اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909224806715016

چگونه کانکس و کانتینر دست دوم بخریم

کد: 139909224806715016

https://bit.ly/3m9XBB3

، تهران , (اخبار رسمی): کانکس و کانتینر را شاید بتوان با قالی کاشان مقایسه کرد. این سازه ها هم اگر به درستی نگهداری شوند سالها قابلیت استفاده دارند و می توان دست دوم آنها را هم به قیمت مناسبی به فروش رساند. همچنین اگر بودجه کافی برای خرید صفر آنها را نداشته باشیم می توانیم با خرید یک سازه دست دوم کارمان را راه بیندازیم!

کانکس و کانتینر دست دوم
کانکس و کانتینر دست دوم

گرچه هیچ چیز به پای کانکس و کانینتر صفر تولید شرکت نمی رسد اما در صورتی که وضعیت بودجه شما پاسخگوی خرید سازه‌های نو نیست، می توانید به مدل های دست دوم به عنوان گزینه‌ای مناسب و در دسترس بیندیشید.

بازار کانکس و کانتینر در کشور ما محدود به سازه های نو نیست و محصولات دست دوم هم مشتریان خاص خود را دارد. به ویژه در مورد کانتینر این موضوع بسیار گسترده است. شرکت سپهر خاوران به عنوان شرکتی بزرگ و معتبر در زمینه تولید انواع کانکس وظیفه خود می داند تا اطلاعات جامعی را در خصوص بازار خرید و فروش کانکس و کانتینر دست دوم خدمتتان ارائه دهد.

کاربردهای متنوع صنعتی، مسکونی، بهداشتی و ... کانکس و کانتینر باعث شده است تا کهنه یا نو بودن آن تاثیر زیادی روی کارایی آن نداشته باشد.

آیا کانکس دست دوم انتخاب درستی است؟

کانکس سازه‌ای است که اساس آن بر فولاد و پروفیل‌های فلزی است و با استفاده از دیگر عناصر معماری داخلی و خارجی، نمایی زیبا را در کنار بنیانی محکم ارائه می‌دهد.

برخی انواع کانکس هستند که استفاده و خرید و فروش مدل‌های دست دوم آن‌ها بسیار رایج است. کانکس کارگری، کانکس نگهبانی، کانکس سرویس بهداشتی و نیز حمام پیش‌ساخته از مهم‌ترین گزینه‌ها در خرید دست دوم هستند.
کانتینر دست دوم؛ یک انتخاب اقتصادی

کانتینر یکی از پرکاربردترین محصولات دوم است. در واقع کانتینر از آن چیزهایی است که نوع کارکرده آن بسیار پراستفاده است و معمولاً مشتریان در ابتدا به دنبال دست دوم آن هستند و تنها در صورتی که تفاوت قیمتی چشمگیری با کانتینر نو نداشته باشد قید استفاده از آن را می زنند.

این مسئله بیشتر به نوع کاربرد کانتیترها مرتبط است. به طور معمول کانتینر برای حمل بار و ارسال کالا به مسافت‌های دور مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین نوع کاربرد باعث شده تا نو بودن کانتینرها موضوع مهمی نباشد و بسیاری از افراد مشکلی با استفاده از مدلهای دست‌دوم نداشته باشند. در واقع آنچه که برای یک کانتینر مهم است، مقاومت و استحکام آن است و نه ظاهر زیبا و نو.

خرید و فروش کانکس و کانتینر دست دوم

برای خرید و فروش کانکس و کانتینر دست دوم شما دو راه مهم را پیش رو دارید یکی سایت های آگهی است و دیگری سایت های تخصصی در این زمینه. شرکت‌های معتبری وجود دارند که به طور تخصصی در زمینه کانکس و کانتینر نو یا دست دوم فعالیت می‌کنند. شرکت سپهر خاوران یکی از این شرکت‌ها است که می‌توانید برای خدمات تخصصی کانکس به آن مراجعه نمایید.

روال فروش کانکس خود به این شرکت‌ها معمولاً به این صورت است که پس از تماس اولیه و اطلاع شرکت از حدود قیمت درخواستی شما، نماینده شرکت به محل ارسال شده و پس از بررسی دقیق سازه، قیمت پیشنهادی شرکت و نحوه پرداخت مبلغ با شما هماهنگ می‌شود و پس از پرداخت اولیه، کانکس به محل شرکت منتقل و یا برای بازدید مشتری در اختیار شرکت قرار می‌گیرد.

برای خرید هم شما می‌توانید با این شرکت‌ها تماس حاصل کنید و پس از اعلام شرایط کانکس دست دوم خود، از موجودی شرکت مطلع شوید. پس از هماهنگی اولیه می‌توانید برای بازدید از کانکس یا کانتینرهای دست دوم به محل شرکت و یا محل استقرار سازه مراجعه کنید و در صورت تایید مشخصات آنها، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

مزایای و معایب کانکس و کانتینر دست دوم

همچون دیگر انتخاب‌های پیش‌روی انسان، خرید و استفاده از کانکس و کانتینر مستعمل و دست دوم هم خوبی و بدی‌های مختص خود را دارند که به صورت فهرست‌وار به آن‌ها خواهیم پرداخت:

قیمت ارزان: قطعا مهم‌ترین مزیت کانکس و کانتینر دست دوم قیمت مناسب آن‌ها است و در صورتی که تفاوت قیمت زیادی بین سازه‌های نو و دست دوم وجود نداشته باشد، مشتریان محصولات نو را به مستعمل ترجیح خواهند داد. اما به عنوان مثال قیمت کانکس ویلایی دست دوم نسبت به نو بسیار ارزان‌تر است.

عمر کوتاه: کانکس‌ و کانتینر مستعمل عمر کوتاه‌تری نسبت به سازه‌های نو دارند. از این رو در صورتی که برای قصد استفاده از آن‌ها برای مدتی طولانی را دارید، بهتر است از سازه‌های نو استفاده کنیم.

نبود امکان سفارشی‌سازی: در محصولات دست اول شما می‌توانید محصولی را که کاملاً منطبق با نیاز شما است خریداری کنید و حتی برخی موارد برای استفاده خاص شما طراحی خواهد شد. اما در کانکس دست دوم معمولاً گزینه‌های محدودی قابل انتخاب هستند و لازم است از بین آن‌ها انتخاب کنید.

مشاوره در خصوص خرید کانکس و کانتینر

راهکار مهمی که در مورد خرید سازه های دست دوم می توانید از آن استفاده کنید بهره گیری از مشاوران کارآزموده است. در صورتی که با شرکت‌های معتبر سازنده کانکس تماس بگیرید می توانید اطلاعات جامعی را در خصوص این محصولات به دست آورید.

به هر حال کانکس دست دوم هم مانند دیگر محصولات ریزه کاری های خاص خود را دارد و در صورتی که بتوانید به این جزییات با دقت بیشتری توجه کنید قطعا خواهید توانست گزینه بهتری را انتخاب کنید.

منبع: https://ana.press/fa/news/113/547745

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپهر خاوران

شرکت سپهر خاوران تولید کننده کانکس های اداری و مسکونی در ابعاد و کاربری های مختلف

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی