اطلاعات تماس
  • 011442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911184902815564

همه نوع پیتزا را در منزل به سبک «پمینا» درست کنید

کد: 139911184902815564

https://bit.ly/36JQEl1

، (اخبار رسمی): وقتی از پیتزاهای معروف تهران صحبت می‌شود، هرکسی نظر و سلیقه‌ای دارد و نام یکی از پیتزافروش‌های قدیم و جدید معروف را به زبان می‌آورد.

همه نوع پیتزا را در منزل به سبک «پمینا» درست کنید
همه نوع پیتزا را در منزل به سبک «پمینا» درست کنید

البته رسیدن به هرکدام از پیتزافروشی‌های معروف تهران، در این ترافیک شب‌های تهران ساده نیست، اینجاست که راهی میان‌بر برای رسیدن به پیتزای محبوب وجود دارد و آن راه بر خلاف انتظار، سفارش تلفنی و آنلاین پیتزا و انتظار و انتظار هم نیست. این راه ساده‌تر، نه تنها زحمت در ترافیک ماندن و سفارش تلفنی و آنلاین و انتظار بعد از آن را هم مرتفع می‌کند، بلکه در لحظه هر کسی را به خواسته‌ی خود از یک پیتزای دلچسب، به سبک پیتزافروشی‌های معروف می‌رساند و مسافت طی شده برای رسیدن به آن، به اندازه‌ی رفتن تا فریزر و بعد تا مایکروفر است.

این راه حل جادویی، برای در لحظه داشتن پیتزا به سبک پیتزافروشی‌های معروف، استفاده از خمیر نان پمیناست که از موارد اولیه‌ی خوب تهیه شده است.

چطور خمیر پیتزای پمینا، فاصله و زمانها را کم کرده است؟

پمینا با خمیر  پیتزای نیمه‌آماده‌اش، کمک می‌کند که در 10 دقیقه پیتزای مورد علاقه‌ی خود را به سبک پیتزاهای برتر تهران تهیه کنید. در ادامه طرز تهیه‌ی چند پیتزای پمینا آورده شده تا در زمان پخت پیتزا در منزل استفاده شود.

برای پخت پیتزا در منزل کافی است خمیر پیتزای منجمد پمینا همراه با تاپینگ‌های مختلف (موادی که دوست دارید روی پیتزا باشد) تهیه شود و همراه با پنیر پروسس رنده شده‌ی کاله، روی خمیر ریخته شده و در فر قرار داده شود. به همین راحتی می‌توان معروف‌ترین پیتزای تهران را در خانه پخت و در کنار خانواده و یا تنها در حال دیدن فیلم از آن لذت برد.

تهیه پیتزا چیکن استروگانف در منزل، پیتزای محبوب مدرنگراها

کاله در کتاب آشپزی خود، طرز تهیه‌ی پیتزا چیکن استروگانف، که نوع نیمه‌آماده‌اش یعنی پیتزای بسیار محبوب و پرفروش پمینا هم هست را به شکل زیر آموزش داده است:

برای تهیه پیتزا چیکن استراگانوف در منزل، ابتدا سینه‌ی مرغ را با کره، نمک، ادویه، سیر رنده شده و عصاره‌ی مرغ تفت دهید. سپس خامه را اضافه کرده و کمی هم بزنید تا غلیظ شود. در مرحله‌ی بعدی قارچ را که جداگانه تفت داده‌اید به مواد اضافه کنید.

خمیر پیتزای منجمد پمینا را در ظرف مخصوص پیتزا که کف آن را چرب کرده‌اید بگذارید، سس قرمز را روی خمیر مالیده و پنیر پیتزا روی آن بریزید. سپس مایه‌ی مرغ و قارچ را روی پنیرها بریزید، به شکلی که تمام سطح خمیر پوشیده شود. در مرحله‌ی آخر چیپس خلالی را روی مواد ریخته و پیتزا را حداقل به مدت ۱۰ دقیقه در فر 180 درجه سانتیگراد قرار دهید.

پخت پیتزا قارچ در  خانه، به سبک پمینا

تقریبا دیگر در تهران، همه پیتزای نوستالژیک و یادآور قدیم‌های تهران، یعنی پیتزا داود را می‌شناسند که با پیتزای قارچ خودش معروف است.

برای تهیه‌ی پیتزا قارچ  در منزل که تقریبا همه به خصوص کودکان آن را دوست دارند، لازم است ابتدا قارچ، فلفل دلمه و پیاز را خرد کنید و با سیر رنده شده و جعفری خرد شده مخلوط کنید.

حالا خمیر پیتزای منجمد پمینا را در سینی فر قرار دهید، روی آن سس قرمز بمالید و مخلوط سبزیجات را روی نان بریزید. روی مواد کمی روغن زیتون بریزید و سپس با پنیر پیتزا تمام مواد را بپوشانید. در آخر پیتزا را حداقل به مدت 10 دقیقه در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد قرار دهید. برای خوش طعم‌تر شدن می‌توانید قبل از قرار دادنِ پیتزا در فر، کمی روی آن پودر فلفل سیاه بریزید.

پخت پیتزا استیک در منزل، پیتزای محبوب جوانترها

پیتزا استیک را جوان‌ترها خیلی می‌پسندند، هرچند اخیرا این پیتزا هم به جمع پرطرفدارها پیوسته و محصول پیتزای نیمه آماده‌ی آن به نام پیتزا استیک پمینا هم بسیار پرفروش است.

برای پخت مدل پمینایی پیتزا استیک در خانه، به سبک پیتزافروشی‌های برتر، ابتدا گوشت را به شکل ورقه‌های نازک بریده و همراه با کره تفت دهید تا پخته و ترد شود. سیر، جعفری خرد شده، پنیر پارمسان، نمک و روغن را در مخلوط کن بریزید و با هم مخلوط کنید. خمیر پیتزای منجمد پمینا را در سینی فر قرار دهید و مواد میکس شده را روی آن بریزید. سپس با یک لایه پنیر پیتزا روی مواد را بپوشانید و ورقه‌های گوشت را روی پنیر بریزید. در مرحله‌ی آخر کمی پنیر پیتزا را با پودر فلفل سیاه مخلوط کنید و روی گوشت‌ها بریزید. حالا پیتزا را حداقل به مدت 10 دقیقه در فر با دمای 220 درجه سانتیگراد قرار دهید.

به همین راحتی با داشتن پیتزای استیک پمینا در فریزر، در ده دقیقه می‌توانید بهترین پیتزای استیک به سبک پیتزاهای تاپ تهران را در منزل داشته باشید.

طرز تهیه پیتزا پنیر در منزل، پیتزای محبوب آدمهای خاص

پیتزا پنیر پیتزای آدم‌های خاص و متفاوت است که البته هر کسی که یک‌بار آن را امتحان کند، عاشق آن می‌شود.

برای تهیه‌ی پیتزا پنیر به سبک پمینا، نیاز به پنیر پیتزای پروسس رنده شده‌ی کاله، پنیر موزارلا و پنیر پارمسان دارید. خمیر پیتزای منجمد پمینا را در سینی فر قرار دهید، روی آن را با روغن زیتون چرب کنید و کمی سس کچاپ بمالید. حالا پنیرها را به ترتیب روی نان بریزید. اگر طعم ریحان را دوست دارید می‌توانید کمی برگ ریحان تازه را خرد کنید و روی پنیرها بریزید. پیتزا را حداقل 10 دقیقه در فر با دمای 250 درجه سانتیگراد قرار دهید. پیتزای شما آماده است.

با داشتن پیتزا پنیر پمینا در فریزر، می‌توان هرلحظه حتی با داشتم لباس راحتی در منزل، به جمع آدم‌های خاص پیوست.

پخت پیتزا ملانزانا در منزل، پیتزای محبوب و زیبا

برای تهیه‌ی پیتزا ملانزا مقداری گوشت قرمز بدون چربی را بپزید و پس از پخته شدن آن را ریش‌ریش کنید. بادمجان را هم سرخ کرده و پس از گرفتن روغنِ اضافه، خرد کنید. قارچ را نیز جداگانه با کره و نمک و ادویه تفت دهید.

حالا خمیر پیتزای منجمد پمینا را در سینی فر بگذارید و کمی سس قرمز روی آن بمالید. یک لایه پنیر موزارلا روی نان بریزید، به شکلی که تمام سطح آن را پوشش دهد. در این مرحله مخلوطِ گوشت ریش‌ریش شده، بادمجان و قارچ را روی پنیر بریزید و در آخر، کمی پنیر موزارلا را با فلفل سیاه مخلوط کرده و روی مواد بریزید، سپس پیتزا را حداقل 10 دقیقه در فر با دمای 220 درجه سانتیگراد قرار دهید.

پمینا، میانبری به پیتزا فروشیهای معروف تهران

همان طور که مشاهده کردید، با کمک پمینا می‌توانید فقط در 10 دقیقه پیتزاهای معروفِ تهران را در منزل تهیه کنید. با استفاده از  خمیر پیتزاهای نیمه آماده‌ی پمینا می‌توان در زمان صرفه جویی کرده و یک پیتزای با کیفیت و طعم حرفه‌ای را در منزل تهیه کرد و اتفاقا بچه‌ها را هم با آن عاشق آشپزی کرد.  در واقع با دستورالعمل‌های فوق و با اضافه کردن تاپینگ‌های مختلف و پنیر به خمیر پیتزاهای پمینا، می‌توان طعم‌های خاصی ایجاد کرد و مانند یک سرآشپز حرفه‌ای، آن را مطابق ذائقه پخت. ‌

دفعه بعد که دلتنگ پیتزا فروشی محبوب‌تان شدید، به سراغ خمیر پیتزاهای نیمه آماده‌ی پمینا بروید و خودتان دست به کار شوید. نتیجه‌ی کار شما را شگفت‌زده خواهد کرد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 011442*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی