اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909134786915226

توسط گروه صنعتی هفت به بازار عرضه شد

رقیبی تازه نفس در مخازن تحت فشار

کد: 139909134786915226

https://bit.ly/2JQDJW9

، کهریزک , (اخبار رسمی): تولید کننده/ خدمات دهنده فعال عرصه مخازن تحت فشار کشور، مخزن تحت فشار هوا را با امکان ذخیره سازی و نگهداری انواع سیال،نفت،گاز و آب از آذر 99 به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش مخزن تحت فشار هوا ازآذر 99
رقیبی تازه نفس در مخازن تحت فشار

علاقه مندان به استفاده از مخازن ذخیره سازی هم اکنون امکان استفاده از مزیتهایی همچون  نگهداری از سیالات مختلف در فشاری به جز فشار اتمسفر هوا را دارند.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی هفت (تصفیه پارسیان) ، از آذر 99  عرضه مخازن تحت فشار هوا در واحد فروش گروه صنعتی هفت آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از مخازن ذخیره سازی هم اکنون امکان استفاده از مزیتهایی همچون  نگهداری از سیالات مختلف در فشاری به جز فشار اتمسفر هوا را دارند.

 مدیرعامل گروه صنعتی هفت (تصفیه پارسیان)  با اشاره به مزیت‌های این محصول تازه گفت: تولید این محصول نتیجه بیش از ۳۰ سال تجربه و تلاش بوده و برای تولید این محصول از تیر ماه کار آغاز شده و هم اکنون  مخزن تحت فشار هوا  وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: گروه صنعتی هفت به عنوان یکی از با سابقه ترین تولیدکنندگان تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب و مخازن تحت فشار، تولید و ساخت مخازن تحت فشار هوا را در مجموعه فعالیت های خود قرار داده است. لازم به ذکر است که طراحی و تولید مخزن تحت فشار در این مجموعه به صورت منحصر به فرد و کاملا متناسب با ویژگی های پروژه انجام میشود. به منظور بالا بردن کیفیت محصولات و تضمین امنیت تمام مراحل طراحی، تولید و ساخت منابع تحت فشار هوا در گروه صنعتی هفت زیر نظر مهندسین و تکنسین های با تجربه و حرفه ای صورت میگیرد. کارشناسان این مجموعه آماده ارائه مشاوره های لازم قبل از طراحی و ساخت این مخازن بوده و ویژگی های مخزن مورد نظر را برای رفع ابهامات با توجه به شرایط پروژه برای هر سفارش کاملا شفاف سازی خواهند کرد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت گروه صنعتی هفت (تصفیه پارسیان)  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی هفت

گروه صنعتی هفت (تصفیه پارسیان) بزرگترین واحد تولیدی تجهیزات آب و فاضلاب در ایران است که با تکیه بر دانش فنی متخصصان و بیش از ۳۰ سال تجربه خود در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب در ایران ،یکی از برجسته ترین و پر افتخارترین کارخانجات تولید کننده پکیج و مخازن و تجهیزات مورد استفاده در صنایع مختلف از جمله نفت ،گاز و پتروشیمی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید