اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909264815915678

با جشنواره طاها خودرو خرید خودرو دیگر رویا نیست

کد: 139909264815915678

https://bit.ly/34hEhMa

، تهران , (اخبار رسمی): طاها خودرو به جهت رفاه حال هموطنان برای خرید خودرو به صورت اقساط "جشنواره‌ نهواره" را از 9 آذرماه به مدت یکماه برگزار کرده است.

با جشنواره طاها خودرو خرید خودرو دیگر رویا نیست
با جشنواره طاها خودرو خرید خودرو دیگر رویا نیست

طاها خودرو با توجه به شرایط اقتصادی خانواده‌ها و همزمان با آغاز رندترین روز سال یعنی در نهمین روز از نهمین ماه سال نود و نه جشنواره نهواره را جهت خرید خودرو به صورت اقساط و بدون سود برگزار کرده است.

این روزها با توجه به افزایش ناگهانی قیمت خودرو، بسیاری از خانواده‌های ایرانی از خرید خودرو به صورت نقدی محروم شده‌اند و از سوی دیگر سودهای کلان برای فروش خودرو به صورت اقساط هم این اجازه را به آنها نمی‌دهد تا بتوانند به صورت قسطی نیز خرید خودرو داشته باشند و ثبت‌نام کارخانه‌ای هم با توجه به مراحل اداری و شرایط پیچیده و همچنین تاخیر در تحویل نیز شرایط را سخت‌تر کرده است و همین مسائل باعث شده تا داشتن خودرو برای آنها به رویایی دست نیافتی تبدیل شود.

اما از آنجا که گفته می‌شود هیچ رویایی دست نیافتنی نیست، شرکت طاها خودرو ماندگار شرایطی را ایجاد کرده است که این خانواده‌ها بتوانند به رویای خود به سادگی دست پیدا کنند و بتوانند خودرو مورد نظر خود را تهیه و در کمترین زمان تحویل گیرند. این مجموعه که تا به امروز مشتریان به‌نامی داشته است همواره سعی دارد تا بتواند راهی را پیدا کند تا خانوداه‌ها بتوانند خودرو مورد نظر خود تهیه کنند.

طاها خودرو با توجه به شرایط اقتصادی خانواده‌های ایرانی و همزمان با آغاز رندترین روز سال یعنی در نهمین روز از نهمین ماه سال نود و نه جشنواره نهواره را جهت خرید خودرو به صورت اقساط و بدون سود برگزار کرده است. در این جشنواره مشتریان می‌توانند محصولات ایران خودرو، سایپا، هیوندای، رنو، کیا و بی ام و را از طریق طاها خودرو با اقساط 24 ماهه و بدون سود  در کمترین زمان دریافت کنند.

سیدسجادموسوی مدیرعامل شرکت طاها خودرو مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و گفت: با توجه به تجربیات بسیاری که ما در این زمینه کسب کرده‌ایم، سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری مناسب برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود. از سوی دیگر سعی داریم تا بتوانیم با این جشنواره‌ها و شرایطی که لحاظ کرده‌ایم سود نامتعارفی را که بسیاری از دلالان خودرو برای خرید اقساطی دریافت می‌کنند را حذف کنیم.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: در راستای خدمت‌رسانی به قشر ضعیف جامعه و با ایجاد توازن بین قشرهای مختلف سعی در برگزاری این دست جشنواره‌ها داریم تا افراد کم بضاعت هم بتوانند به خودرویی که در شان خانوادگی آنان است دست پیدا کنند.

این فعال بازار خودرو در پایان افزود: سقف تسهیلات برای خودروهای زیر پانصد میلیون تومان مبلغ ۱،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال بدون سود(کارمزد) است که با دفترچه اقساط بانکی پرداخت می‌گردد و سقف تسهیلات برای خودروهای بالای پانصد میلیون با توجه به مبلغ خودرو از سیصد تا هشتصد میلیون تومان تعیین می‌شود. تحویل کلیه خودروهای داخلی یک هفته و خودروهای وارداتی ۱۵ روز است و سند خودرو نیز در رهن بانک خواهد بود تا زمانی که اقساط به صورت کامل پرداخت شود. مشتریان علاقمند به این جشنواره می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر و انتخاب مدل خودرو خود ما را در صفحه اینستاگرام طاها خودرو دنبال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طاهاخودرو

تنها کارگزار فروش اقساطی خودرو بدون سود درایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار