اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908264754315040

آموزش سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران

کد: 139908264754315040

https://bit.ly/37mcsTs

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه تمام اقشار جامعه به این موضوع واقف هستند که کسب درآمد تنها از طریق کار کردن به صورت روزمره پاسخگوی نیاز های ما نبوده و احتیاج به دور اندیشی و کسب درآمد از طریق راه های دیگری نیز در انسان ها حس می‌شود.

سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران در سال 1399 | تعاونی کاشانه همت
تعاونی کاشانه همت

امروزه تمام اقشار جامعه به این موضوع واقف هستند که کسب درآمد تنها از طریق کار کردن به صورت روزمره پاسخگوی نیاز های ما نبوده و احتیاج به دور اندیشی و کسب درآمد از طریق راه های دیگری نیز در انسان ها حس میشود.
یکی از اصلیترین و پر استفاده ترین روشهای کسب درآمد سرمایهگذاری است، سرمایهگذاری انواع مختلفی دارد و شامل دسته زیر مجموعههایی بسیار است اما در این مقاله ما قصد داریم با توضیح مزایای سرمایهگذاری در بخش مسکن منطقه ۲۲ شما را به سمت کسب درآمد بیشتر و مطمئن تر سوق دهیم.
برای شروع هرگونه فعالیت در حوزه ی سرمایه گذاری مسکن ابتدا باید از معنی دقیق کلمه سرمایه گذاری ، میزان سود و زیان و باقی مسائل آن آگاهی کاملی داشته باشید.در اینجا به صورت مختصر برایتان سرمایه گذاری در بازار مسکن را توضیح میدهیم و شما برای مطالعه ی کامل در رابطه با این موضوع میتوانید به مقاله سرمایه گذاری در بازار مسکن موجود در سایت تعاونی کاشانه همت مراجعه کنید.
ساده ترین تعریفی که میتوانیم برای سرمایهگذاری مسکن در نظر بگیریم خرید ملک به امید افزایش قیمت آن است، البته باید این امر را در نظر داشته باشیم که سرمایهگذاری مسکن علاوه بر افزایش قیمت ملک، سودآوری از طریق رهن و اجاره ی ملک نیز دارد و از بی ارزش شدن پول شما در مواجهه با تورم موجود جلوگیری صد درصدی میکند .

چرا سرمایه گذاری در منطقه ۲۲:

برای بیان مزیتهای سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران ابتدا برایتان توضیحی برای شناخت این منطقه میدهیم ، منطقه ۲۲ تهران که عموما به اسم دریاچه چیتگر(دریاچه ی شهدای خلیج فارس) یا شهرک گلستان شناخته میشود این روزها توانسته با جذب تعداد بالای گردشگران به سمت خود به یکی از قطبهای اصلی گردشگری تهران تبدیل شود، از این رو به خاطر تعداد بالای گردشگران کسب و کارها نیز در این منطقه رونق بسیار دارد و تقاضای مردم برای خرید خانه در این منطقه بسیار بالاست.
البته وجود مراکز تفریحی، مرکز های خرید و آب و هوای عالی این منطقه نیز سبب این امر شده . منطقهی ۲۲ تهران دارای مساحتی بالغ بر ۶۲۰۰ هکتار بوده که بزرگترین منطقه از مناطق ۲۲ گانه تهران است. اکثر مردم این منطقه را با دریاچه شهدای خلیج فارس میشناسند.

نگاهی به قیمت ملک در منطقه ۲۲:

در حال حاضر قیمت مسکن در این منطقه به صورت حدودی بین ۱۴ تا ۲۰ میلیون تومان است و همچنان با روند صعودی نیز همراه است.

منطقه ۲۲ یا بهشت سرمایه گذاران:

ساختمانها و برجهای ساخته شده در منطقه ۲۲ همگی از امکاناتی کامل برخوردار بوده و رفاه حال ساکنین به صورت کامل بر قرار است.

امکان سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ با هر مبلغی :

علاوه بر امکان خرید نقدی ملک در منطقه ۲۲ میتوان به این مزیت که منطقه دارای برجهای در حال ساخت زیادی است اشاره کرد ، در حال ساخت بودن برجها و ایجاد مداوم پروژههای جدید امکان فروش برج ها به صورت پیش فروش را فراهم میکند و شما میتوانید با کمترین مبلغ سرمایهگذاری خود را در این منطقه آغاز کنید .
از مزایای پیش خرید کردن واحد های منطقه ۲۲ میتوانیم به:

  • افزایش چشمگیر قیمت پس از ساخت کامل
  • امکان شروع به خرید با مبلغ بسیار پایین
  • واحدی نوساز و کلید نخورده با امکانات رفاهی کامل

و امکان خرید امتیازات در زمان کلید خوردن پروژه و مراحل ابتدایی اشاره کنیم .
برای راهنمایی بیشتر و جهت اقدام به پیش خرید واحدهای در حال ساخت تعاونی کاشانه همت میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نموده و یا از طریق شبکههای اجتماعی اطلاعات مورد نظرتان را از کارشناسان ما کسب کنید .

کیفیت بالای ساخت و ساز در منطقه ۲۲:

  • منطقه ۲۲ دارای گواهینامههای کیفی و تندیسهای بسیار زیادی در جهت کیفیت بالای ساخت و ساز است که در زیر برخی از آنها را برایتان نام میبریم:
  • تندیس برگزیده برج سازان
  • تندیس سومین کنفرانس سازه و فولادی
  • تندیس برگزیده مدیران جهادی در عمران کشور
  • تندیس برگزیده ساخت و ساز
  • گواهینامه مدیریت زیست محیطی
  • گواهینامه مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی
  • گواهینامه کنترل کیفیت پروژه توسط مدیران این منطقه در ایران

گواهینامه سیستم رضایتمندی مشتری و…… اشاره کرد .
موارد ذکر شده تنها بخشی از گواهینامه های مربوط به منطقه۲۲ است که تمام این‌ها نشانگر کیفیت عالی املاک و بر طبق اصول بین المللی بودن ساخت و سازها در این منطقه است.

امنیت سرمایه گذاری در منطقه ۲۲:

تمامی افرادی که قصد سرمایهگذاری دارند به طور طبیعی نگران معتبر بودن و امنیت داشتن سرمایه خود هستند و این سوال پیش میآید که منطقه ۲۲ جهت سرمایه گذاری امن است یا خیر :

به طور حتم بنابر دلایلی که برایتان شرح میدهیم منطقه۲۲ یکی از امنترین مناطق جهت سرمایهگذاری مطمئن است . از محکمترین دلایل معتبر بودن این منطقه میتوان به وجود تعاونیهای دولتی بسیار که زیر نظر بنیاد تعاون ، مدیریت و نظارت می‌ شوند اشاره کرد و تعاونیهای خصوصی نیز تماماً دارای پیشینه قوی و طولانی و روزمهای قدرتمند در حال کار هستند .
تعاونی کاشانه همت نیز جزئی از این تعاونی ها است که با رزومه ای قوی و ساخت و سازی شفاف امکان سرمایهگذاری مطمئن در این منطقه را برای شما فراهم نموده است .

بوستان جوانمردان و…..
و مراکز خریدی چون :

مجتمع تجاری تفریحی بام لند

مجتمع تجاری – تفریحی ایران مال (هایپراستار، جواهرات و زیورآلات، کفش و محصولات چرمی، لوازم خانگی و الکترونیکی، دکوراسیون، زیبایی و آرایشی، فرهنگی و تفریحی، پوشاک و البسه ورزشی شهربازی سرپوشیده ،مجموعه سینمایی ، مجموعه های ورزشی ، مسجد جامع و قطب مذهبی ، کتابخانه جندی شاپور ، باغ ایرانی ، باغ دیدار و آبشار های زیبا ، تالار آیینه ،نمایشگاه آثار هنری،شربت خانه بزرگ و زیبا،نمایشگاه تخصصی خودرو ، هتل بین المللی )

  1. مجتمع تجاری طوبی
  2. مجتمع تجاری زرمال
  3. مجتمع تجاری مالمون و…. اشاره کرد .

یکی دیگر از مزایای این منطقه وجود فضای سبز با مساحت بسیار بالا است به طوری که برای هر نفر حدود ۲۰ متر فضای سبز در این منطقه در نظر گرفته شده است .
بزرگترین شهربازی خاورمیانه به نام هزار و یک شهر به وسعت ۱۳۹ هکتار در منطقه ۲۲ در حال ساخت است که طبق گفته کارشناسان مجموعه ای مدرن در کلاس ساخت و ساز جهانی است و همچنین ایده ای بسیار جدید و نو است .

دهکده المپیک :

نام این ناحیه منطقه ۲۲ بخاطر بازی های آسیایی سال ۱۹۷۴ در تهران گذاشته شد که در اصل محل اقامت و زندگی بازیکنان و ورزشکاران در این محل قرار داشت . بوستان جوانمردان که یکی از جاذبه های گردشگری وتفریحی منطقه۲۲ است در این دهکده قرار دارد . ساخت این دهکده در اصل برمی‌گردد به سال ۱۳۴۸ ، به دلیل برگزاری بازی‌های آسیایی در ۱۰ شهریور ماه ۱۳۵۳ در این محل پس از اتمام بازی‌های آسیایی این منطقه خالی از هر سکنه‌ای شد و ساختمانهایی که به صورت یک شکل در آن ساخته شده بود ، در دسترس مردم قرار گرفت و کم کم به صورت مسکونی درآمد .

شهرک گلستان :

در اصل این شهرک نامی جدید برای ناحیه ای قدیمی از منطقه ۲۲ به نام شهرک راه آهن است ، شهرکی که بیشتر دارای بافت اداری-تجاری است اما قسمت هایی از آن شامل بافت مسکونی نیز می‌شود . این شهرک جرو مناطق محدودی است که با وجود آب و هوایی خوش دارای جمعیتی کم است و از این رو جزو مناطق خلوت و پر آرامش تهران محسوب می‌گردد ، البته این امر تا قبل از ساخت و ساز های کلان و برج‌های سر به فلک کشیده در این شهرک صدق میکرد اما امروزه این شهرک از نظر تعداد جمعیت در حالت نزدیک به انفجار قرار داشته و موجب نگرانی ساکنین شده است .
شهرک صدرا :

یکی دیگر از شهرک های منطقه ۲۲ با پیشینه ای قدیمی و معماری متفاوت به سبک خاص ایتالیایی شهرک صدرا است . نام این شهرک در اصل از نام امام موسی صدر گرفته شده است و دارای امکانات ورزشی و رفاهی بسیاری برای ساکنان قسمت غربی شهر تهران می‌باشد و همچنین با وجود مساحتی بیش از ۱۳ هکتار فضای سبز یکی از بهترین شهرک های منطقه ۲۲ به شمار می‌رود .
شهرک امید :

این شهرک با قدمتی ۱۲ ساله در قسمت شمالی بزرگره همت در منطقه ۲۲ قرار دارد . شهرک امید یکی از معروف ترین شهرک های ساخته شده توسط تعاونی مسکن ارگان ارتش می‌باشد و مهم ترین مزیت آن را میتوان ساختمان هایی دارای سند تک برگ دانست که برای خرید و فروش ملک در این منطقه احتیاجی به مراجعه به تعاونی سازنده نیست .

دلایل و دانستنی های سرمایه گذاری در منطقه ی ۲۲ :

از اصلی ترین دلایلی که منطقه ۲۲ را منطقه مناسب سرمایه گذاری میکند وجود ساخت و ساز های بسیار در این منطقه است که این امر موجب بافتی جدید و امروزی برای اشخاصی که به محیط زندگی خود اهمیت میدهند است.
برای سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ شما هم میتوانید به صورت مستقیم خرید و یا از طریق تعاونی های موجود مانند تعاونی معتبر کاشانه همت اقدام بهخرید و پیش خرید واحد های مناسب در این ناحیه بکنید.

نتیجه گیری:

با توجه به توضیحاتی که در این مقاله برایتان شرح دادیم میتوان گفت منطقه ۲۲ منطقه ای رو به رشدی همانند چند سال گذشته است و با وجود امکانات تفریحی، گردشگری و برج های مسکونی در سطح کلاس جهانی به یکی از قطب های اقتصادی تهران تبدیل شده است. پروژه های برگی در حال ساخت در این منطقه هستند که باعث سرمایه گذاری افراد حتی خارج از ایران نیز شده است.شما نیز اگر قصد سرمایه گذاری در بخش املاک را دارید بدون شک منطقه ۲۲ یکی از بهترین گزینه ها جهت سرمایه گذاری مطمئن است.

برای کسب اطلاعات در رابطه با پروژه های موجود در حال ساخت منطقه ۲۲ میتوانید با کارشناسان تعاونی کاشانه همت در ارتباط باشید.

منبع : تعاونی کاشانه همت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعاونی مسکن سازان کاشانه همت

شرکت تعاونی مسکن سازان کاشانه همت با هدف ساخت لوکس ترین واحد های مسکونی در غرب تهران و در همین سو تهیه مسکن اقساطی برای اعضای خود ایجاد شد ، تعاونی مسکن سازان کاشانه همت اکنون در حال ساخت دو پروژه با نام های پروژه پارک مسکونی سران و برج سران مروارید شهر در منطقه 22 تهران میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعاونی مسکن سازان کاشانه همت وارد سایت شوید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان