اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909244809715226

محصول تازه گروه صنعتی هفت رونمایی شد

ارائه آب شیرین کن صنعتی RO به بازار  تجهیزات تصفیه آب صنعتی

کد: 139909244809715226

https://bit.ly/3gNvTsu

، کهریزک , (اخبار رسمی): محصول تازه گروه صنعتی هفت با نام آب شیرین کن صنعتی RO (اسمز معکوس) در نمایشگاه کارخانه گروه صنعتی هفت رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه آب شیرین کن صنعتی RO به بازار  تجهیزات تصفیه آب صنعتی
ارائه آب شیرین کن صنعتی RO به بازار  تجهیزات تصفیه آب صنعتی

 آب شیرین کن صنعتی RO دارای محاسنی است که اعم از عدم عبور باکتری، ویروس ها و مواد تب زا (PYROGENS) از ممبران ها است و می‌تواند باعث تهیه و تولید آب شرب از آب های شور شود.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی هفت، آذر ماه امسال، نمایشگاه کارخانه گروه صنعتی هفت میزبان رونمایی از آب شیرین کن صنعتی RO، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه تجهیزات تصفیه آب ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر حذف املاح مضر آب ها تا 99.6% را ارائه کند تا این خدمت تازه  آب شیرین و خالص را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، آب شیرین کن صنعتی RO دارای محاسنی است که اعم از عدم عبور باکتری، ویروس ها و مواد تب زا (PYROGENS) از ممبران ها است و می‌تواند باعث تهیه و تولید آب شرب از آب های شور شود.

جناب مدیرعامل گروه صنعتی هفت، تولید این محصول را نتیجه بیش از ۳۰ سال تجربه و کار در این مجموعه دانست و گفت: اقدامات لازم برای تولید این محصول از زمستان 98 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 20 آذر اعلام و ادامه داد: تولید دستگاه آب شیرین کن به روش اسمز معکوس در ظرفیت های مختلف و با کاربردهای مختلف از جمله صنعتی، خانگی، دریایی، کشاورزی و … از خدمات گروه صنعتی هفت میباشد. این شرکت با بیش از ۳۰ سال تجربه بین المللی و داخلی در ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب آماده ارائه خدمات به شرکت ها و مشتریان داخلی و خارجی می باشد .کارشناسان گروه صنعتی هفت آماده ارائه مشاوره های لازم قبل از خرید دستگاه آب شیرین کن صنعتی RO بوده و با توجه به هدف از نصب اسمز معکوس در محیط مورد نظر گزینه های مختلفی را پیشنهاد می دهند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی هفت

گروه صنعتی هفت (تصفیه پارسیان) بزرگترین واحد تولیدی تجهیزات آب و فاضلاب در ایران است که با تکیه بر دانش فنی متخصصان و بیش از ۳۰ سال تجربه خود در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب در ایران ،یکی از برجسته ترین و پر افتخارترین کارخانجات تولید کننده پکیج و مخازن و تجهیزات مورد استفاده در صنایع مختلف از جمله نفت ،گاز و پتروشیمی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید