کد: 139908204741214926

شروع طراحی سایت با مشاهده فیلم‌های آموزش html باورژن

کد: 139908204741214926

https://bit.ly/3pwUeXK

، تهران , (اخبار رسمی): HTML مخفف Hyper Text Markup Language است که ترجمه فارسی آن معادل Hyper Text Markup Language است. HTML یک زبان برنامه نویسی نیست بلکه یک زبان نشانه گذاری است. تفاوت بین یک زبان برنامه نویسی و یک زبان نشانه گذاری در شکل محتوای آنهاست.

شروع طراحی سایت با مشاهده فیلم‌های آموزش html باورژن
شروع طراحی سایت با مشاهده فیلم‌های آموزش html باورژن

HTML مخفف Hyper Text Markup Language است که ترجمه فارسی آن معادل Hyper Text Markup Language است. HTML یک زبان برنامه نویسی نیست بلکه یک زبان نشانه گذاری است. تفاوت بین یک زبان برنامه نویسی و یک زبان نشانه گذاری در شکل محتوای آنهاست.  در ادامه این نوشته برای آشنایی با html با باورژن همراه باشید.

فیلم آموزش رایگان html از مبتدی تا پیشرفته را در وبسایت باورژن تماشا کنید

زبانهای برنامه نویسی برای اجرای یک تابع ، انجام یک عملکرد منطقی و موارد دیگر استفاده می شوند ، اما HTML در اصل سنگ بنای نمایش و ارائه محتوا است. در یک زبان برچسب گذاری ، ابزار اصلی ما برچسب ها است ، که به ما قدرت نمایش محتوا در قالب های مختلف را می دهد. توصیه می شود (به دوره آموزش برنامه نویسی نیز مراجعه کنید)

HTML از برچسب های خاص خود برای علامت گذاری یک صفحه وب استفاده می کند و بنابراین ساختار اصلی یک صفحه وب را تشکیل می دهد. هر یک از این برچسب ها برای مرورگر معنی خاصی دارند و برای ایجاد یک عنصر خاص باید از یک برچسب خاص استفاده شود ، به عنوان مثال برچسب img برای تصاویر در آموزش html.

نسخه های مختلف HTML

تاکنون پنج نسخه به علاوه یک نسخه (XHTML) برای HTML ایجاد شده است.

  • HTML برای اولین بار در سال 1991 منتشر شد.
  • HTML 2.0 در سال 1995 منتشر شد.
  • HTML 3.2 در سال 1997 منتشر شد.
  • HTML 4.01 در 1999-2000 منتشر شد.
  • و HTML5 ، آخرین و پیشرفته ترین نسخه HTML که در سال 2014 منتشر شده است.

هدف از این دوره آموزش رایگان HTML این است که ابتدا شما را با اصول HTML - که تقریباً در همه نسخه ها یکسان است - آشنا کند و سپس مفاهیم پیشرفته HTML5 را به شما معرفی کند.

HTML5 چیست؟

HTML5 آخرین تحول استاندارد HTML است. در واقع ، HTML5 نسخه جدیدی از زبان HTML است که دارای عناصر ، ویژگی ها و رفتارهای جدید است و مجموعه بزرگی از فن آوری ها را در خود جای داده است که ایجاد وب سایت ها و برنامه های متنوع و قدرتمند را امکان پذیر می کند.

همانطور که گفته شد ، HTML5 با HTML متفاوت است. هدف از بسیاری از تغییرات عمیق زبان ، استاندارد کردن بسیاری از روشهای جدید برای توسعه دهندگان و همچنین بهبود مجموعه ای از بهترین روشها برای توسعه وب بود.

تفاوت بین HTML5 و نسخه های قبلی HTML

به طور کلی ، تفاوت بین HTML5 و نسخه های قبلی را می توان در اضافات و حذف های جدید در این نسخه خلاصه کرد. این حذف و افزودن عناصر همه مطابق با اهداف جدید زبان برنامه نویسی وب است و تجربه بهتری را برای کاربران اینترنت به ارمغان می آورد که در این دوره آموزشی ، یعنی آموزش html ، به این تفاوت ها اشاره خواهیم کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باورژن

در باورژن ملاک ما کیفیت است. باورژن مرتبا به روز می‌شود. البته این یک هدف است که سعی می‌کنیم به آن عمل کنیم، ولی در صورتی که به هر دلیل نتوانیم طبق زمانبندی مطالب را آماده انتشار نماییم، کیفیت را فدای کمیت نمی‌کنیم و ترجیح ما انتشار مطلب کمتر ولی با کیفیت‌تر است.

منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش