اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908264754115525

مادران امروزی خود را چگونه می‌بینند و این تصویر چقدر به نگاه جامعه نزدیک است؟

نگاهی نو به واقعیت مادر امروزی در جامعه و بازآفرینی تصویری واقع‌گرایانه‌‌تر

کد: 139908264754115525

https://bit.ly/32OX2pg

، (اخبار رسمی): رامک در کمپین مادران امروزی بطور خاص و با رویکردی متفاوت به ویژگی‌های مادران امروزی می‌پردازد و تلاش کرده با همراهی جمعی از مادران امروزی تصویری شفاف‌تر از مفهوم و سبک زندگی مادر امروزی ارائه کند.

نگاهی نو به واقعیت مادر امروزی در جامعه و بازآفرینی تصویری واقع‌گرایانه‌‌تر
نگاهی نو به واقعیت مادر امروزی در جامعه و بازآفرینی تصویری واقع‌گرایانه‌‌تر

برند رامک در بیان این دیدگاه، تصویری از مادر ایده‌آل امروزی را به مخاطب دیکته نمی‌کند و تاکید دارد که هر مادر امروزی، دارای ارزشی منحصربفرد است.

مادر امروزی؛ تصویری که از نو باید ساخته شود!

گفتگو درباره مفهومی به نام "مادر امروزی"، این روزها از بحث‌های داغ فضای مجازی است. گفتگویی که آغازگر آن، صفحه‌ی رسمی "صنایع لبنی رامک" در شبکه‌های اجتماعی بوده است. رامک به عنوان یک برند لبنی از معدود برندهایی‌ست که در تبلیغات خود، یک مادر امروزی را خارج از فضای خانه و خانه‌داری به تصویر کشیده است و نگاهی نزدیک‌تر به واقعیتِ مادران امروزیِ جامعه‌ی ما دارد.


 این نگاه تازه، به نوعی در شکل‌گیری تعریف جدیدی از "مادران امروزی" نقشی فعال دارد و از آنها با ویژگی‌هایی از جمله خلاق، پرتلاش، مستقل، قوی، با مطالعه، فعال، مصمم و آگاه یاد می‌کند. نگاهی که این روزها باعث واکنش مادران امروزی در فضای مجازی شده تا آن‌ها نیز از ویژگی‌های "مادر امروزی بودن" سخن بگویند و به این مهم بپردازند که چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود تا خود را یک "مادر امروزی"بنامند.


 اهمیت این گفتگو جایی مشخص می‌شود که برند رامک در بیان این دیدگاه، تصویری از مادر ایده‌آل امروزی را به مخاطب دیکته نمی‌کند و تاکید دارد که هر مادر امروزی، دارای ارزشی منحصربفرد است که فقط یک ویژگی برای ارزشمند بودن آن کافیست.


 این پویش که نوع بیان و مفهوم آن، کمتر در تبلیغات و فضای مجازی به چشم می‌خورد، در حال برگزاری است و انتظار می‌رود که شروع رویکردی جدید ـ نه فقط برای برند رامک که ـ در نوع نگاه به مادران، در فضای تبلیغاتی جامعه‌ی ما باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]