اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909094778014645

راهنمای دانلود و استفاده از نسخه تحت وب شاد برای اولیاء

کد: 139909094778014645

https://bit.ly/3qkImbR

، (اخبار رسمی): اپلیکیشن شاد بزرگترین برنامه مجازی کشور است که با تعطیلی اجباری مدارس به دلیل کرونا ، توسط تیم فنی همراه اول برای آموزش و پرورش طراحی شد. در حال حاضر این اپلیکیشن از 14 میلیون کاربر تشکیل شده است و در نسخه وب شاد نیز بروزرسانی های پیشرفته تری اعمال شده تا آموزش دانش آموزان به راحتی انجام بگیرد.

راهنمای دانلود و استفاده از نسخه تحت وب شاد برای اولیاء
راهنمای دانلود و استفاده از نسخه تحت وب شاد برای اولیاء

اپلیکیشن شاد بزرگترین برنامه مجازی کشور است که همزمان با تعطیلی اجباری مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا ، توسط تیم فنی همراه اول برای آموزش و پرورش طراحی شد. در حال حاضر این اپلیکیشن از 14 میلیون کاربر تشکیل شده است و در نسخه جدید نیز بروزرسانی های پیشرفته تری اعمال شده تا آموزش دانش آموزان در بهترین حالت ممکن انجام بگیرد. علاوه بر نسخه های اندروید و IOS ، نسخه وب شاد نیز ارائه شده است تا دانش آموزانی که به گوشی همراه دسترسی ندارند ، بتوانند با دانلود شاد جدید در کامپیوتر کلاس های درسی خود را پیگیری نمایند. البته ناگفته نماند که این نسخه در موبایل و تبلت نیز قابل استفاده است.

راهنمای عضویت در نسخه تحت وب سامانه شاد
دانش آموزان جهت استفاده از برنامه شاد باید مشخصات خود را به رسمیت در این سامانه ثبت کنند تا بتوانند فرآیند آموزش خود را با شرکت در کلاس های مجازی پیگیری کنند. در ادامه، راهنمای ورود به سامانه شاد تحت وب را به صورت گام به گام، شرح می دهیم.

ابتدا به آدرس اینترنتی web.shad.ir  که متعلق به آموزش و پرورش است مراجعه کنید و در صفحه اول، شماره تلفن همراهی را وارد نمایید که در دسترس باشد. سپس بر روی دکمه ” مرحله بعد “ کلیک کنید.
مرحله اول ثبت نام نسخه وب سامانه شاد

سپس یک کد فعال سازی 5 رقمی به شماره تماس ثبت شده در مرحله قبل ارسال می گردد که می بایست آن را در کادر مربوطه درج نمایید و دکمه ” مرحله بعد “ را بفشارید.
مرحله دوم ثبت نام نسخه وب سامانه شاد

پس از ورود به محیط تحت وب سامانه شاد، از قسمت راست صفحه بر روی گزینه ” ورود دانش آموز “ کلیک کنید.
مرحله سوم ثبت نام نسخه وب سامانه شاد

در این مرحله به سامانه احراز هویت منتقل می شوید که باید اطلاعات شناسنامه ای خود را در قسمت های مربوطه وارد نمایید و سپس دکمه ” ورود به گروه کلاس من “ را که در پایین صفحه قرار دارد، بفشارید.
مرحله چهارم ثبت نام نسخه وب سامانه شاد

فرآیند احراز هویت شما با انجام مراحل فوق به پایان می رسد و با مراجعه به برنامه شاد، می توانید لیست کلاس های خود را مشاهده نمایید.
در صورتی که برای احراز هویت در سامانه مذکور با ارور برنامه شاد مواجه شدید، بهتر است به محیط تحت وب برنامه بازگردید و مجددا مراحل لازم را طی کنید.

لازم به ذکر است که دانش آموزان می توانند از طریق تلفن همراه خود نیز از نسخه تحت وب برنامه شاد، استفاده کنند و لزومی برای استفاده از رایانه های شخصی در این روش وجود ندارد. همچنین شما عزیزان می توانید در صورت داشتن گوشی همراه، با دانلود نسخه جدید برنامه شاد از امکانات این برنامه آموزشی به صورت رایگان استفاده کنید. برای مطلع شدن از جزئیات بسته اینترنت رایگان برنامه شاد، نیز می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید. نکته دیگر این که اگر ساعت و زمان پخش کلاس دانش آموزان در تلویزیون با ساعات برگزاری کلاس های مجازی آن ها تداخل داشته باشد، می توانند از محتوای آموزشی ذخیره شده کلاس درسی در سامانه شاد، بهره مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش