اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909134787115626

پایان کار آسیاتک در هاست و دامنه؛ انتقال مشترکین به هاست ایران

کد: 139909134787115626

https://bit.ly/3owbr2f

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آسیاتک رسماً اعلام کرد تمامی خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه این شرکت، به شرکت هاست ایران انتقال می‌یابد.

پایان کار آسیاتک در هاست و دامنه؛ انتقال مشترکین به هاست ایران
همکاری آسیا تک و هاست ایران

طی توافق صورت گرفته بین دو مجموعه آسیاتک و هاست ایران، از این پس تمامی خدمات میزبانی وب و دامنه شرکت آسیاتک به شرکت هاست ایران انتقال می‌یابد

  شرکت آسیاتک رسماً اعلام کرد تمامی خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه این شرکت، به شرکت هاست ایران انتقال می‌یابد.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک بیش از 17 سال است که افتخار فعالیت در حوزه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات را داشته و همواره تلاش نموده با به کارگیری فناوری روز در زیرساخت‌های شبکه خود، خدماتی شایسته به مشتریان ارائه نماید.

با توجه به اینکه تمرکز اصلی شرکت آسیاتک ارائه خدمات اینترنت و زیرساخت دیتاسنتر است، باعث شد تا تیم آسیاتک در تصمیم خود برای ایجاد تحول عظیم در فضای دیتاسنتر و زیرساخت مصمم‌تر شود و بیش از پیش به رشد و توسعه در این زمینه بی‌اندیشد؛ اما ایجاد تغییر و تحول احتیاج به همراهانی داشت که مانند تیم آسیاتک، خدماتی حرفه‌ای و با کیفیت ارائه دهند.

چه همراهی بهتر از هاست ایران!

طی توافق صورت گرفته بین دو مجموعه آسیاتک و هاست ایران، از این پس تمامی خدمات میزبانی وب و دامنه شرکت آسیاتک به شرکت هاست ایران انتقال یافته تا کاربران بتوانند از خدمات تخصصی هاست و ثبت دامنه در این شرکت استفاده نمایند.

شرکت‌های آسیاتک و هاست ایران هردو از پیشروترین ارائه‌دهندگان خدمات آنلاین در ایران هستند و در طی سال‌های گذشته در زمینه‌های مختلف همکاری‌ داشته‌اند.

در بیانیه مشترک دو شرکت ابراز امیدواری شده تجمیع فعالیت‌ها و تخصصی شدن خدمات، به ارتقای کیفیت و بهره‌وری روز افزون دسترسی به خدمات زیرساختی هردو شرکت شتاب بخشد.

متن بیانیه مشترک هاست ایران و آسیاتک

«مفتخریم به استحضار مشترکین و فعالان حوزه وب و فناوری اطلاعات و ارتباطات برسانیم که طی توافق صورت گرفته بین دو شرکت آسیاتک و هاست ایران؛ با انتقال خدمات میزبانی وب و دامنه شرکت آسیاتک به شرکت هاست ایران، ارتقای بهره‌وری و تخصصی شدن حوزه هاستینگ و دامنه کشور فراهم گردد.

این اقدام به منظور تحقق بخشیدن به تخصصی شدن حوزه هاست و دامنه صورت گرفته است و امیدواریم تا با توجه به سابقه فعالیت هاست ایران در زمینه میزبانی وب و دامنه، این تصمیم، چشم‌انداز تازه‌ای از آینده صنعت میزبانی وب و دامنه در ایران بوجود آورده و زمینه رشد و بهبود این صنعت را فراهم کند.»

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این انتقال، ثبت دامنه و خرید هاست، می‌توانند به وب‌سایت Hostiran مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]