اطلاعات تماس
  • 021654***** - 091270*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909104779015261

جنس انواع پیچ و مهره، مزایا و معایب آن‌ها

کد: 139909104779015261

https://bit.ly/3mo1tz7

، (اخبار رسمی): با انواع جنس پیچ و مهره آشنا شوید و متناسب با نیاز خود و مشخصات هر یک از ترکیبات، پیچ و مهره موردنظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

جنس انواع پیچ و مهره و مزایا و معایب آن‌ها
پیچ و مهره پیچ استور

فولاد رایج ترین ماده ای  می باشد که در تولید کردن پیچ و مهره ها استفاده می شوند.  پوشش هایی که پیچ های فولادی دارند می تواند از جنس روی، گالوانیزه و یا آبکاری با کروم باشد.

در بسیاری از صنایع ، مهره ها و پیچ ها نقش مهمی را در انواع اتصالات بر عهده دارند. بنابراین جنس و کیفیت آنها بسیار حائز اهمیت است و  به گونه ای با مقاومت و ساختار کلی اتصالات رابطه مستقیم دارند. در این مقاله با انواع رایج جنس های انواع مدل های پیچ و مهره و ویژگی های آن ها آشنا خواهید شد.

مواد سازنده پیچ و مهره ها

پیچ و مهره ها از ترکیبات گوناگونی ساخته می شوند، از جمله از فولاد، تیتانیوم ، پلاستیک و... . هم چنین برای اینکه پیچ و مهره ها مقاومت بیشتری داشته باشند و یا از نظر ظاهری تغییر پیدا کنند، معمولا با پوشش وآبکاری های مختلفی تولید و عرضه می شوند که از نظر هزینه نیز با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

فولاد

فولاد رایج ترین ماده ای  می باشد که در تولید کردن پیچ و مهره ها استفاده می شوند.  پوشش هایی که پیچ های فولادی دارند می تواند از جنس روی، گالوانیزه و یا آبکاری با کروم باشد.  فولاد در درجه های مختلفی تولید می شود که بنا به نیاز خود می توانید درجه مورد نظر را انتخاب کنید. به طور رایج 4 درجه استاندارد برای فولاد وجود دارد. لازم به ذکر است پیچ و مهره های فولادی مقاومت مناسبی دارند.

برنج

از ترکیب کردن مس و روی  آلیاژ برنج به وجود می آید. از ویژگی های بارز آلیاژ برنج می توان به این مورد اشاره کرد که در برابر خوردگی بسیار مقاوم است، از طرفی نرم است و ممکن است در بسیاری از اتصالات کارآمد نباشد.

کروم

معمولا پیچ و مهره ها با روکشی از جنس کروم جلا داده می شوند. از طرفی آبکاری کردن کروم سبب می شود تا کروم  در مقابل خوردگی مقاومت بیشتری داشته باشد. اما از نظر هزینه قیمت آن بسیار بالاست و استفاده از ان به صرف نیست.

سیلیکون برنز

از ترکیب کردن مس و قلع آلیاژ سیلیکون برنز حاصل می شود.  پیچ و مهره هایی که از جنس سیلیکون برنز ساخته می شوند معمولا در محیط های مرطوب و دریایی به کار می روند.

آلومینیوم

ار ویژگی های فلز آلومینیوم  می توان به سبک بودن آن، مقاوم و نر مبودن آن اشاره کرد . هم چنین در برابر خوردگی نیز مقاومت می کند. برای مشاهده انواع محصولات پیچ و مهره، واشر، رولبولت، رولپلاک و... و بررسی مشخصات و خرید هر یک، می توانید به وبسایت پیچ استور مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیچ استور

گروه تولیدی پیچ استور فعال در زمینه تولید، واردات و پخش انواع پیچ و مهره با تضمین کیفیت و قیمت در خدمت شماست.

اطلاعات تماس
  • 021654***** - 091270*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی