توانسته است خدمات متعددی را برای انتقال سریع و راحت تر اعتبار ایجاد کند. با این دستیار هوشمند اعتباری، کاربران قادر خواهند بود به آسانی معاملات خود را با سراسر دنیا انجام دهند.

چرا باید از سرویس نرون کش استفاده کرد؟

سرویس نرون کش، بازیگر جدید و قدرتمندی در عرصه معاملات آنلاین به شمار می رود. در ادامه به معرفی مهمترین قابلیت ها و خدمات کیف پول دیجیتالی نرون کش می پردازیم.

سادگی در استفاده و تجربه کاربری بالا

از همان ابتدای پیدایش درگاه پرداخت اینترنتی نرون کش، تاکید ویژه ای به سادگی در استفاده از آن شده است. سرویس های این سیستم به گونه ای طراحی شده است که شرکت ها و افراد مختلف، با هر سطح علمی قادر باشند از این سرویس در معاملات خود استفاده کنند.

امنیت بالا

برای تولید یک کیف پول دیجیتال، نیاز به تکنولوژی پیچیده و دقیقی است تا بتواند از امنیت کاربران در برابر خطرات اینترنتی دفاع کند. کیف پول دیجیتال نرون کش با جدیدترین تکنولوژی ها به وجود آمده است.

پشتوانه کاربران

تمامی پول های رایج در دنیا نیاز به پشتوانه دارند. این قانون برای پول های کاغذی و پول های دیجیتالی یکسان است. از همان ابتدای پیدایش نرون کش، پشتوانه ای مبتنی بر تقاضا، پذیرش و اعتماد طیف وسیعی از مردم برای کیف پول دیجیتال شکل گرفته است.

درگاه پرداخت سریع و همگانی

با تکیه به پشتوانه ی علمی تیم توسعه دهنده ی نرون کش، تمامی سرویس دهنده ها و برنامه نویسان قادر خواهند بود از APIهای این سیستم برای ثبت درگاه پرداخت اینترنتی به صورت آنی و رایگان استفاده کنند.

پشتیبانی واقعی

تمامی کاربران نرون کش، با هر مقدار تراکنش مالی، قادر خواهند بود از پشتیبانی 24 ساعته ی متخصصان مجرب این حوزه استفاده کنند. مرکز تماس مشتریان نرون کش متعهد است تا تمامی سوالات کاربران را پاسخگو باشد. حتی اگر کاربر نرون کش نیستید، ما برای پاسخگویی به شما در خدمتیم ...

بررسی مهمترین خدمات دستیار هوشمند پرداخت اعتباری

با ما همراه باشید تا در ادامه به مهمترین خدمات سرویس پرداخت نرون کش بپردازیم.

شماره حساب آنی

با ثبت نام و ورود به حساب کاربری خود در سایت نرون کش، دو حساب ارزی دلاری و یورویی به شما تعلق می گیرد. این دو شماره حساب که بلافاصله پس از ثبت نام ساخته می شوند، در معاملات و نقل و انتقال اعتبار کارایی دارند.

ارسال اعتبار

در قسمت Deposit از سرویس پرداخت اینترنتی نرون کش قادر خواهید بود به آسانی به هر جای دنیا پول ارسال کنید. این اعتبار ممکن است به منظور شارژ حساب کاربری خود باشد، یا هزینه مربوط به یک معامله، و یا هدیه ای برای خانواده و دوستانتان! برای ارسال اعتبار می توان هم از کد ووچر اختصاصی خود، و هم از پول نقد استفاده کرد.

دریافت اعتبار

در قسمت Cash Withdraw سرویس پرداخت اینترنتی نرون کش قادر خواهید بود به آسانی درآمدهای خود را کنترل کنید. شما می توانید درآمدهای خود را در تمام کشورهای دنیا به پول نقد تبدیل کنید.

لیست همکاران و دوستان

سرویس نرون کش تمرکز ویژه ای روی سادگی در استفاده دارد. هدف خلق سرویس نرون کش استفاده همگانی است. یکی از قابلیت های خوبی که در نظر گرفته شده است، لیست مخاطبین است. شما می توانید همکاران خود را در لیست مخاطبین ذخیره کنید تا پس از آن بتوانید فقط با یک کلیک به نقل و انتقال اعتبار با مخاطبان تان بپردازید.

امنیت

هرچند استفاده از نرون کش ساده است، اما توجه ویژه ای به امنیت حساب های این سیستم شده است. با استفاده از این سیستم قادر خواهید بود پارامترهای مختلفی را در امنیت حساب کاربری خود اعمال کنید. همچنین در این بخش می توانید پارامترهای مختلفی را برای استفاده از APIها در نظر بگیرید.

شما هم جزئی از سیستم پرداخت نرون کش هستید!

ما در سیستم نرون کش تمامی نیازهای توسعه دهندگان نرم افزار را در نظر گرفته‌ ایم. بدین ترتیب توسعه دهنگان قادر خواهند بود سیستم های نرم افزاری خود را با استفاده از کلکسیون APIهای نرون کش بر اساس سیستم پرداخت اینترنتی نرون کش توسعه دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرون کش

نرون کش یک سرویس کیف اعتباری دیجیتالی است که با توسعه قابلیت های نرم افزاری نوین و متعدد، توانسته است خدمات متعددی را برای انتقال سریع و راحت تر اعتبار ایجاد کند. با این دستیار هوشمند اعتباری، کاربران قادر خواهند بود به آسانی معاملات خود را با سراسر دنیا انجام دهند.