اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909164791615638

مشخصات یک فروشگاه اینترنتی موفق

کد: 139909164791615638

https://bit.ly/2VLWT1Z

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها با توجه به پاندمی کرونا حضور در فروشگاه‌ها و همچنین مراکز خرید با مخاطرات بسیاری روبرو است. اما با وجود فروشگاه‌های اینترنتی این دغدغه تا حد بسیاری از بین رفته است.

مشخصات یک فروشگاه اینترنتی موفق
صفحه اول فروشگاه اینترنتی ببرکالا

تنوع محصولات و قیمت مناسب از مهمترین آیتم‌های یک فروشگاه اینترنتی موفق است.

این روزها با توجه به پاندمی کرونا حضور در فروشگاه‌ها و همچنین مراکز خرید با مخاطرات بسیاری روبرو است. اما با وجود فروشگاه‌های اینترنتی این دغدغه تا حد بسیاری از بین رفته است. بر اساس آمارهای ارائه شده خرید از فروشگاه‌های اینترنتی تا 140 درصد نسبت به قبل از کرونا افزایش داشته است. اما در همین ایام پیدا کردن یک فروشگاه اینترنتی با درگاه امن و همچنین اجناس متنوع و مرغوب با چالش‌های بسیاری روبرو است، به صورتی که در همین ایام کرونا بر اساس ارائه آمارها 20درصد کلاهبرداری اینترنتی افزایش داشته است.

مشخصات یک فروشگاه اینترنتی موفق

فروشگاه‌های اینترنتی مختلفی این روزها در بازار خرید و فروش آنلاین ایجاد شده‌اند، اما چگونه می‌توان یک فروشگاه خوب و موفق را از بین آنها انتخاب کرد؟ اولین مساله‌ای که برای فروشگاه‌های اینترنتی از اهمیت بالایی برخودار است، امنیت درگاه پرداخت آن است. سایت‌های دارای اینماد ( نماد اعتماد الکترونیک) در این زمینه حرف و اول و اخر را در اطمینان می‌زنند و سایت‌هایی که دارای این نماد باشند از درگاه پرداخت مطمئنی نیز برخوردارند  که می‌توان از امنیت آنها در زمینه پرداخت مطمئن شد. مورد دوم که باید به آن توجه کرد تنوع محصولات فروشگاه اینترنتی است. به عنوان مثال در زمینه خرید کامپیوتر و لوازم جانبی آن فروشگاه اینترنتی ببرکالا  نمونه یک فروشگاه اینترنتی با محصولات متنوع است. این مجموعه با توجه به سابقه ده ساله خود و همچنین بازخوردهایی که از مخاطبان ثبت شده است یک فروشگاه اینترنتی مناسب برای خرید لوازم الکترونیکی و اداری است. اما در پایان موضوع دیگری که برای پیدا کردن یک فروشگاه اینترنتی اهمیت دارد بازخورد مخاطبان و مشتریان قبلی آن فروشگاه اینترنتی است با بررسی نظرات و پیشنهادات شما می‌توانید به سابقه و خدمت‌رسانی فروشگاه اینترنتی آشنا شوید. موضوعات دیگری نیز مانند راحتی کاربری، خرید آسان، نوع ارسال و... نیز در رده‌های بعدی برای مشخص شدن یک فروشگاه اینترنتی مناسب هستند.

با ببرکالا آشنا شوید

همانطور که در بالا به آن اشاره شد سابقه و همچنین امنیت فروشگاه اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است. فروشگاه اینترنتی ببر کالا یکی از این فروشگاه‌های اینترنتی است. این فروشگاه با توجه به سابقه ده ساله خود «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» را به عنوان سه اصل خود همواره در نظر گرفته است. ببرکالا با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری، ماشین‌های اداری و لوازم جانبی کالای دیجیتال) که از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی، کانن، بوش و.. تشکیل شده است.

این فروشگاه اینترنتی با توجه به گستره نمایندگی‌های خود در ایران در سریعترین زمان کالای درخواستی را به دست مشتریان می‌رساند. در تهران نیز خریدهای بالای 500 هزار تومان را به صورت رایگان برای مشتریان ارسال می‌کند. 

این فروشگاه بر اساس نیازهای کاربران طراحی شده است و به راحتی می‌توان از آن کالای مورد نیاز خود را تهیه کرد. فروشگاه اینترنتی ببرکالا نمونه یک فروشگاه اینترنتی موفق و مناسب است که در بالا به شرح آن پرداختیم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]