اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909264815415697

با انواع نرم‌افزارهای اداری آشنا شوید

کد: 139909264815415697

https://bit.ly/2J2vhTw

، تهران , (اخبار رسمی): شما برای انجام کار های حسابداری خود نیاز به نرم افزار های دارید که به کمک شما بیایند و بتوانید به راحتی حساب کتاب های خود را انجام دهید . برای همین یک سری افراد در صدد این برامدن که نرم افزارهایی راه طراحی کنند برای راحتی کارهای شما و کمک به شما یکی از این شرکت ها ،شرکت پایا سافت است.

نرم افزار های حسابداری
نرم افزار های حسابداری

نرم افزار CRM ابزاریست که در کسب و کارها برای مدیریت قسمت های مختلف بکار میرود. این نرم افزاز توانایی یکپارچه سازی اطلاعات مشتریان را داراست و میتواند تمامی بخش های یک کسب و کار را  به یکدیگر ارتباط  دهد و اطلاعات موردنیاز هر قسمت را دراختیار کاربر قرار دهد.

این نرم افزار تمامی فرایندهای ارتباط با مشتری را مدیریت میکند و از مراحل ابتدایی کسب و کار که شامل بازاریابی فروش محصولات ،پروژه های انجام شده داخل شرکت ، روند تولید محصولات ،فروش و ارائه ی خدمات پشتیبانی بعد از فروش را شامل میشود.

نرم افزارهای حسابداری آنلاین بر روی تمامی سیستم های عامل اندروید و ios در گوشی های همراه کار میکند و به صورت کامل خدماتی که در مرورگرهای تحت وب ارائه میکند را در نسخه های موبایلی نیز ارائه میکند.

همچنین این نرم افزارهای حسابداری بر روی تمامی مرورگرهای وب اجرا میشوند و عملکرد مطلوبی دارند، پس با داشتن هر نوع وسیله ی ارتباطی اعم از گوشی های همراه ، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و… نگران استفاده از این نرم افزارها نباشید و با خیال راحت شرکت خود را از دور کنترل کنید و یا اگر حسابدارهستید میتوانید به صورت دورکاری و ریموت از پس وظایف خود در هر زمان و مکانی بربیایید.

نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتریان باعث بهره دهی هر چه بیشتر بیزینس­ های در حوزه ­های مختلف بازار می­شود. این نرم ­افزارها با ارائه­ ی دید جامع به اطلاعات این بهره دهی را افزایش میدهند. دیدجامع شامل شرح وقایع مشتری و اتفاقات مختلفی  در موارد مختلف از بازاریابی تا خدمات پس از فروش میشود که به بیزینس ­ها در تصمیم­ گیری ­ها کمک میکند.

علاوه بر این گزارشات پروفایل­ های مشتریان منابع ارزشمندیست که این نرم ­افزارها برای بیزینس­ ها فراهم می­آورند. و میتواند به کارفرما اطلاعات جامعی در ارتباط با مراحل یافتن مشتری و نگهداری و ارائه ی بهترین خدمات به او باشند. ساماندهی به مراحل ارتباط با مشتری در لایه های مختلف قبل و حین و بعد از خرید محصول است.

نرم افرار اتوماسیون اداری و BPMS ،نرم افزاریست که با کمک آن میتوان تمامی کار مرتبط با سازمان و شرکتهای متفاوت را سامان دهی کرد.
نرم افزار اتوماسیون اداری میتواند تمام دیتاها و داده های ورودی به سازمان را بررسی کرده به نقد و تحلیل آن بپردازد و اطلاعاتی در رابطه با نحوه ی کارکرد شرکت و یا سازمان به کارمندان بدهد.

همچنین میتواند به ذخیره سازی و انتقال دیتاهای ورودی بپرازد. جهت برنامه ریزی جلسات و میتینگ های روزانه برنامه یادآوری و هماهنگی داشته باشد و بتواند به طرز دقیقی اطلاعات را بین کاربران با حفظ جزییات جا به جا کند.
نرم افزار BPMS به نرم افزاری گفته میشود که برای مدیریت کسب و کار استفاده میشود.

سیستم های اتوماسیون اداری در واقع میتواند تمامی مستندات الکترونیکی را تحت پوشش قرار دهد و نقش مهمی در روند کارهای سازمانی ایفا کنند.

در جهان امروز نرم افزارهای اتوماسیون اداری تنها برای جابجایی و نگهداری مستندات استفاده نمیشوند و در واقع کاربرد گستره تری پیدا کرده اند و میتوانند داده های شنیداری،تصویری،نوشتاری را به بهترین نحو ممکن پردازش کنند،همچنین تعیین کردن وقت جلسات، مدیریت برنامه های کاری پرسنل و مدیران از جمله کارهاییست که این نرم افزارها قادر به انجامشان هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پایا سافت

شرکتی برای نرم افزار های حسابداری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]