اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909274817715700

زرین دانه نشانه ای از کیفیت ، رقابت ، سلامت

کد: 139909274817715700

https://bit.ly/38gLmNS

، بوشهر , (اخبار رسمی): شرکت زرین دانه با قدمتی چندین ساله وارد کننده و خدمت گذار در محصولاتی مثل انواع ادویه جات و خشکبار و حبوبات است.

 آغازی در عرضه ی انواع ادویه جات ، خشکبار و حبوبات
انواع ادویه جات و حبوبات در زرین دانه سبز کازرون

زرین دانه سبز کازرون اولین در انتخاب شماست

شرکت زرین دانه با قدمتی چندین ساله وارد کننده و خدمت گذار در محصولاتی مثل انواع ادویه جات و خشکبار و حبوبات شامل ادویه های هندی ، زردچوبه ، دارچین ، سیاه دانه ، زنجبیل و ریشه زنجبیل( خسرو دار) ، فلفل سیاه ، فلفل قرمز،انواع خشکبار شامل  بادام زمینی ، کنجد سفید ، تخمه و هچنین حبوبات مثل عدس قرمز ، عدس سبز ، لوبیا چشم بلبلی، لوبیا قرمز و انواع نخود که همگی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه داشته است.

این شرکت مفتخر است با مدیریت آقای عبدالحمید نیک ذات و تیم خود در فروش و عرضه ، میتواند نقطه ای موثر درپاسخ به سفارشات و درخواستهای شما در اسرع وقت و  در بهترین زمان باشند.

 شرکت زرین دانه سبز کازرون با برند نیک استار در حال تدوین مرحله ای جدید برای انواع حبوبات بصورت بسته بندی می باشد ، که در آینده ای نزدیک امکان برقراری ارتباط و قرا داد با کلیه شرکتهای توزیع و تامین و همچنین بنکداران گرامی و گروههای تعاونی ادارات و شرکت های واسطه ای که بخشی از کارکرد آنها در تامین محصولات غذای است ، را بعنوان همکار و در بخش توزیع قرار دهد تا نام نیک خود را در ایران زمین به بهترین عنوان به هم وطنان محترم معرفی نماید . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت زرین دانه سبز کازرون

شرکت زرین دانه با امکانات و سابقه در امر واردات و صادرات و توزیع محصولات کشاورزی از قبیل ادویه جات و حبوبات بوده و می تواند در خدمت هم وطنان عزیز و ارجمند باشد . ادویه جات شامل زردچوبه . زنجبیل . فلفل سیاه و قرمز دارچین . محصولات کشاورزی شامل بادام زمینی . عدس سبز و قرمز . انواع لوبیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی