اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909034766114959

حراج جمعه سیاه تا 9 آذر ماه سال 99

حراج الیاهو گالری در جمعه سیاه 99/9/9

کد: 139909034766114959

https://bit.ly/2HAhNxK

، (اخبار رسمی): «الیاهو گالری»، شرکت فعال در زمینه‌ی «عرضه مستقیم کالای دکوری»، در سال 99 توانسته است تا با بکارگیری وبسایت پیشرفته فروش محصولات دکوری تزئینی فانتزی و همچنین ارائه بهترین کالاها در فضای مجازی و همین طور تور 360 درجه فضای گالری یکی از فروشگاه های پیشرو در زمینه فروش محصولات دکوری و تزئینی باشد

حراج الیاهو گالری در جمعه سیاه 99/9/9
بنر خبری جمعه سیاه در الیاهو گالری

الیاهو گالری اولین وب سایت عرضه مستقیم کالاهای دکوری تزئینی در کشور است که توانسته کالاها را با دو قیمت خرده فروشی و عمده عمده فروشی برای عزیزان ارائه نماید .

به گزارش روابط عمومی الیاهو گالری ، این شرکت که در زمینه‌ی «پخش عمده کالای دکوری» فعال است توانسته در سال 99 با وجود مشکلات و دشواری های فراوان در زمینه بسته بندی و ارسال به موقع کالاها با دارابودن بهترین ابزار ارسال موجود در کشور گامی بزرگ در رسیدن به فضای امن تجاری بردارد.

نوید هزقیاه، مدیر عامل و بنیانگذار این شرکت در زمینه مهمترین موفقیت‌ها و دستاوردهای این شرکت در سال 97 گفت: ما توانسته ایم اولین وبسایت رسمی کالای دکوری کادوی با امکان ارائه قیمت های متفاوت جهت فروش به افراد عادی و همین طور مغازه دارهای محترم ارائه نماییم. .

وی در زمینه چالش‌های این شرکت برای مقابله با مشکلات اقتصادی گریبانگیر اقتصاد جامعه و کسب‌وکارها در این سال و راه‌های برون‌رفت شرکت‌ها در این زمینه افزود: «قطعا رکود اقتصادی ناشی از نوسانات دلار و همین طور پاندمی کرونا در کشور تاثیر منفی بسیاری برای همه هم میهنان عزیز داشته است. ما با بیش از 17 سال سابقه کاری و حضور در نمایشگاه های مختلف توانسته ایم با مشاهده نیاز های روز مردم کالایی مطلوب و قابل توجه از نظر قیمت و کیفیت خدمت عزیزان ارائه نماییم. تا در خانه بنمانند ولی از لذت خرید محصولات و زیبایی ها بهره مند گردند .   »

به گفته‌ی نوید هزقیاه، از عوامل موفقیت این شرکت در مقابله با چالش‌های فضای کسب‌وکار کشور، را وب سایت جامع محصولات دکوری و کوشش های شبانه روزی همکاران در این عرصه برشمرد و در این زمینه افزود: همکان من در بخش فروش و انفرماتیک با تلاش شبانه روزی توانسته اند کالاهای مورد نیاز افراد را شناسایی در وب سایت ارائه و پس از سفارش حد اکثر تا 48 ساعت برای تهران و 72 ساعت کاری برای شهرستانها به دست عزیزان علاقه مند برساند . 
ما همواره آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستیم. 

به گفته نوید هزقیاه، این شرکت در این هفته قصد دارد تا با جشنواره جمعه سیاه جهت ارائه تخفیفات بیمانند به علاقه مندان  به اهدافی چون ارائه کالای دکوری با کیفیت و همین طور قیمت عالی محصولات در فضای کرونایی  و  ارائه کالای دکوری با کیفیت و همین طور قیمت عالی محصولات در فضای کرونایی دست یابد و در این راستا اقدام به معرفی محصول یا امکانات جدید خواهد کرد.

گفتنی است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌های الیاهو گالری، می‌توانند به سایت آن به آدرس https://elyahoogallery.com/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف