اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909124783815622

از پیچ MDF و کارکرد آن بیشتر بدانید!

کد: 139909124783815622

https://bit.ly/33IJQTy

، کمال‌شهر , (اخبار رسمی): ام دی اف یا همان فیبرهای چوبی را می توان از ترکیب ضایعات، خرده های چوب به همراه رزین و با کمک گرفتن از حرارت تولید کرد. ام دی اف ها امروزه در ساخت کابینت های آشپزخانه، کفپوش، مبلمان و کمدها بسیار کاربرد دارند. پیچ های ام دی اف به منظور ساخت بسیاری از وسایل دکوری و چوبی استفاده می شوند.

از پیچ MDF و کارکرد آن بیشتر بدانید!
از پیچ MDF و کارکرد آن بیشتر بدانید!

پیچ های فولادی مزایای قابل توجهی دارند؛ از جمله قیمت مناسبی دارند، از مقاومت بالایی برخوردارند و در ابعادهای متفاوتی موجود هستند و می توان به راحتی آن ها را تهیه نمود.

ام دی اف یا همان فیبرهای چوبی را می توان از ترکیب  ضایعات، خرده های چوب به همراه  رزین و با کمک گرفتن از حرارت تولید کرد. ام دی اف ها امروزه در ساخت کابینت های آشپزخانه، کفپوش، مبلمان و کمدها بسیار کاربرد دارند. پیچ های ام دی اف به منظور ساخت بسیاری از وسایل دکوری و چوبی کاربرد دارند و به همین خاطر از محبوبیت ویژه ای برخوردارند، از طرفی قیمت آن ها نیز بسیار مقرون به صرفه است. در اغلب موارد برای انجام اتصالاتی که در ساخت آن ها Mdf به کار رفته از پیچ های ام دی اف استفاده می شود. لازم به ذکر است وزن ام دی اف بسیار سبک است و به راحتی می توان اتصالات مربوط به آن را انجام داد.

مشخصات پیچ MDF

به طور کلی پیچ های ام دی اف را از نظری ظاهری می توانیم به پیچ های چهارسو تشبیه کنیم که از طرفی ساق های کشیده ای هم دارند. اگر بخواهیم پیچ های ام دی اف را از نظر سختی و قدرت استحکام با پیچ های دیگر مقایسه کنیم، باید بگوییم که پیچ های MDF مقاومت بالایی ندارند، البته به طور کل برای اتصالات قطعات فیبر چوبی نیازی هم به فشار و مقاومت بالا نیست.

پیچ های MDF از چه جنسی تولید می شوند؟

در اکثر موارد، پیچ های ام دی اف ساخته شده در بازار از جنس فولاد، برنج،  استیل و آلومینیوم و... هستند. پیچ های فولادی مزایای قابل توجهی دارند؛ از جمله قیمت مناسبی دارند، از مقاومت بالایی برخوردارند و در ابعادهای متفاوتی موجود هستند و می توان به راحتی آن ها را تهیه نمود. به همین خاطر بهترین انتخاب برای فعالیت هایی مانند نجاری هستند.

کار با پیچ ام دی اف

ابتدا ضخامت، اندازه و سختی چوب را در نظر بگیرید و سپس با توجه به آن طول و ضخامت پیچ MDF را انتخاب کنید. اگر در نصب ام دی اف حرفه ای هستید،  برای متصل کردن قطعات ام دی اف به کمک پیچ MDF، دریل های شارژی را به شما پیشنهاد می کنیم. برای کسب اطلاعات کامل تر در مورد پیچ ام دی اف، اینجا کلیک کنید.

«برای استعلام قیمت و خرید انواع پیچ و مهره نیز می توانید به وبسایت جهان پیچ صنعت مراجعه نمایید»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جهان پیچ صنعت

گروه جهان پیچ صنعت با بیش از 35 سال سابقه درخشان و با به کارگیری نیروی متخصص و با تجربه، در زمینه تولید، واردات و پخش انواع پیچ و مهره و محصولات جانبی فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | دکوراسیون و منزل