اطلاعات تماس
  • 092164*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908204739115432

رونمایی از سایت گالری حبیبی با هدف حمایت از تولید داخلی

کد: 139908204739115432

https://bit.ly/3nlIsgW

، (اخبار رسمی): با هدف حمایت از تولید داخلی و حذف واسطه ها و ایجاد بستری مطمئن و معتبر برای خرید زیورآلات، از سایت گالری حبیبی به آدرس Habibigallery.com در تاریخ 07 مهرماه 1399 رونمایی شد.

رونمایی از سایت گالری حبیبی با هدف حمایت از تولید داخلی
خرید اینترنتی طلا و جواهر و بدلیجات از فروشگاه اینترنتی گالری حبیبی

به گزارش گالری حبیبی، سایت Habibigallery.com که یک سایت فروش آنلاین طلا و جواهر، بدلیجات و اکسسوری بانوان است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد حمایت از تولید داخلی و حذف واسطه ها و ایجاد بستری مطمئن و معتبر برای خرید زیورآلات را تسهیل کند.

عباس حبیبی، مدیرعامل گالری حبیبی در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «ما در گالری حبیبی تلاش می کنیم با هدف حمایت از کالای ایرانی، محصولات تولید شده توسط خودمان و سایر برندهای معتبر و تولیدکننده تراز اول کشور را از طریق فروشگاه آنلاین Habibigallery.com به دست مشتریان عزیز برسانیم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « هدف ما از ایجاد وب سایت گالری حبیبی، حذف واسطه ها و ایجاد بستری مطمئن و معتبر برای خرید زیورآلات می باشد. کلیه محصولاتی که بر روی وب سایت گالری حبیبی قرار می گیرند دارای گارانتی دائم بوده و پس از خرید هر محصول و بروز مشکل، تیم ما کاملا پاسخگو خواهد بود.»

گفتنی است گالری حبیبی، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهفروش ویژهکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت گالری حبیبی  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 092164*****
[نمایش اطلاعات]