اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909184796615650

تاثیرات زینک (روی ) بر تقویت سیستم ایمنی بدن

کد: 139909184796615650

https://bit.ly/33WLeC2

، (اخبار رسمی): زینک عنصری مهم برای تامین ایمنی بدن است و جهت افزایش سیستم ایمنی بدن نقش بسزایی دارد. کمبود روی (زینک) توانایی سیستم ایمنی را در برابر خطرات و تاثیر بیماریها و عفونت های فراگیر کاهش می دهد.

تاثیرات زینک (روی ) بر تقویت سیستم ایمنی بدن
تاثیرات زینک (روی ) بر تقویت سیستم ایمنی بدن
تاثیرات زینک (روی ) بر تقویت سیستم ایمنی بدن
تاثیرات زینک (روی ) بر تقویت سیستم ایمنی بدن

به کوشش تیم تولید محتوای داروخانه آنلاین داروچی

تاثیر زینک (روی) بر سیستم ایمنی بدن

زینک عنصری مهم برای تامین ایمنی بدن است و جهت افزایش سیستم ایمنی بدن نقش بسزایی دارد. کمبود روی (زینک) توانایی سیستم ایمنی را  در برابر خطرات و تاثیر بیماریها و عفونت های فراگیر کاهش می دهد. تقزیبا۲ میلیارد نفر در جهان با کمبود این ماده مواجه هستند و کمبود آن در سنین میانسالی به بالا، شایع تر است. تحقیقات نشان دادند استفاده از مکمل زینک می تواند از بروز عفونت های مجاری تنفسی مانند سرماخوردگی جلوگیری کند. هم چنین مصرف این مکمل برای افرادی که در حال حاضر بیمار هستند نیز موثر است.

کارکرد روی در بدن:

  • جلوگیری از تشکیل سلول های سرطانی افزایش سیستم ایمنی بدن درخشندگی و سلامت مو و ناخن  افزایش میل جنسی افزایش قدرت باروری (بهبود سیستم تولید مثل)

شادابی و  رفع خستگی با افزایش گردش خون

افزایش گردش خون سبب افزایش اکسیژن رسانی به اندام های بدن باعث می‌شود که تاثیر لحظه ای آن افزایش انرژی و شادابی فرد می‌باشد. رفع خستگی بعد از کار کرد روزانه، حین ورزش و … می تواند تاثیر منفی در روند زندگی ما داشته باشد که از این رو برای جلوگیری و رفع این خستگی ها می توان از مکمل هایی استفاده کرد که افزایش گردش خون در بدن را ایجاد کنند.

تاثیر ال آرژنین و ال آسپارتات بر بدن.

قلب و آرژنین آسپارتات:

آرژنین از طریق تولید نیتریک اکساید در بدن باعث خون رسانی بهتر به اندام ها از جمله قلب می گردد و برای بیمارانی که دچار گرفتگی رگ ها و یا فشار خون بالا می باشند مفید است. بسیاری از پزشکان مکمل های آرژنین را برای کمک به درمان بعضی از بیماری های قلبی و عروقی تجویز می کنند.به علت نقشی که آرژنین آسپارتات در تولید ال-پرولین دارد، میتواند در بهبود زخم موثر باشد.ال-پرولین اسید آمینه مهمی است که به سنتز کلاژن منجر میشود آرژنین آسپارتات علاوه بر افزایش پمپ خون به عضلات سبب آزاد شدن بیشتر هورمون رشد در بدن شده که نقشی مثبت در افزایش حجم و قدرت عضلات و همچنین افزایش سرعت متابولیسم چربی ایفا می کند. آرژنین پیش ساز کراتین نیز می باشد. کراتین یک منبع انرژی سریع برای عضلات است. حتی مصرف مکمل های این ماده باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی سبب بهبود وضعیت نعوظ می‌گردد، از این رو برای مردانی که با مشکلاتی از قبیل نعوظ ناکامل مواجه می‌باشند می‌تواند مفید واقع شود. هم چنین ال-آرژنین ال-آسپارتات با اتساع عروق خونی موجب افزایش میل جنسی در خانم ها و آقایان می‌گردد. ال-آرژنین ال-آسپارتات می‌تواند باعث افزایش تعداد، سرعت، حرکت و طول عمر اسپرم ها شده و قدرت باروری را در مردان افزایش دهد.

ال-آرژنین با انرژی زایی که در بدن انجام می‌دهد، بدن فرد را نسبت به عوامل بیگانه قوی می‌سازد به خصوص در شرایط کنونی که افراد جامعه درگیر بیماری کرونا هستند می‌تواند کمک به پیشگیری از مبتلا و یا طی کردن سریع تر روند درمان بیماری شود.

تاثیر روابط جنسی روی کیفیت زندگی چگونه است ؟

فردی که دارای میل جنسی پایین است، تمایلی به آغاز رابطه جنسی ندارد و در صورت شروع رابطه جنسی به علت ضعف جنسی و برخورداری از قوه جنسی پایین دچار انزال سریع، نعوظ نامناسب، مدت زمان ارگاسم کم و در مواردی توانایی انجام کامل رابطه جنسی را نداشته و ارضا نمی‌شوند.

اختلال برانگیختگی جنسی زنان زمانی رخ می دهد که افزایش جریان خون برای فعالیت جنسی کافی نیست. اختلال برانگیختگی معمولا با اختلال ارگاسم نیز همراه است و اختلالات نعوظ از جمله مشکلات و ناتوانی‌های جنسی است که در بیش از نیمی از جمعیت آقایان به ویژه بعد از ۵۰ سالگی مشاهده می‌شود.

جهت تشخیص مشکلات جنسی، پزشک به سابقه‌ی پزشکی و علائم نیاز دارد و جهت رد کردن و یا تایید بیماری‌های مشابه نیاز به یک سری از آزمایش‌ها وجود دارد. در مواردی پزشک ممکن است بیمار را به متخصصین دیگر از جمله ( متخصص اورولوژی (پزشک متخصص دستگاه ادراری و دستگاه تناسلی مردان) متخصص غدد درون ریز (پزشک متخصص در زمینه مسائل هورمونی) متخصص مغز و اعصاب (پزشک متخصص در اختلالات سیستم عصبی، سکس تراپیست‌ها و سایر مشاوران ارجاع دهد.

بسیاری از مشکلات زندگی مشترک زوجین ریشه در رابطه جنسی ناکارآمد دارد به همین دلیل بالا بردن کیفیت رابطه جنسی سبب می‌شود بسیاری از مشکلات عاطفی رابطه حل شود. تحقیقات نشان می‌دهد که رابطه جنسی سبب کاهش استرس و اضطراب، افزایش حس شادی، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش روان رنجوری و تسکین درد می شود.

به گفته افکار نیوز مشکلات جنسی مدتهاست کانون خانواده را تهدید می‌کند اما به دلیل تابوهای جامعه از ابراز آن خودداری می‌کنند. این موضوع در سال های اخیر به دلایل نامعلومی افزایش پیدا کرده است.

گیاه ماکا:

ماکا گیاهی است که در پرو کشت می‌شود و به نام «جینسینگ پرویی» شهرت دارد. این گیاه اثرات زیادی بر سلامتی انسان دارد به ویژه باعث افزایش قدرت جنسی می‌شود.

امروزه گیاه ماکا نوعی ویاگرای طبیعی محسوب می‌شود، از این رو این گیاه محرک جنسی قوی برای خانم ها و آقایان است. بنابراین هر دو جنس می‌توانند برای افزایش میل جنسی از آن بهره ‌مند شوند. این گیاه به تنهایی میل جنسی را تا ده برابر افزایش می‌دهد در نتیجه حتی برای افرادی که از اختلالات یا ناتوانی جنسی نیز رنج می‌برند مناسب است.

همچنین ماکا یکی از قدیمی ترین گیاهان دارویی افزایش قدرت باروری محسوب می‌شود.

کارکرد گیاه ماکا در بدن:

  • منبع انرژی و حافظ سلامت روان و بدن افزایش میل جنسی بدون تاثیرات منفی هورمونی ویاگرای طبیعی (جینسینگ پرویی) تا 10 برابر افزایش میل جنسی افزایش باروری طی مطالعاتی نشان داده که به کاهش استرس و کاهش فشار خون هم کمک می کند طی دیگر مطالعات نشان داده که می تواند به بهبود کاهش میل جنسی کسانی که از داروهای ضد افسردگی استفاده می کنند کمک کند

برای اولین بار در کشور مکمل بیوانرگل پاور ساخت کشور ولانس پرتقال با ترکیبی موثر و تاثیرگذار از مواد روی، ماکا و ال-آرژنین به صورت ویال مایع تولید شده است که شما می‌توانید با مراجعه به داروخانه های سراسر کشور این محصول را تهیه کرده و یا برای سفارش اینترنتی آن به وب سایت آنلاین داروچی مراجعه کنید.

داروخانه آنلاین داروچی یک سایت خرید آنلاین داروهای سلامت محور (مکمل تغذیه ای) می‌باشد که با فراهم کردن بستر امن اینترنتی و جمع آوری داروهای خاص به قیمت مناسب آماده عرضه به مصرف کننده می‌باشد.

همچنین شما می‌توانید با تماس تلفنی از مشاوره آنلاین ما استفاده کرده و سوالات پزشکی خود راجع به داروها را از متخصصین ما بپرسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی