کد: 139908274755514873

باتری انواع خودروها برای اولین بار با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اینترنت عرضه شد

شروع اعطای نمایندگی فروش باتری خودرو آوز باتری به صورت اینترنتی

کد: 139908274755514873

https://bit.ly/36HKlxM

، (اخبار رسمی): با هدف ارتقای نحوه ارائه خدمات در حوزه فروش عمده و خرده باتری خودرو و امکان دسترسی سریع خریداران و نمایندگی های فروش باتری خودرو در کل کشور، از سایت شرکت تولیدی صنعتی آرتا باتری اردبیل ( آوز باتری ) که از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده بود بطور رسمی رونمایی شد.

شروع اعطای نمایندگی فروش باتری خودرو آوز باتری به صورت اینترنتی
شرکت تولیدی صنعتی آرتا باتری اردبیل - آوز باتری - تولید و فروش باتری خودر
شروع اعطای نمایندگی فروش باتری خودرو آوز باتری به صورت اینترنتی
آوز باتری - تولید و فروش باتری خودر - انواع باتری ماشین های سبک و سنگین
شروع اعطای نمایندگی فروش باتری خودرو آوز باتری به صورت اینترنتی
شروع اعطای نمایندگی فروش باتری خودرو آوز باتری به صورت اینترنتی

اعطای نمایندگی فروش باتری خودرو با برند آوز باتری. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت تولیدی صنعتی آرتا باتری اردبیل ( آوز باتری )  مراجعه کنند.

به گزارش شرکت تولیدی صنعتی آرتا باتری اردبیل ( آوز باتری )، سایت https://avezbattery.com که یک سایت فروش باتری خودرو به صورت خرده و عمده است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارتقای نحوه ارائه محصولات و خدمات در حوزه فروش عمده و خرده باتری خودرو و امکان دسترسی سریع خریداران و نمایندگی های فروش باتری خودرو در کل کشور را تسهیل کند.

عوض سلمانزاده، مدیر عامل شرکت تولیدی صنعتی آرتا باتری اردبیل ( آوز باتری ) در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «نیاز بود که بستری سریعتر و قابل دسترس برای نمایندگان فروش باتری که به صورت عمده نصبت به خرید باتری خوردو از آوز باتری اقدام می کردند، داشته باشیم. همچنین بستری برای افراد علاقمند بدریافت امتیاز نمایندگی فروش انواع محصولات برند آوز باتری باشد.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « نمایندگان فروش باتری خودرو می توانند درخواست خرید باتری خودرو های مختلف را به صورت آنلاین ثبت کنند و همچنین خرید خرده باتری برای عموم افراد نیز امکان پذیر می باشد.»

گفتنی است شرکت تولیدی صنعتی آرتا باتری اردبیل ( آوز باتری )، به مناسبت این رونمایی، اقدام به اعطای نمایندگی فروش باتری خودرو با برند آوز باتری کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت شرکت تولیدی صنعتی آرتا باتری اردبیل ( آوز باتری ) به آدرس https://avezbattery.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آوز باتری Avez Battery

ارائه دهنده خدمات و سرویس های رایگان پس از فروشبا کیفیت، دوام بیشتر و همیشه قدرتمند شرکت تولیدی صنعتی آرتا باتری اردبیل که با برند " آوز باتری " ثبت گردیده است با مطالعه نیاز بازار باتری ایران، اقدام به ارایه ی راه حل های مناسب، در زمینه تولید و توزیع انواع باتری نموده است. کیفیت و خدمات پس از فروش، همواره از اهداف مورد توجه این شرکت است.برند آوز باتری در دو سال متوالی به عنوان فعالترین شرکت توزیع باتری در کشور بوده است.