اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990912478406094

دریافت آنتی ویروس توسط هزاران کاربر در کمپین جمعه سیاه دورانتاش و آسیاتک

کد: 13990912478406094

https://bit.ly/3mLqrIS

، تهران , (اخبار رسمی): طی همکاری شرکت های دورانتاش و آسیاتک، هزاران بازدیدکننده وب سایت آسیاتک طی 3 روز از جمعه سیاه تا دوشنبه سایبری، لایسنس آنتی ویروس های قدرتمند وبروت را به صورت هدیه دریافت کردند.

دریافت آنتی ویروس توسط هزاران کاربر در کمپین جمعه سیاه دورانتاش و آسیاتک
تخفیف های آنتی ویروسی دورانتاش به مناسبت جمعه سیاه و دوشنبه سایبری

طی کمپین جمعه سیاه و دوشنبه سایبری شرکت دورانتاش، هزاران کاربر موفق به دریافت آنتی ویروس های قدرتمند Webroot با تخفیف های ارزنده و یا به صورت هدیه و رایگان شدند.

به گزارش روابط عمومی دورانتاش، طی همکاری مشترک شرکتهای دورانتاش و آسیاتک که به مناسب روزهای جمعه سیاه ( حراجمعه ) و دوشنبه سایبری برگزار شد، هزاران بازدیدکننده وب سایت شرکت اینترنتی آسیاتک، موفق به دریافت لایسنس آنتی ویروس های قدرتمند وبروت Webroot به صورت هدیه شدند.

شرکتهای دورانتاش و آسیاتک از ابتدای سال 1399 تاکنون طی 3 کمپین مشترک، لایسنس آنتی ویروس به مشترکان شرکت اینترنتی آسیاتک ارائه کردند.

شرکت دورانتاش همزمان با کمپین حراجمعه که با شرکت آسیاتک اجرا کرد، میزان تخفیف های طرح پاییزه و کمپین مشترک با شرکت اینترنتی شاتل را نیز افزایش داد و هزاران کاربر غیر آسیاتکی نیز موفق به دریافت لایسنس آنتی ویروس های قدرتمند Webroot با تخفیف های بیشتر شدند.

درباره دورانتاش

شرکت دورانتاش، توزیع کننده معتبر سرویس های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و دیتاسنتر در ایران از سال 1385 شمسی است.

درباره وبروت (Webroot)

وبروت که در سال 1997 میلادی تاسیس شده، سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌‌های دنیاست. این شرکت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های امنیت ابری (Cloud Security)، یادگیری ماشینی (ML)، هوش مصنوعی (AI) و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته در کنار استفاده حداقلی از منابع سیستم، حفاظت حداکثری را برای مشتریانش فراهم کند.

وبروت پس از خرید شرکت امنیتی Prevx در سال 2011، محصولی منحصر به فرد با نام تجاری Secure Anywhere را که سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیاست تولید و روانه بازارهای جهانی کرد. شرکت Prevx همان شرکتی است که اولین بار موفق به شناسایی بدافزار (ویروس) فلیم (Flame - شعله) شد.

شرکت‌های BrightCloud و CyberFlow از دیگر شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه امنیت سایبری بودند که به تملک شرکت Webroot در آمدند.

از جمله توصیه کنندگان آنتی ویروس‌های وبروت (Webroot) می‌توان به موسسات مالی و بانکی بین المللی مانند Citi Bank ، HSBC Bank ، American River Bank ، Danske Bank, Barclays Bank و First National Bank اشاره کرد.

همچنین از تکنولوژی‌های وبروت می‌توان به Webroot BrightCloud اشاره کرد که علاوه بر استفاده در محصولات و آنتی ویروس های وبروت، توسط صدها کمپانی از جمله شرکت‌های بزرگ حوزه امنیت و فناوری اطلاعات مانند Cisco ( سیسکو )، F5 Networks ، PaloAlto Networks، A10 Networks ، Fujitsu, RSA ، F445 Networks ، Threat Matrix ، HP، Zyxel زایکسل و Aruba Networks استفاده می شود.

آنتی ویروس‌های وبروت علاوه بر دریافت جوایز متنوع از جمله دریافت 21 جایزه برتر پی سی مگزین (PC MAG) ، از نظر رضایت مشتریان، از جمله آنتی ویروسی‌هایی هستند که همواره سطح رضایتمندی بالایی را از مشتریان خود کسب کرده‌اند و این نشان دهنده  کیفیت بالای آنتی ویروس‌های وبروت است.

همچنین آنتی ویروس های وبروت برای 4 سال متوالی موفق به دریافت جایزه طلایی وب سایت Channel Pro Network در سال های 2017، 2018، 2019 و 2020 شدند.

علاوه بر این، آنتی ویروس های وبروت از طرف مجله پی سی مگزین به عنوان برند برتر آنتی ویروس در سال 2020 انتخاب شده است و در جدیدترین گزارش سهم بازار وب سایت OPSWAT نیز رشد قابل ملاحظه ای را تجربه کرده است.

وبروت در بازار ایران با شرکت های کسپرسکی (Kaspersky)، بیت دیفندر (Bitdefender)، ایست (نود32 - ESET NOD32)، آویرا (Avira)، نورتون و ترندمیکرو (پی سی سیلین) رقابت دارد.

*کسپرسکی با نام‌هایی مانند کسپرسکی، کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود.

آنتی ویروس های وبروت از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران توزیع می شوند.

درباره آسیاتک ( Asiatech )

شرکت آسیاتک یکی از شرکتهای بزرگ ارائه دهنده سرویس های اینترنتی ( مانند:  ADSL و tdLTE ) و دارای مجوز FCP از رگولاتوری ( سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ) است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]