اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909194799515632

مسیری تازه برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ باز شد!

کد: 139909194799515632

https://bit.ly/3mfYvvz

، (اخبار رسمی): در این متن گفتیم که دیجیتالینگ چیست، قصد ما از راه اندازی این رسانه آموزشی چه بوده و به درد چه کسانی می‌خورد

مسیری تازه برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ باز شد!
مسیری تازه برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ باز شد!

سرنوشت تمام قله‌های جهان، فتح شدن به دست افرادی است که گوششان را به روی تمام نمی‌شودهای دنیا بسته‌اند و فقط به تیزترین نوک قله روبه‌رویشان نگاه می‌کنند. داستان «دیجیتالینگ» هم از همین‌جا شروع شد... .

تلاشی قرص و محکم در جستجوی چیستی‌های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتالینگ در روزهای اول تولدش تنها یک کانال تلگرام بود که توسط یک آدم معمولی اما به شدت کنجکاو راه‌اندازی شد. قرار بر این بود که علیرضا ابراهیمیان از این کانال به عنوان مکانی برای به اشتراک گذاری آموخته‌های جدیدش درباره «دیجیتال مارکتینگ» استفاده کند. او هر چیز جدیدی را که می‌آموخت در قالب پادکست در کانالش منتشر می‌کرد. کم‌کم تعداد افراد علاقه‌مند به دنیای دیجیتال مارکتینگ که گذرشان به کانال او افتاده بود، زیاد شدند و ماجرا رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفت.

دیجیتالینگ بزرگ می‌شود...

قضیه تا جایی پیش رفت که دیگر یک کانال تلگرام ساده، پاسخگوی دیجیتالینگ و مخاطبانش نبود. به همین دلیل، علیرضا به تکاپو افتاد تا با دور هم جمع کردن افرادی که هر کدامشان گوشه‌ای از کار را می‌گرفتند وب‌سایت دیجیتالینگ را راه‌اندازی کند. این تلاش، یک سال به درازا کشید تا آنکه بالاخره دیجیتالینگ در پاییز 99 راه‌اندازی شد.

در دیجیتالینگ چه خبر است؟

وب‌سایت دیجیتالینگ، بستری برای یادگیری دانش دیجیتال مارکتینگ است. نکته جالب در این وب‌سایت، مسیرهای مشخص شده برای یادگیری هستند. در دیجیتالینگ، کاربران با توجه به سطح دانسته‌های قبلی خود از دنیای دیجیتال به سمت خواندن مقاله‌ها و استفاده از محتواهای این وب‌سایت هدایت می‌شوند. در نتیجه این کار، هر کسی می‌تواند بدون اتلاف وقت، رشته کار را از همان جایی که بوده بگیرد و بالا برود.

 مسیرهای یادگیری دیجیتالینگ موضوع‌های مختلفی را مانند: «بازاریابی محتوا»، «بازاریابی دیجیتال»، «بازاریابی در اینستاگرام»، «تبلیغات آنلاین»، «بازاریابی پیامکی»، «ایمیل مارکتینگ»، «بازاریابی در تلگرام» و هر چیزی که به شکلی مستقیم یا حتی غیر مستقیم به دیجیتال مارکتینگ ارتباطی داشته باشد را پوشش می‌دهند. گذشته از تمام این‌ها می‌توانید هر روز راس ساعت 10 صبح منتظر انتشار یک مقاله تازه در دیجیتالینگ باشید.

دیجیتالینگ به درد چه کسانی می‌خورد؟

  • کسانی که به دنیای دیجیتال مارکتینگ علاقه دارند. کسانی که کمی درباره دیجیتال مارکتینگ شنیده‌اند اما هنوز نمی‌دانند اوضاع از چه قرار است. کسانی که درباره دیجیتال مارکتینگ اطلاعات خوبی دارند اما می‌خواهند یک بار دیگر به صورت اصولی همه‌چیز را بیاموزند. کسانی که مدیر سایت خودشان هستند و می‌خواهند آمار ترافیک و نرخ فروش خود را دگرگون کنند. کسانی که می‌خواهند به مدیر دیجیتال مارکتینگ وب‌سایت دیگران یا شرکت‌های کوچک و بزرگ تبدیل شوند. افراد کارکشته و مدیران دیجیتال مارکتینگ شرکت‌های بزرگ که می‌خواهند اطلاعاتشان را به روز نگه دارند. صاحبین کسب و کار اینترنتی که دستی در فضای دیجیتال مارکتینگ دارند.

دیجیتالینگ هنوز به قله خودش نرسیده است. اما علیرضا می‌خواهد علاقه‌مندان به دنیای دیجیتال مارکتینگ را در مسیر هموارتر شده که به وسیله تجربه‌هایش تغییر شکل داده‌اند همراهی کند. چون او می‌داند لطفی که در با هم رسیدن به قله وجود دارد در تنها صعود کردن پیدا نمی‌شود. خلاصه اینکه، اگر آب دستتان است، اول آن را بنوشید بعد از مرورگر خود سراغ دیجیتالینگ را بگیرید. با یک بغل اطلاعات دست اول و داستان تجربه‌های واقعی، منتظرتان هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]