کد: 139909174793815053

ویژگی شرکت های برنامه نویسی اختصاصی 

کد: 139909174793815053

https://bit.ly/37RvJfM

، تهران , (اخبار رسمی): اگر میخواهید شرکت برنامه نویسی اختصاصی برای برنامه ای که در نظر دارید داشته باشید باید در انتخاب شرکت برنامه نویسی دقت کنید.

شرکت برنامه نویسی اختصاصی 
ویژگی شرکت های برنامه نویسی اختصاصی 

اگر میخواهید شرکت برنامه نویسی اختصاصی برای برنامه ای که در نظر دارید داشته باشید باید در انتخاب شرکت برنامه نویسی دقت کنید. 

امروزه شرکت های بسیاری در تهران و یا دیگر شهر ها هستند که کار برنامه نویسی را انجام میدهند ولی آنطور که باید و شاید به اتمام نمیرساند.

بنابراین در انتخاب شرکت برنامه نویسی باید دقت کنید. 

انتخاب یک شرکت برنامه نویسی 

اگر شما قصد ساخت اپلیکیشن اختصاصی دارید و میخواهید کسب و کار خود را گسترش دهید باید به دنبال یک شرکت برنامه نویسی حرفه ای باشید تا بتواند شما را به اهدافتان نزدیک کند و هرچه زودتر وارد بازار کار شوید. 

قبل از انتخاب شرکت برنامه نویسی حتما در مورد آن تحقیق کنید و دقت کنید ویژگی های زیر را داشته باشد ؛

  • سابقه کاری بالا : حتما در مورد سابقه کاری آنها اطلاعات جمع آوری کنید و ببینی چند سال است که مشغول کار برنامه نویسی هستند.
  • نمونه کارهای مرتبط به کار شما: حتما قبل از سفارش دادن نمونه کارهای آنها را ببینید.
  • تیم برنامه نویسی حرفه ای: شرکت برنامه نویسی قوی دارای چند تیم مختلف برنامه نویسی است که هر کدام برای بخش های مختلفی اختصاص داده شده اند.
  • تیم مهندسی نرم افزار : علاوه بر تیم برنامه نویسی ، شرکت باید دارای تیم مهندسین نرم افزار قوی نیز باشد.

شرکت برنامه نویسی اندروید

شغل برنامه نویسی اندروید با توجه به اینکه اندروید در تمام دنیا چند سالی است که به عنوان بهترین پلتفرم برنامه نویسی موبایل شناخته شده است، طرفداران بسیاری دارد.

اندروید و آی او اس پلتفرم های محبوبی هستند که برای ساخت اپلیکیشن های امروزی مورد استفاده قرار میگیرند . 

اگر شما هم میخواهید که کسب و کارتان را در قالب پلتفرم های گوشی در آورید باز هم باید به دنیال شرکت های برنامه نویسی قوی باشید که تجربه های فراوانی را در این باره داشته باشند.

سعی کنید در افتتاحیه اول اپلیکیشن خود تمامی نقص های آن را برطرف کنید و خود را به جای کاربر قراردهید؛ زیرا افتتحایه بدون نقص بازخورد بسیار بهتری خواهد داشت

منبع :

وب نگاه 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف