اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909184797415652

روش های یادگیری زبان ترکی استانبولی

کد: 139909184797415652

https://bit.ly/3qIsWxZ

، اردبیل , (اخبار رسمی): در این مقاله سه روش اساسی جهت یادگیری زبان ترکی استانبولی ارایه شده است.

روش های یادگیری زبان ترکی استانبولی
روش های یادگیری زبان ترکی استانبولی

بیش از ۷۰ میلیون نفر در دنیا به زبان ترکی صحبت می‌کنند که اغلب ساکن ترکیه و قبرس هستند. ترکیه مقصد جهانگردی و کاری بسیاری از ایرانی‌هاست. بنابراین عجیب نیست که زبان ترکی استانبولی در فهرست یادگرفتنی‌هایمان باشد. برای یاگیری این زبان پیشنهاد ما یکی از این سه راه می باشد؛ همراه ما باشید.

1: تماشای فیلم زبان اصلی

اگر دقت کنید متوجه می شوید که بیشتر ( 70 تا 80 درصد ) ترک زبانان ایرانی، زبان ترکی استانبولی را می فهمند و بیشتر آنها نیز توانایی صحبت به این زبان را دارند. شاید در نگاه اول عامل نزدیک دو زمان را دلیل این امر دانست. اما نکته جالب اینجاست که این دو زبان تفاوت اساسی در قواعد و لغات دارند. تنها عامل موفقیت در یادگیری ترک زبانانان ایرانی تماشای فیلم های ترکیه ای زبان اصلی می باشد. پس توصیه ما به شما نیز پیروی از این روش است.

 

2: کتاب های ینی هیتیت

سری کتاب های ترکی-استانبولی Yeni Hitit که توسط مرکز تحقیقات و کاربرد زبان ترکیه تالیف شده جهت آمادگی برای آزمون TOMER (آزمون سفارت ترکیه) طراحی شده است. این کتاب در سه سطح متفاوت به نگارش درآمده است. در سطح نخست، این کتاب ابتدا با الفبای زبان ترکی سپس در سطوح دیگر به مسائل روزمره و ابتدایی و ... زبان آموزان را آشنا می کند. این کتاب برای افرادی که قصد تحصیل در ترکیه و یا مهاجرت به این کشور را دارند کاملا مناسب می باشد. سری کتاب های Yeni Hitit به مانند سایر متد های آموزشی زبان های گوناگون، به هر 4 مهارت اصلی زبان خواندن (Reading)، نوشتن (Writing)، گفتاری ( Speaking)، شنیداری (Listening) توجه میکند.

رایگان این کتاب را می توانید از سایت های معتبر دانلود فرمایید.

 

3: آموزش زبان با متد نصرت

روش نصرت بر این بارو است که با کتاب و جزوه نمی توان زبان یک کشور دیگر را به خوبی آموخت، برای آموختن زبان دیگر باید در آن محیط قرار بگیرید و یا آن محیط را برای خود شبیه سازی کنید. روشی که مقبولیت خود را در اکثر کشورهای دنیا پیدا کرده است و آموزش های زبان های خارجی به این روش سوق پیدا کرده اند. در روش نصرت یک مکالمه صوتی برای شما پخش می شود و سپس از شما می خواهد که لغات و جملات آن را با تلفظ صیحیح بارها تکرار کنید.

روش نصرت در ابتدا بر یادگیری مکالمه و شیوه صیحیح تلفظ لغات متمرکز می شود. پیش رفتن با این روش باعث می شود تا خود به خود قواعد زبان نیز برای شما جا بیفتد و به عبارتی می توانید با این روش تقریبا 90 درصد راه آموزش یک زبان را بپیمایید. فایل های صوتی ( mp3 ) آموزش مبتدی تا پیشرفته زبان ترکی استانبولی نصرت در 30 روز و استفاده موثر از آن علاوه بر یادگیری پیشرفته کامل زبان ترکی استانبولی، باعث تقویت حافظه و افزایش مهارت یادگیری می شود.

این آموزش دارای 30 فایل صوتی می باشد که هر کدام 30 دقیقه است که در فایل های اول سطح مکالمات مبتدی و رفته رفته پیشرفته می شود.  ضروری است که هر روز فقط به یک قسمت آن گوش کنید تا 30 روزه در مکالمه زبان ترکیه ای استانبولی گلیم خود را از آب بیرون بکشید. جهت مطالع بیشتر بر روی لینک دانلود آموزش زبان ترکی استانبولی کلیک کنید.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تلماتو

شرکت تلماتو در زمینه آموزش در تمامی رشته ها فعالیت دارد. با کمک تلماتو تمام فعالیت های دانشجویی قابل انجام می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش