اطلاعات تماس
  • 091952*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908284758315538

معرفی وب سایت رشد فردی

رونمایی از سایت موفقیت و رشد فردی امیرحسین ارشد

کد: 139908284758315538

https://bit.ly/3748NK2

، قدس , (اخبار رسمی): با هدف رشد فردی و رشد شخصیتی و انتشار پادکست های موفقیت، از سایت رشد فردی امیرحسین ارشد در تاریخ 20 مهر ماه 1399 رونمایی شد.

رونمایی از سایت رشد فردی aharshad.ir با هدف رشد فردی و رشد شخصیتی
صفحه اصلی وب سایت رشد فردی aharshad.ir

منتشر کردن پادکست های کاملا اختصاصی برای بهبود شخصیتی و رشد فردی که می تواند در زندگی شما تاثیر گذار و اثر گذار باشد.

به گزارش سایت رشد فردی امیرحسین ارشد، سایت Aharshad.ir که یک سایت در زمینه موفقیت است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد رشد فردی و رشد شخصیتی و انتشار پادکست های موفقیت را تسهیل کند.

امیرحسین ارشد، مدیر این وب سایت در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «یکی از بهترین شیوه های یادگیری یک حرفه یاد دادن است و من با آموزش دادن سعی دارم که علاوه بر انتقال تجربیات، در کنار رشد خودم دیگران هم رشد کنند و در این مسیر با قدرت هر چه تمام تر و با ابزار های محتوایی مثل پادکست و ویدیو ها و مقاله ها قدم بر میدارم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « پادکست های رایگان و اختصاصی به همراه انتشار بهترین و پر بازدید ترین ویدیوها در زمینه موفقیت به همراه مقاله های تکمیلی در زمینه رشد فردی از جمله فعالیت های این وب سایت می باشد.»

گفتنی است وب سایت رشد فردی امیرحسین ارشد، به مناسبت این رونمایی، اقدام به منتشر کردن پادکست ها و ویدیوهای جدیدکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به این وب سایت به آدرس Aharshad.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت رشد فردی aharshad.ir

رادیو موفقیت، رسانه ای است که به صورت اختصاصی در حوزه موفقیت محتوا ارائه می دهد. شما کاربران می توانید به صورت ۲۴ ساعته به این کانال رادیویی به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

اطلاعات تماس
  • 091952*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش