اطلاعات تماس
  • 021663*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909274817515672

الان بخر 2 سال دیگه پول بده

خرید قسطی گوشی هواوی ❗

کد: 139909274817515672

https://bit.ly/3gYodUA

، (اخبار رسمی): نوسانات قیمت در بازار گوشی همراه . شرایطی را ایجاد کرده که افراد دیگر نمی‌توانند به راحتی و به نقدی خرید خود را انجام دهند؛الیسا تل یکی از این فروشگاه‌ها محسوب می‌شود که محصولات خود را به صورت اقساطی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد

خرید قسطی گوشی هواوی ❗ اقساط 24 ماهه برای گوشی هایی Huawei
خرید اقساطی گوشی هواوی

فروشگاه الیسا تل یکی از این فروشگاه‌ها محسوب می‌شود که محصولات خود را به صورت اقساطی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در ادامه تصمیم داریم شرایط خرید اقساطی گوشی هواوی را مورد بررسی قرار دهیم تا در صورت تمایل به خرید گوشی مورد نظر خود بپردازید.

خرید قسطی گوشی هواوی شرایط ویژه‌ای را دارد که شما باید پیش از خرید از آن‌ها مطلع شوید. داشتن اطلاعات کامل در رابطه با خرید اقساطی موبایل Huawei این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید خرید مناسبی را داشته باشید و مشکلی در روند خرید نیز پیش نیاید.

برای خرید قسطی گوشی Huawei به چه مدارکی نیاز است؟  

اولین سوالی که به احتمال زیاد در راستای خرید اقساطی هواوی برای شما پیش می‌آید، در رابطه با مدارک مورد نیاز است. درباره‌ی این موضوع باید گفت که شما پیش از اقدام به خرید، باید حسابی را به سامانه اعتبارسنجی بای چک معرفی کنید. سامانه اعتبارسنجی بای چک پس از بررسی‌های لازم، بیان می‌کند که حساب معرفی شده معتبر است یا خیر! اگر حساب پس از احراز هویت، معتبر نامیده شد، شما می‌توانید خرید قسطی گوشی هواوی را از فروشگاه الیسا تل انجام دهید.

این فروشگاه پس از آنکه از تایید شدن حساب شما توسط سامانه بای چک مطمئن شد، از شما سفته، چک و یا کسر از حقوق را می‌پذیرد و امکان خرید قسطی را برای شما فراهم می‌آورد. دقت داشته باشید که الیسا تل هیچ‌گونه خرید قسطی گوشی هواوی را بدون تاییدیه بای چک انجام نمی‌دهد؛ بنابراین پیش از هر چیزی حساب خود را به این سامانه معرفی کنید تا بررسی‌های لازم انجام شود.

✔ شرایط خرید قسطی گوشی هواوی با شیوه کسر از حقوق اگر تصمیم دارید که گوشی هواوی مورد نظر خود را با شیوه‌ی کسر از حقوق به صورت قسطی تهیه کنید، باید بدانید که برای این کار به یک برگ سفته نیاز دارید. شما باید پیش از تحویل گرفتن گوشی سفته‌ای را به فروشگاه تحویل دهید. این سفته نشان می‌دهد که شما باید در مدت زمان‌های مشخص مبلغی را به عنوان قسط بپردازید و طبیعی است که پس از پایان اقساط سفته به شما برگردانده خواهد شد. نکته‌ای که در رابطه با این شیوه باید بدانید این است که هیچ مبلغی از حقوق شما کسر نمی‌شود و شما موظف هستید اقساط را به هر شیوه‌ای که مد نظر دارید در سر موقع پرداخت کنید.

✔ شرایط استفاده از چک برای خرید قسطی گوشی هواوی همان‌طور که گفته شد پس از تایید حساب شما توسط بای چک، امکان خرید قسطی گوشی Huawei با استفاده از چک نیز برای شما فراهم می‌شود؛ اما شاید برای شما سوال های گوناگونی در رابطه با چگونگی خرید قسطی این گوشی پیش آید.

توجه داشته باشید برای خرید اقساطی هواوی از طریق ارائه چک، شما باید شماره حساب حقوق یا پس انداز را در قسمتی که در نظر گرفته شده است وارد کنید. این کار به سبب آنکه کارشناسان بتوانند حساب را مورد بررسی قرار دهند و از اعتبار حساب شما مطمئن شوند نیاز است. بسیاری از افراد هستند که ترجیح می‌دهند پس انداز و سرمایه خود را در حساب‌های پس انداز قرار دهند تا سودی از کنار آن دریافت کنند. چنین موضوعی سبب می‌شود شانس شما در ثبت نام بیشتر شود و بتوانید خرید گوشی را به صورت قسطی انجام دهید.

اقدامات لازمی که باید پس از انجام امور مالی انجام داد پس از آنکه فرایند اعتبارسنجی صورت گرفت و شما مدارک لازم را در اختیار فروشگاه الیسا تل قرار دادید، باید برای دریافت گوشی اقدامات لازم را انجام دهید. توجه داشته باشید که الیسا تل چندین شعبه فعال دارد که شما می‌توانید با توجه به محل زندگی خود یکی از آن‌ها را انتخاب و سپس برای تحویل گوشی به فروشگاه مراجعه کنید. لازم به ذکر است که این فروشگاه علاوه بر شهر تهران، یک شعبه نیز در مازندران دارد که شرایط خرید قسطی گوشی هواوی را برای شما فراهم کرده است.

مدت زمان پرداخت اقساط گوشی هواوی یکی از سوال هایی که برای بسیاری از مشتریان پیش می‌آید، مربوط به مدت زمان پرداخت قسط‌ها می‌شود. اگر شما نیز چنین سوالی را در ذهن دارید، باید بدانید که الیسا تل شرایط را به گونه‌ای برای شما رقم زده است که می‌توانید اقساط را در طی 24 ماه پرداخت کنید. البته لازم است بدانید هیچ محدودیتی برای خرید وجود ندارد و اگر حساب شما معتبر شناخته شود، امکان خرید هر مدل گوشی هواوی را خواهید داشت.

اگر تصمیم به خرید اقساطی گوشی‌های Huawei دارید، می‌توانید به سایت فروشگاه الیسل تل به آدرس ElisaTel.com مراجعه کنید و امور لازم را برای اعتبار سنجی انجام دهید و سپس پس از تایید حساب، می‌توانید گوشی مورد نظر خود را از شعبه‌های این فروشگاه تحویل بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021663*****
[نمایش اطلاعات]