اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990829475956094

شاتل به کارشناسان و نمایندگانش آنتی ویروس Webroot ارائه کرد

کد: 13990829475956094

https://bit.ly/3lR7Nid

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت شاتل که از ابتدای سال 1399 اقدام به ارائه کدهای تخفیف آنتی ویروس های قدرتمند وبروت به مشتریانش کرده بود، به همه کارمندان، کارشناسان و نمایندگانش نیز آنتی ویروس های Webroot ارائه کرد.

شاتل به کارشناسان و نمایندگانش آنتی ویروس Webroot ارائه کرد.
اهدای آنتی ویروس وبروت به کارمندان و نمایندگان شاتل

در حال حاضر مشترکان چندین شرکت اینترنتی از جمله شاتل و آسیاتک امکان استفاده از آنتی ویروس های Webroot را به صورت رایگان و یا با تخفیف های ویژه دارند. 

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت اینترنتی شاتل به همه کارمندان، کارشناسان و نمایندگانش در همه شهرهای ایران، لایسنس آنتی ویروس های وبروت ارائه کرد.

با توجه به اهمیت تامین امنیت سیستم های کامپیوتری کارمندان شرکتها مخصوصآ در شرایط دورکاری و شیوع ویروس چینی کرونا، شرکت شاتل تصمیم گرفت تا به همه کارمندان خود و شرکتها و دفاتر نمایندگی اش در ایران، آنتی ویروس های وبروت ( Webroot ) ارائه دهد.

پیش از این نیز از ابتدای سال 1399 شمسی، طی توافق شرکتهای شاتل و دورانتاش، امکان خریداری آنتی ویروس های وبروت با تخفیف های مناسب از طریق وب سایت شاتل کلاب ( باشگاه مشتریان شاتل ) برای مشترکان این شرکت بزرگ اینترنتی فراهم شده بود.

درباره دورانتاش 

شرکت دورانتاش، توزیع کننده پیشرو سرویس های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و دیتاسنتر در ایران از سال 1385 شمسی است.

درباره شرکت اینترنتی شاتل ( Shatel )

 گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل که اولین شرکت ارائه دهنده سرویس های اینترنت پرسرعت ADSL در ایران است، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است و خرداد ماه 1398 بعد از حدود 6 سال، به فروش آنتی ویروس های خانگی کسپرسکی پایان داد.

گروه شرکت‌های شاتل بزرگ‌ترین سهم از مشتریان بازار اینترنت و خدمات تکمیلی آن در کشور را به‌ ویژه در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 ( ADSL و VDSL ) به خویش اختصاص داده است.

درباره وبروت (Webroot)

وبروت که در سال 1997 میلادی تاسیس شده، سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌‌های دنیاست که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های امنیت ابری (Cloud Security)، یادگیری ماشینی (ML)، هوش مصنوعی (AI) و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته در کنار استفاده حداقلی از منابع سیستم، حفاظت حداکثری را برای مشتریانش به ارمغان اورد.

وبروت پس از خرید شرکت امنیتی Prevx در سال 2011، محصولی منحصر به فرد با نام تجاری Secure Anywhere را که سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیاست، تولید و روانه بازارهای جهانی کرد. شرکت Prevx همان شرکتی است که اولین بار موفق به شناسایی بدافزار (ویروس) فلیم ( Flame - شعله ) شد.

شرکت‌های BrightCloud و CyberFlow از دیگر شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه امنیت سایبری بودند که به تملک شرکت Webroot در آمدند.

از جمله توصیه کنندگان آنتی ویروس‌های وبروت (Webroot) می‌توان به موسسات مالی و بانکی بین المللی مانند Citi Bank ، HSBC Bank ، American River Bank ، Danske Bank, Barclays Bank و First National Bank اشاره کرد.

همچنین از تکنولوژی‌های وبروت می‌توان به Webroot BrightCloud اشاره کرد که علاوه بر استفاده در محصولات و آنتی ویروس های وبروت، توسط صدها کمپانی از جمله شرکت‌های بزرگ حوزه امنیت و فناوری اطلاعات مانند Cisco ( سیسکو )، F5 Networks ، PaloAlto Networks، A10 Networks ، Fujitsu, RSA ، F445 Networks ، Threat Matrix ، HP، Zyxel زایکسل و Aruba Networks استفاده می شود.

آنتی ویروس‌های وبروت علاوه بر دریافت جوایز متنوع از جمله دریافت 21 جایزه برتر پی سی مگزین (PC MAG) ، از نظر رضایت مشتریان، همواره سطح رضایتمندی بالایی را از مشتریان خود کسب کرده‌اند و این نشان دهنده  کیفیت بالای آنتی ویروس‌های وبروت است.

همچنین آنتی ویروس های وبروت از طرف مجله پی سی مگزین به عنوان برند برتر آنتی ویروس در سال 2020 انتخاب شده و در جدیدترین گزارشات سهم بازار وب سایت OPSWAT نیز رشد قابل ملاحظه ای را تجربه کرده است.

وبروت در بازار ایران با شرکت های کسپرسکی ( Kaspersky )، بیت دیفندر ( Bitdefender )، ایست ( نود32 - ESET NOD32 )، آویرا ( Avira )، نورتون و ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) رقابت دارد.

*کسپرسکی با نام‌هایی مانند کسپرسکی، کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود.

آنتی ویروس های وبروت از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران توزیع می شوند.

در حال حاضر مشترکان چندین شرکت اینترنتی از جمله شاتل و آسیاتک امکان استفاده از آنتی ویروس های Webroot را به صورت رایگان و یا با تخفیف های ویژه دارند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]