اطلاعات تماس
  • 011442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909244811715564

پیتزای نیمه آماده، محبوب مردم خاورمیانه

کد: 139909244811715564

https://bit.ly/3njaB8P

، (اخبار رسمی): پیتزای نیمه آماده پیشنهاد جذابی است که از سوی صنایع غذایی به مصرف کننده ارائه می شود. تهیه‌ی یک پیتزا در کمتر از ۳۰ دقیقه در منزل، بسیار وسوسه انگیز است.

پیتزای نیمه آماده، محبوب مردم خاورمیانه
پیتزای نیمه آماده، محبوب مردم خاورمیانه

ترکیه نیز مانند دیگر کشورها از آغاز سال ۲۰۲۰ با ویروس کرونا درگیر شد و به واسطه‌ی آن سبک زندگی مردم نیز تغییر کرد. اما عادات غذایی مردم، که قبل‌تر به آن اشاره کردیم، با ورود ویروس کرونا دستخوش تغییر نشد و فقط سبک تهیه‌ی غذاها با کمی تغییر روبرو شد. همانطور که می‌دانید پیتزا یکی از محبوب‌ترین غذاها در جهان است و تقریبا هیچ شخصی وجود ندارد که علاقه‌ای به پیتزا نداشته باشد. مردم ترکیه که به دلیل تغییر سبک زندگی و مدرن شدن جامعه به مصرف غذاهای نیمه آماده و منجمد عادت کرده‌ بودند، در دوران شیوع ویروس کرونا و شروع قرنطینه‌ها، بیشتر به مصرف غذاهای نیمه آماده تمایل پیدا کردند. همانطور که حدس می‌زنید، پیتزا در صدر جدول غذاهای نیمه آماده حضور دارد. تهیه‌ی پیتزا در منزل کار سختی نیست اما استفاده از پیتزای نیمه آماده به مراتب آسان‌تر است و به همین دلیل استفاده از آن در بین مردم افزایش پیدا کرد. با استفاده از پیتزای نیمه آماده می‌توان در مدت زمان کوتاهی، حدود ۲۰ دقیقه، یک پیتزای خوشمزه تهیه کرد. همچنین افراد می‌توانند با استفاده از تاپینگ‌های مورد علاقه خودشان پیتزایی مخصوص تهیه کنند که نمونه‌ی آن در هیچ رستورانی پیدا نمی‌شود. پس طبیعی است که این محصول منجمد با استقبال زیادی روبرو شود و در سبد غذایی هر خانواده‌ای حضور داشته باشد.

یکی دیگر از دلایل افزایش مصرف پیتزای نیمه آماده در ترکیه، وجود جمعیت زیادی از جوانان شاغل است. این دسته از افراد نیاز به غذایی دارند که در زمان کمی آماده شده و انرژی لازم برای انجام فعالیت‌های فکری و بدنی را فراهم کند. همچنین به دلیل جوان بودن این قشر، تمایل برای تجربه‌ی طعم‌های جدید و حتی ایجاد طعم‌های جدید بسیار زیاد است. پس بهترین انتخاب پیتزای نیمه آماده است که در مدت زمان کوتاهی می‌پزد، امکان اضافه شدن مواد غذایی متفاوت به عنوان تاپینگ را دارد و از همه مهم‌تر نان و پروتئینی که در آن وجود دارد قند و انرژی لازم برای انجام چند ساعت فعالیت سنگین و مداوم را فراهم می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 011442*****
[نمایش اطلاعات]