اطلاعات تماس
  • 093053*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909084776415260

5 نکته برای نگهداری از کیف چرم زنانه

کد: 139909084776415260

https://bit.ly/36eIH7N

، (اخبار رسمی): با 5 نکته مهم برای مراقبت اصولی از کیف های چرمی زنانه، آشنا شوید و به راحتی عمر محصولات چرمی خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید.

5 نکته برای نگهداری از کیف چرم زنانه
نگهداری از کیف چرم زنانه

کیف چرمی علاوه بر مراقبت هایی که در قسمت چرم نیاز دارد، برای قسمت زیپ و یا فلزی نیز به توجه نیاز دارد. هر چه قدر هم که کیف چرمی آراسته باشد اما قسمت زنجیر آن زنگ زده باشد، جلوه‌ ای نازیبا ایجاد می کند

کیف های چرمی همیشه و در طول تاریخ همیشه محبوب بوده اند. به عبارتی جذابیت بصری، جلوه شیک و ماندگاری بالای محصولات چرمی از جمله کیف های چرمی دخترانه و زنانه، سبب شده تا  علاقه مندان زیادی در سراسر دنیا داشته باشد. با تمام مزایایی که چرم دارد، لازم است تا نکاتی را برای نگهداری اصولی از آن ها مدنظر قرار دهید تا از دوام فوق العاده آن ها هیجان زده شوید. به همین منظور در ادامه با مبحث اصول نگهداری کیف های چرمی با ما همراه باشید.

  • واکس کیف چرم را فراموش نکنید!

شاید فکر کنید واکس ها فقط مختص کفش های چرمی تولید و عرضه می شوند اما جالب است بدانید کیف های چرم نیز واکس مخصوص به خود را دارند و بهتر است قبل از این که کیف شما فرسوده به نظر برسد، از واکس مخصوص برای جلا دادن آن استفاده کنید. بدون شک مرطوب کننده ها و واکس ها کمک می کنند تا دوام محصولات چرمی شما به راحتی چندین برابر شود.

  • قسمت های فلزی کیف را فراموش نکنید!

کیف چرمی علاوه بر مراقبت هایی که در قسمت چرم نیاز دارد، برای قسمت های زیپ و یا فلزی نیز به توجه نیازمند است. هر چه قدر هم که کیف چرمی آراسته باشد اما قسمت زنجیر و فلزی آن زنگ زده باشد، جلوه ای ناپسند و نازیبا را ایجاد می کند.

 

  • کیف های چرمی را به حال خود رها نکنید!

اگر قصد دارید مدتی از کیف چرمی خود استفاده نکنید، توصیه می کنیم داخل کیف را به کمک روزنامه، لباس و حتی کیف های دیگر به گونه ای پر نگه دارید تا کیف چرمی در اثر فشار لوازم دیگر حالت اولیه خود را از دست ندهد. همچنین کیسه های نایلونی از آن جایی که رطوبت را در خود نگه می دارند، انتخاب هوشمندانه ای برای نگهداری کیف های چرمی نیستند.

  • به داخل کیف هم توجه کنید!

قرار دادن وسایل آن هم به گونه ای منظم و در محفظه های خاص سبب می شود تا قسمت داخلی کیف نیز تمیز باقی بماند. قطعا به همراه داشتن خودکارهای فشاری و یا فاقد درب، سبب خط خطی شدن و جلوه نازیبا کیف شما خواهد شد.

  • پاک کردن لکه ها را به بعد موکول نکنید!

سعی کنید هر زمان که کیف چرمی تان به هر نوع لکه ای آلوده شد، سریعا با توجه به نوع لکه برای پاک کردن آن اقدام کنید، با گذشت زمان پاک کردن لکه ها ممکن است سخت تر و  یا غیر ممکن شود. با به کار بردن این 5 مورد می توانید تا حد زیادی مراقبت از کیف چرم زنانه را به خوبی انجام دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چرم سورنا

فروشگاه چرم سورنا با بیش از 30 شعبه فعال در سراسر کشور، اقدام به تولید و عرضه انواع محصولات چرمی از جمله کیف چرم، کفش چرم، بوت و نیم بوت چرمی و... با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت می کند.

اطلاعات تماس
  • 093053*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس