اطلاعات تماس
  • 021669*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909244810115079

مارکا کتاب برترین منابع آموزشی کمک درسی دبیرستان را اعلام کرد

کد: 139909244810115079

https://bit.ly/3r2FgcT

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی مارکا کتاب، در سال گذشته بیشتر دانش آموزان آموزان دبیرستانی با منابع کمک آموزشی معتبر برای تمرین و تکرار دروس خود قدم برداشته اند.

مارکا کتاب برترین منابع آموزشی کمک درسی دبیرستان را اعلام کرد
مارکا کتاب برترین منابع آموزشی کمک درسی دبیرستان را اعلام کرد

در حالیکه پاندمی کرونا به صورت همه گیر سبک زندگی دانش آموزان و معلم ها را تغییر داده است، ناشران و بانک کتاب های بزرگ هم برای تهیه و فروش کتب های کمک درسی برنامه ریزی جدی داشته اند. در این بازه 9 ماهه که دانش آموزان به غیر از شرکت در کلاس های مجازی راهی نداشتند، کتاب های کمک درسی ناشرانی از جمله خیلی سبز، مبتکران، گاج و کارنامه کتاب توانسته اند تا حد زیادی جایگزینی برای حضور معلم ها شوند چرا که درسنامه های موجود در این کتاب ها با توضیحات کامل و تمرین های جامع به خوبی توانسته است پاسخ نیاز دانش آموزان دبیرستانی را ارائه کند.

معلم ها هم پیشنهادات خود را اعلام کردند با توجه به اینکه بیشتر دانش آموزان دبیرستانی برای خرید انواع کتاب کمک آموزشی به صورت خودجوش اقدام کردند. معلم های بسیاری هم در همین راستا پیشنهادات خود را برای خرید و تهیه کتاب هایی که می تواند مسیر آموزش های مجازی را تند تر کند ارائه دادند. البته هنوز هم بسیاری از مدارس و معلم ها در مقابله معرفی کتب کمک آموزشی پافشاری می کنند و به غیر از کتب آموزش و پرورش منبعی برای مطالعه اعلام نمی کنند.

با توجه به اینکه منابع اصلی همه دانش آموزان مطالعه کتاب های درسی است، پیشنهاد می کنیم معلم ها برای تمرین و تکرار بیشتر و عمیق تر کتاب هایی که با استانداردهای آموزشی هماهنگ است را خودشان به دانش آموزان معرفی کنند.

افزایش تقاضا در کنار افزایش نیاز دانش آموزان در آموزش های مجازی روابط عمومی مارکا کتاب در همین راستا اعلام کرد که افزایش تقاضای خرید کتب تمرین و تست زنی در این بازه 9 ماهه نشان می دهد که دانش آموزان آموزش مجازی به غیر از کلاس های آنلاین به مکملی برای تمرین و تکرار مباحث آموزشی نیاز دارند.

این بانک کتاب معتبر به عنوان یکی از جامع ترین و بزرگ ترین بانک کتاب های درسی در سراسر کشور بین دانش آموزان و دانشجویان نام آشنایی دارد. شما می توانید برای خرید انواع کتاب درسی و کمک درسی وارد سایت مارکا کتاب شوید و  کلیه کتاب های مورد نیاز خود را برای تمرین و تکرار مباحث درسی به صورت آنلاین و با تخفیف خریداری کنید. همچنین روابط عمومی این بانک کتاب با شماره تماس 66400400 همواره منتظر شنیدن صدای شما برای راهنمایی به جهت انتخاب بهترین منابع آموزشی خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021669*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب