اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909234808615649

جشنواره یلدایی ویبینو

کد: 139909234808615649

https://bit.ly/2KHrprG

، (اخبار رسمی): جشنواره یلدایی ویبینو به مناسبت یلدای سال 1399 از تاریخ 22 آذر آغاز و تا 30 آذر ادامه دارد. بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند فضای طراحی گرافیکی آنلاین ویبینو را از طریق وبسایت ویبینو و تخفیف 35 درصدی تهیه کنند.

جشنواره یلدایی ویبینو
جشنواره تخفیف در اشتراک پلتفرم طراحی آنلاین ویبینو

تخفیف 35 درصدی در اشتراک ابزار طراحی آنلاین بنر گرافیکی

همه‌ی ما به گونه‌ای دوست داریم قادر به طراحی پست ها و طرح های شبکه‌های اجتماعی خود -به سلیقه ی خودمان و با ترکیب رنگی موردعلاقه ی خودمان- باشیم اما همانطور که میدانید، این کار هم مثل هر کار دیگری تخصص خاص خودش را می‌طلبد ...
درست است که طراحی کردن هم مثل هر کار دیگری دانش منحصر بفرد خودش را می‌طلبد؛ از آن گذشته، همین که اسم ابزارهای طراحی می‌آید، داستان کاملا متفاوت و گاها ترسناک می‌شود.
حالا پیشنهاد ما به شمایی که نه دانش تخصصی طراحی دارید و نه اطلاعات کافی برای کار کردن با ابزارهای تخصصی طراحی، ویبینو است!

میپرسید چرا؟! چون...

ویبینو یک ابزار طراحی آنلاین است که میتوانید با استفاده از آن به راحتی همه‌ی پوسترها و بنرهای شبکه های اجتماعی خودتان را از جمله اینستاگرام، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی طراحی کنید. اما این همه ی ماجرا نیست؛ شما می‌توانید هر جایی که هستید تنها با داشتن یک گوشی هوشمند، تبلت یا لپتاپ کار طرح های خودتان را با ویبینو طراحی کنید. به این منظور تنها کافیست وارد سایت ویبینو شده (vibino.com) و روی دکمه "ایجاد طرح" کلیک کنید. بدین ترتیب، به سادگی می‌توانید با استفاده از هزاران قالب آماده طراحی ویبینو، طرح‌ هایی خارق العاده در شبکه های اجتماعی خلق کنید. بعلاوه، ویبینو با داشتن میلیون ها عکس و تصویر پس زمینه و آیکون و استیکر و ویدیو و المنت، می‌تواند هر مدل طرحی که بخواهید را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما طراحی کند. همه ی این امکانات را مدنظر داشته باشید؛ این‌ها همه بعلاوه ی هزاران مدل فونت فارسی متنوع و منحصر بفرد ویبینو هستند!
این روزها خیلی از آدم ها به خانواده ی بزرگ ویبینو ملحق می‌شوند؛ چون نه تنها کار کردن با آن خیلی خیلی ساده است، بلکه خیلی هم سریع است. از آن گذشته، کار کردن با ویبینو به هیچ دانش تخصصی خاصی نیاز نداشته و با آن خیلی ساده می‌توان پست های گرافیکی جذاب و منحصربفردی برای شبکه های اجتماعی طراحی کرد!

پس منتظر چه هستی؟!
همین حالا، طراحی اولین پوستر رایگان خودت را با ویبینو شروع کن! 

تازه ویبینو یک خبر خوب دیگر هم برای شما دارد:

اگر از تاریخ 26 آذر تا 1 دی پوسترها و بنرهای خودتان را با ویبینو طراحی کنید، میتوانید برای خرید اشتراک ماهانه یا سالانه ویبینو با استفاده از کد تخفیف YALDA99، 35 درصد تخفیف بیشتری دریافت کنید!

فراموش نکنید که کد تخفیف جشنواره یلدایی ویبینو  سال 1399 فقط و فقط از تاریخ 26 آذر تا 1 دی قابل استفاده است.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند فضای طراحی گرافیکی آنلاین ویبینو را از طریق وبسایت ویبینو و تخفیف 35 درصدی تهیه کنند.

جناب آقای بهزاد آل آقا مدیرعامل شرکت ویبینو رضایت کاربران را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: در این دوران کرانایی که بسیاری از کسب و کارها به دلایل مختلفی تمام یا بخشی از فعالیت‌های شرکت خود را متوقف کرده اند، ویبینو قصد دارد به افراد و همچنین کسب و کارها با خدمات آسان، سریع و ارزانی که ارائه می‌دهد، در انجام طراحی ها و کارهای گرافیکی به آن ها کمک کند. شما با استفاده از ویبینو می‌توانید به ساده ترین روش ممکن کارهای پیچیده طراحی خود را انجام داده و در عرصه طراحی پیشرو باشید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش