اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909164791414940

آکادمی رادین دومین بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ را برگزار می‌کند

کد: 139909164791414940

https://bit.ly/3oYQMUI

، بوشهر , (اخبار رسمی): آکادمی رادین دومین بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ با حضور برترین اساتید کشوری و حامیان فعال در زمینه دیجیتال در تاریخ 13 دی ماه 1399 برگزار می‌کند.

آکادمی رادین دومین بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ را برگزار می‌کند.
دومین بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ با حضور اساتید برتر کشوری و حامیان با تجربه در زمینه دیجیتال

دومین بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ به مدت 104 ساعت با حضور برترین اساتید کشوری به همراه حامیان برتر در حوزه دیجیتال  در تاریخ 1399/10/13 از طریق ایسمینار برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی آکادمی رادین، دومین بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ به مدت 104 ساعت با حضور برترین اساتید کشوری به همراه حامیان برتر در حوزه دیجیتال  در تاریخ 13 دی ماه 1399 از طریق ایسمینار برگزار می‌شود.

علی مشایخ مدیر عامل آژانس دیجیتال مارکتینگ رادین هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی و افزایش توانمندی کارمندان بخش بازاریابی و روابط عمومی بیان کرد و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این حوزه در کشورمان فراهم شود.

علی مشایخ درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: با استقبالی که از اولین دوره بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ شد؛ تصمیم گرفتیم دوره دوم آن را نیز برگزار کنیم.

وی مدرسان دوره آموزشی بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: مدرسان دوره همگی از متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان باشند.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: ما برای شرکت کنندگان این دوره هدایا و جلسات آموزشی ویژه‌ای خارج از سرفصل‌های دوره در نظر داریم تا هر چه بیشتر در زمینه راه‌اندازی کسب و کار آن ها قدمی برداریم.

گفتنی است شهریه حضور در این دوره به دلیل حمایت حامیان و ارگان‌های مختلف فقط 1/800/000 تومان است. حتی دانشجویان با 20 درصد تخفیف می‌توانند با مبلغ 1.440.000 تومان در دوره شرکت کنند. همچنین بورسیه تحصیلی برای برترین شرکت کنندگان دوره در نظر داریم و آن‌ها را به شرکت‌های مختلف و حامیان جهت استخدام و کارآموزی معرفی خواهیم کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت آکادمی رادین و یا ایسمینار مراجعه کنند. یا جهت مشاوره با شماره 07733327165 تماس بگیرید و یا در واتساپ در هر ساعت از شبانه روز از طریق واتساپ به شماره 09038378713 پیام دهند.

حتی می‌توانند اطلاعات خود را در فرم ثبت نام ثبت کنند و تیم آکادمی رادین حداکثر طی 24 ساعت با آن‌ها جهت مشاوره تماس خواهد گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس رادین

ارائه دهنده خدمات بازاریابی دیجیتال

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]