اطلاعات تماس
  • 021748*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909104779815568

معرفی یکی از شرکت های معدنی سازنده تجهیزات کارخانجات فرآوری

کد: 139909104779815568

https://bit.ly/37uihhw

، اصفهان , (اخبار رسمی): در سالهای اخیر و در اوج تحریم ها که موجب نوسانات قیمتی، عدم دسترسی به تجهیزات و محدود شدن تبادلات علمی و فنی با جهان گشته، متولد شدن مجموعه‌ای متخصص در زمینه تجهیزات کارخانجات فرآوری مواد معدنی بسیار امیدبخش و مورد نیاز بود. این گزارش به معرفی یکی از شرکت های فعال در این حوزه پرداخته است.

معرفی یکی از بزرگترین شرکت های معدنی سازنده تجهیزات کارخانجات فرآوری
تیکنر ضد اسید تمام فلزی در حال نصب در یک معدن مس

ساخت تیکنر های بتنی و فلزی مقاوم به اسید و سایش با سیستم درایو و همزنی به صورت کاملا اتوماتیک و مکانیکال که طراحی و ساخت آن برای اولین بار در کشور و مهندسی معکوس شده از مدل های آمریکائی مشابه است

شرکت صدرا تجهیز مهرگان (STM) که از شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات معدنی و پیشرفته‌ی فنی و مهندسی ایران است، اهداف آتی و چشم اندازهای خود را طی گزارشی اعلام نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت صدرا تجهیز مهرگان، در بررسی این گزارش مشخص شد که از دستاوردهای مهم این شرکت انعقاد قرارداد با مجموعه های بزرگ و صاحب نام معدنی در کشور بوده است. بر اساس این گزارش همچنین ساخت تیکنر های بتنی و فلزی مقاوم به اسید و سایش با سیستم درایو و همزنی به صورت کاملا اتوماتیک و مکانیکال که طراحی و ساخت آن برای اولین بار در کشور و مهندسی معکوس شده از مدل های آمریکائی مشابه می باشد، از اهم دستاوردهای این شرکت نوپا به شمار می‌رود.

ایمان رحمانی، مدیرعامل شرکت صدرا تجهیز مهرگان با تایید این مطلب، درباره اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای این شرکت گفت: یکی از دلایل رشد این شرکت، استفاده از تیم فنی و متخصص جوان و تحصیل کرده در کنار متخصصین با تجربه در صنعت فرآوری معدنی بوده است، که خوشبختانه با همکاری همه فعالان این مجموعه اهداف بلندی محقق و نیز در حال پیگیری است.

او با تقدیر از فعالیت‌ها و همکاری های صورت گرفته در تمام بخش‌ها افزود: در چند سال اخیر و در اوج تحریم های همه جانبه و ظالمانه که موجب نوسانات شدید قیمتی، عدم دسترسی به متریال و تجهیزات پیشرفته و محدود شدن تبادلات علمی و فنی با جهان گشته، متولد شدن مجموعه‌ای پرتوان و متخصص در زمینه تجهیزات کارخانجات فرآوری مواد معدنی بسیار امیدبخش و مورد نیاز بود. در سال های گذشته با وجود اینکه صاحبان صنایع و کارخانجات فرآوری معدنی تمام تمرکز، سرمایه و توان خود را در جهت بهره وری بیشتر و تمرکز بر بحث اکتشاف، استخراج و فرآوری کنسانتره های فلزی نهاده بودند و بیشتر نیاز تجهیزات و ماشین آلات خود را از درگاه های وارداتی تامین می‌کردند، صنعت طراحی و ساخت تجهیزات معدنی و پیشرفته ی فنی و مهندسی در این زمینه در کشور مغفول مانده و حتی شرکت ها در پیمانکاری نصب و راه اندازی این تجهیزات به مشکل برخورد می‌کردند.

اهداف آتی شرکت وی در زمینه برنامه‌های آینده شرکت در سال آینده افزود:  شرکت صدرا تجهیز مهرگان توانسته به سمت اهداف و چشم اندازهای مهم و ضروری مورد نیاز کشور در این صنعت حرکت کرده و اهداف زیر را در افق چند ساله خود در نظر گرفته است:

  1. توسعه نوآوری، پویائی وفناوری در ساخت تجهیزات و دستیابی به بالاترین سطح کیفیت و خدمات مورد نیاز مشتریان ساخت تجهیزات اساسی کارخانجات فرآوری با تکنولوژی بالاتر و با اقتباس از طرح های پیشرفته دنیا از قبیل ساخت سلول های فلوتاسیون برندهای جهانی از قبیل طرح دنور، متسو، ومکو و ... و حرکت به سمت محصولات دانش بنیان راه اندازی و تلفیق دستگاه ها با سیستم های اتوماتیک مجهز به مانیتورینگ و PLC  و  HMI و ... جهت کنترل کامل، نظارت بر خطوط و عملکرد تجهیزات و در نتیجه بهبود بهره وری بهبود بهره وری  و افزایش راندمان کارخانه  با  اصلاح فلوشیت کارخانه  و طراحی تجهیزات متناسب با نیاز مشتری آنالیز و نمونه گیری دقیق و علمی و کنترل کل واحد فرآوری و انجام آنالیزهای آزمایشگاهی مربوطه با طراحی تجهیزات نمونه گیری اتوماتیک طراحی خطوط آبگیری و نیز ساخت تجهیزات مربوطه و اجرای پروژه های EPC در این زمینه  با دستگاه های تیکنر، فیلترپرس، هیدروسیکلون و ... جهت کاهش آب صنعتی مصرفی و بازگشت آب به سیکل فرآوری با وجود خشک سالی های پیشرو اصلاح سیستم های مکانیکال و هیدرولیکال کارخانجات فرآوری با توجه به بازدهی، مقدارخرابی، اپراتوری ساده و ... ارائه خدمات پس از فروش بلند مدت و مطمئن و همچنین مشاوره رایگان در بهبود بهره وری و ارتقاء مشکلات سیستم های اجرا شده با استفاده از متخصصان با تجربه

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس stmcompany.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021748*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید