اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909194800315322

راهنمای خرید و انتخاب داکت اسپلیت

کد: 139909194800315322

https://bit.ly/2W50eJN

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله قصد داریم نکات لازم در خصوص راهنمای خرید و انتخاب داکت اسپلیت را به منظور خریدی بهینه و مقرون به صرفه مورد بررسی قرار دهیم. یکی از اولویت های هر ساختمان با موقعیت اداری، تجاری و یا مسکونی صرفنظر از موقعیت سازه، انتخاب درست و صحیح سیستم تهویه مطبوع آن است.

راهنمای خرید و انتخاب داکت اسپلیت
راهنمای خرید داکت اسپلیت از مجموعه دماپویا

اگر برای انتخاب و خرید داکت اسپلیت دچار سردرگمی هستید با مطالعه این مطلب میتوانید خریدی آسان و مقرون به صرفه را تجربه کنید

در این مقاله قصد داریم نکات لازم در خصوص راهنمای خرید و انتخاب داکت اسپلیت را به منظور خریدی بهینه و مقرون به صرفه مورد بررسی قرار دهیم. یکی از اولویت های هر ساختمان با موقعیت اداری، تجاری و یا مسکونی صرفنظر از موقعیت سازه، انتخاب درست و صحیح سیستم تهویه مطبوع آن است. در حال حاضر و زندگی در دنیای مدرن سیستم ها و تجهیزات متعددی در خصوص ایجاد هوایی مطبوع تهیه و در بازار موجود است که هریک مزایا و معایب مختص به خود را دارا هستند و حین خرید لازم است موقعیت ساختمان را در نظر داشت که بتوان بهترین نوع سیستم تهویه مطبوع را انتخاب و خریداری کرد. امروزه داکت اسپلیت یکی از رایج‌‌ترین و متداول‌‌ ترین نوع سیستم‌ های حرارتی و بردوتی در این صنعت به شمار می آید، که این تجهیزات نیز مزایا و معایب مختص به خود را دارا است در ادامه ویژگی ها و نکات لازم در خصوص انتخاب داکت اسپلیت اشاره خواهیم داشت.

راهنمای انتخاب داکت اسپلیت

به منظور خریدی بهینه و مقرون به صرفه و انتخاب داکت اسپلیت مناسب بهتر است در ابتدا نگاهی به عملکرد این سیستم ها داشته باشیم. داکت اسپلیت از دو بخش مجزا تهیه شده که قسمت داخلی یا هواساز درون سقف بین طبقات نصب میگردد و قسمت خارجی یا همان کندانسور در فضای خارج از ساختمان قرار می گیرد.  لوله های مسی رابط بین دو یونیت داخلی وخارجی هستند و این دو بخش از طریق همین لوله ها تبادل انرژی انجام میدهند. همانطور که اشاره شده هواساز درون سقف کاذب نصب میگردد و از طریق مسیر کانال کشی به سایر اتاقهای ساختمان هوای ایجاد شده را به محیط داخلی منتقل میکند. از مزایای داکت اسپلیتها می توان به قابلیت عملکرد سرد و گرم آن اشاره کرد. به این ترتیب می توان سایر سیستم های حرارتی و برودتی مورد نیاز ساختمان را حذف و در بسیاری از هزینه های اقتصادی صرفه جویی کرد. نحوه عملکرد گرمایشی داکت اسپلیت به این صورت است که با بهره مندی از کویل آب گرم درون محفظه ی هواساز یا همان یونیت داخلی، آب گرم تولید شده توسط پکیج به آن منتقل شده و به این صورت هوای گرم و مطبوع ایجاد شده و به فضای داخلی منتقل میشود. نحوه عملکرد سرمایش آن نیز به صورت سیکل تبرید و خنک سازی گاز مبرد درون کمپرسور انجام میپذیرد. در حال حاضر با توجه به نیاز بازار شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در خصوص طراحی و ساخت این سری از تجهیزات فعالیت دارند و سالانه میلیون ها دستگاه تولید و روانه بازار رقابت می نمایند. از بین برندهای معتبر می توان به داکت اسپلیت ایران رادیاتور اشاره نمود که با توجه به سطح کیفیت بسیار بالا و رعایت استانداردهای بین المللی به یکی از پرفروش ترین های بازار تبدیل شده است. در ادامه به مزایا و معایب این محصول به منظور خرید و انتخاب داکت اسپلیت مناسب اشاره خواهیم داشت.

بررسی مزایای داکت اسپلیت

با توجه به فضای بزرگ مورد استفاده این سیستم، قیمت اولیه نصب و راه اندازی به مراتب پایین‌‌تری نسبت به موارد مشابه همچون مینی چیلر و فن کویل دارد. بهره مندی از تکنولوژی دور متغیر در اکثر این سیستم‌ها باعث می‌شود که به راحتی بتوان توان خروجی دستگاه را متناسب با نیاز تغییر داد و از هدر رفتن انرژی مانع بعمل آورد. وجود انواع فیلتر‌های قابل شستشوی پاکسازی هوا در این سیستم‌ها، باعث می‌شود که هوای خروجی با سطح کیفیت بالا و بدون هر نوع آلودگی به داخل فضا هدایت شود و فضایی مطبوع و دلپذیر به ارمغان آورد. استفاده از این سیستم‌ها بر خلاف سایر سیستم‌های گرمایش و سرمایش مرکزی مانند چیلر، باعث می‌شود که هزینه انرژی برای هر واحد ساختمان مجزا باشد، که این مورد قابلیتی بسیار پر کاربرد در آپارتمان‌ها محسوب می‌شود و هر خانواده می‌تواند هزینه انرژی خود را متناسب با خواسته خود کنترل کند. از آنجایی که این سیستم هوای خود را از طریق کانال، از محیط خارج از ساختمان تامین می‌کند پس هم در فصول گرم و هم در فصول سرد هوای تازه برای ساختمان به ارمغان می‌آورد. بالا بودن ظرفیت این سیستم باعث می‌شود که بتوان آن را به جای چند سیستم اسپلیت معمولی مورد استفاده قرار داد که این امر باعث کاهش هزینه به علت کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری می‌شود. انرژی در مبحث راهنمای خرید و انتخاب داکت اسپلیت از اهمیت بالایی برخوردار است، از آنجا که انرژی اصلی در عملیات گرمایش این سیستم به جای برق در اسپلیت‌های معمولی، گاز می‌باشد و با توجه قیمت مقرون به صرفه‌‌تر گاز نسبت به برق در فصول سرد، صرفه اقتصادی بالایی را برای مشتری در پی خواهد داشت. لازم بذکر است شما مشتری گرامی می توانید برای خرید داکت اسپلیت جهت مشاوره با گروه مهندسی دما پویا برای انتخاب ظرفیت و نوع داکت اسپلیت مناسب در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید و از تجربیات تیم مجرب وبسایت تخصصی دماپویا بهره مند گردید.

انواع کمپرسور و گاز مبرد استفاده شده در داکت اسپلیت

در مبحث انتخاب داکت اسپلیت این دو فاکتور اهمیت بالایی دارند. کمپرسور‌های معمولی و کمپرسور‌های متغیر از این انواع هستند، که کمپرسور‌های معمولی با توان ثابتی کار کرده و امکان تغییر توان در آن‌ها وجود ندارد اما در کمپرسور‌های متغیر یا اینورتر که نسل جدید کمپرسور‌ها نیز محسوب می‌شوند می‌توان میزان توان خروجی را تغییر داد. دو نوع گاز مبرد در این نوع سیستم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که این دو نوع به نام‌های R22 و R410 می‌باشند که مدل دوم از مدل اول غلظت کمتری داشته و به همین دلیل برای تراکم نیاز به توان کمتر دارد اما این گاز به دلیل نقطه جوش پایین در دمای بالای 46 درجه مناسب نیست.

محدوده قیمت و راهنمای انتخاب داکت اسپلیت

به منظور راهنمای خرید و انتخاب داکت اسپلیت با توجه به ظرفیت‌های متفاوت سرمایش و گرمایش این محصول، انواع کمپرسور‌های ثابت و متغیر مورد استفاده قرار گرفته در این محصول، شرکت سازنده و کیفیت ساخت و میزان مصرف انرژی آن قیمت‌های بسیار متفاوتی را خواهد داشت که شما باید بسته به نیاز و سرمایه خود نسبت به انتخاب یک داکت اسپلیت مناسب اقدام کنند. پس از انتخاب این محصول فرایند مهمی ‌که شاید خیلی از افراد از تمرکز بر روی آن چشم پوشی می‌کنند عملیات نصب آن می‌باشد که بسیار حساس و دقیق باید صورت گیرد و در صورت عملیات نصب نامناسب حتی انتخاب بهترین سیستم هم بازدهی بالایی را برای مشتری در بر نخواهد داشت. خرید از برندهای معتبر این امکان را به مشتری میدهد که محصولات خود را همراه با گارانتیهای معتبر و چند ساله کمپرسور و سایر قطعات خریداری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دماپویا

وب سایت تخصصی دماپویا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ با تلاش مجدانه مهندس محسن مسلمی آغاز نموده و با بکارگیری مهندسین و کارشناسان فروش مجرب و نیروهای کارآمد با بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه به عنوان اولین استارتاپ های موفق در عرصه تاسیسات ساختمان شناخته شده، و افتخار این را داریم که به صورت فروشگاه اینترنتی در حال خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی باشیم. در دنیای مدرن امروزی خرید از فروشگاه ها و وبسایت های آنلاین رواج یافته و به دلیل مشغله های کاری، بسیاری از افراد ترجیح می دهند کالا و محصول موردنظرشان را به صورت غیرحضوری خریداری کنند. با توسعه و دسترسی راحت به اینترنت در سراسر دنیا روش های خرید به طور کلی تغییر کرده و می توان گفت به یکی از روش های متداول و مرسوم برای انتخاب و خرید محصول تبدیل شده است. گروه تخصصی دماپویا ارائه دهنده انواع سیستم ها و تجهیزات تاسیسات ساختمان، درج اطلاعات و مشخصات فنی، ارسال سریع، گارانتی معتبر شرکتی کالاها، طراحی محاسبه و اجرا ، دیجیتال مارکتینگ، فعالیت در شبکه های اجتماعی مختلف با هدف تجربه بهترین خرید تاسیسات ساختمان امیدوار است خریدی بهینه و مقرون به صرفه با اطمینان خاطر برای شما همراهان گرامی رقم بزند، که گواه این مسئله دارا بودن مجوزهای رسمی همچون نشان اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی، نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال است، که همواره صداقت و فعالیت وبسایت پیشرو و تخصصی دماپویا را تایید می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید