اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909284820215226

محصول تازه گروه صنعتی هفت رونمایی شد

ارائه پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستان

کد: 139909284820215226

https://bit.ly/2J1y2o2

، کهریزک , (اخبار رسمی): محصول تازه گروه صنعتی هفت با نام پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستان در شهرک صنعتی احمد آباد رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستان به بازار  تجهیزات تصفیه فاضلاب
ارائه پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستان

پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستان دارای محاسنی است که اعم از بدنه فلزی محکم میباشد و می‌تواند باعث مقاومت در برابر ضربه و تماس با نم و رطوبت در شرایط دمایی مختلف شود.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی هفت، 99/9/27، شهرک صنعتی احمد آباد میزبان رونمایی از پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستان، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه تجهیزات تصفیه فاضلاب  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر انجام تمام مراحل تصفیه به صورت مکانیزه  را ارائه کند تا این خدمت تازه عدم نیاز به اپراتور انسانی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستان دارای محاسنی است که اعم از بدنه فلزی محکم میباشد و می‌تواند باعث مقاومت در برابر ضربه و تماس با نم و رطوبت در شرایط دمایی مختلف شود.

جناب مدیرعامل گروه صنعتی هفت، تولید این محصول را نتیجه بیش از ۳۰ سال تجربه کار در این مجموعه دانست و گفت: انجام فرایندهای مختلف و رعایت استانداردهای مورد نیاز برای تولید این محصول از اسفند 98 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را دی ماه 99 اعلام و ادامه داد: پکیج های طراحی شده توسط گروه صنعتی هفت تمام استانداردهای مورد نیاز برای بهبود کیفیت پساب ها قبل از ورود به طبیعت را دارا می باشند. همچنین گروه صنعتی هفت تا کنون موفق به طراحی و اجرای پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستانی در پروژه های بزرگ داخلی و خارجی گردیده و از جمله آنها می توان به ساخت پکیج تصفیه برای بیمارستان مدائن و بیمارستان دارالتوحید اشاره نمود. 

ایمیل: [email protected]

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی هفت

گروه صنعتی هفت (تصفیه پارسیان) بزرگترین واحد تولیدی تجهیزات آب و فاضلاب در ایران است که با تکیه بر دانش فنی متخصصان و بیش از ۳۰ سال تجربه خود در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب در ایران ،یکی از برجسته ترین و پر افتخارترین کارخانجات تولید کننده پکیج و مخازن و تجهیزات مورد استفاده در صنایع مختلف از جمله نفت ،گاز و پتروشیمی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار