اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909274818313737

چگونه کرونا مسیر کسب و کارها را تغییر میدهد

ایران بلیت وارد عرصه فیلم سازی شد

کد: 139909274818313737

https://bit.ly/38gcFrP

، تهران , (اخبار رسمی): از فروش بلیت تفریحی و گردشگری تا ساخت فیلم تلویزیونی و سینمایی، تغییراتی که کسب و کارها باید برای برون رفت از شرایط کرونا انجام دهند

ایران بلیت وارد عرصه فیلم سازی شد
ایران بلیت وارد عرصه فیلم سازی شد

بیش از یک سال است که کسب و کارهای آنلاین درگیر مشکلات متفاوت هستند، از ماجرای آبان ۹۸ و ۱۰ روز قطع اینترنت گرفته تا ترور سردار سلیمانی تا ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی و در آخر نیز تیر خلاص را کرونا بر پیکر نیمه جان اقتصاد ایران زد.

در این میان بیشترین ضرر و زیان سهم کسب و کارهای فعال در حوزه تفریحی و گردشگری شد، اولین جایی که به تعطیلی کشیده شد مکان‌های تفریحی و گردشگری بود و آخرین جایی که باز خواهد شد، همین جاها است. علاوه بر این رکود اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم باعث می‌شود تا اولین هزینه‌ای که در خانوارها حذف شود، هزینه گردش و تفریح باشد. تمام این عوامل باعث شد تا فروش ایران بلیت در سال جاری تا ۹۵ درصد کاهش پیدا کند.

با توجه به اینکه ایران بلیت کار فروش بلیت سینما نیز انجام می‌دهد، تصمیم بر این شد که ایران بلیت در کنار فروش بلیت به فعالیت در زمینه تولید فیلم نیز بپردازد. این تغییر رویه به منظور گسترش دامنه فعالیت‌های این شرکت می‌باشد و خللی در سایر فعالیت‌های آن، ندارد.

از طریق لینک زیر می‌توانید جزئیات فعالیت‌های فیلم سازی ایران بلیت را مشاهده نمایید:

ورود ایران بلیت به عرصه فیلم سازی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران بلیت

ایران بلیت مرجع فروش انواع بلیط‌های رویدادهای مختلف مانند: جنگ شادی، کنسرت، همایش، سمینار کنفرانس و ... می‌باشد. همچنین در ایران بلیت امکان خرید بلیط های استخر، سینما، مراکز تفریحی، مراکز فرهنگی مانند موزه ها و شهربازی ها وجود دارد. ایران بلیط به عنوان اولین و تنها وب سایتی است که تمامی خدمات مربوط به فروش بلیط را در یک بستر و در کنار هم گردآوری نموده است و از این بابت با نمونه های برون مرزی مانند تیکت مستر و تیکت دات کام قابل مقایسه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر