اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908284758215318

اولین فروشگاه اینترنتی گل و گیاه کرج افتتاح شد

کد: 139908284758215318

https://bit.ly/3kWDHZs

، کرج , (اخبار رسمی): اولین فروشگاه اینترنتی گل و گیاه کرج افتتاح شد.با توجه به روند افزایش خرید اینترنتی در ایران نیاز به فروشگاه های گل و گیاه نیز هرچه بیشتر از قبل احساس می‌شد.

وطن گل فروشگاه اینترنتی گل و گیاه در کرج
فروشگاه اینترنتی گل و گیاه در کرج

با توجه به روند افزایش خرید اینترنتی در ایران نیاز به فروشگاه های گل و گیاه نیز هرچه بیشتر از قبل احساس می‌شد.با گذشت زمان فرهنگ خرید اینترنتی به صورت کامل در شهر های توسعه یافته مانند کرج جا افتاده است و افراد زیادی امروزه کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه های اینترنتی معتبر تهیه می‌کنند.از این رو تیم وطن گل بر آن شد که اولین فروشگاه اینترنتی گل و گیاه در کرج را پایه ریزی کند.این تیم کارش را از سال 94 به صورت تخصصی با تولید انواع گیاهان آپارتمانی و کاکتوس آغاز کرد.
وطن گل دارای یک تیم جوان و خلاق است که همیشه به تحقیق توسعه در زمینه شناخت گیاهان میپردازد تا پاسخگوی به روز ترین نیازهای مشتریان باشد.همچنین این سایت با آموزش هایی که در زمینه نگهداری انواع گیاهان میدهد منبعی مناسب برای افرادی که به نگهداری گیاهان آپارتمانی علاقه مندند میباشد.جهت دیدن آموزش های نگهداری از گیاهان کافیست به بخش مقالات وطن گل مراجعه نمائید.
وطن گل همیشه سعی کرده که بهترین و با کیفیت ترین گیاهان را با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان برساند به همین منظور شعار این مجموعه از گلخانه به خانه است.تنوع محصولات در این سایت بسیار بالا بوده که میتواند تمامی سلایق علاقه مندان به گیاهان را پاسخگو باشد.
امروز میتوانیم این مژده را به همشریان عزیزمان بدهیم که با خرید اینترنتی و یا تلفنی از وطن گل , سفارشات آن ها به صورت کاملا رایگان ارسال خواهد شد.همچنین آموزش نگهداری از گیاهان خریداری شده نیز به مشتریان داده میشود.
کافیست گشتی در سایت بزنید تا متوجه خلاقیت و ظرافتی که در طراحی بخش های مختلف آن شده است بشوید و گیاهان مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کنید.اگر به نگهداری از گل و گیاه علاقه مند هستید یا حتی میخواهید برای خود یا دیگران گیاهی را خریداری کنید میتوانید با جستجو در گوگل , وطن گل را پیدا کرده و از محصولات متنوع آن دیدن کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین گل و گیاه وطن گل

وطن گل با شعار از گلخانه به خانه میخواهد گیاهان پرورش یافته در گلخانه اش را مستقیما به خانه ی مشتریان ارسال کند.فعالیت تولیدی این مجموعه از سال 94 آغاز شده و در سال 97 فروشگاه اینترنتی آن نیز افتتاح شد.تیم تولیدی این مجموعه با ارائه گیاهانی نظیر انواع سانسوریا , آگلونما , زامیفولیا , دیفن باخیا , انواع پتوس , انواع کاکتوس , دراسنا کامپکت و... میکوشد تا کیفیت جدیدی را از گیاهان آپارتمانی به ارمغان آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ