اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909294820515629

هر چیزی که باید درباره ایزوگام بدانید !

کد: 139909294820515629

https://bit.ly/2LIjCtZ

، تهران , (اخبار رسمی): در خانه‌های امروزی برای پیشگیری از نفوذ آب برف و باران به سقف داخل ساختمان از ایزوگام استفاده می‌شود. کیفیت این محصول اهمیت بسیاری در پیشگیری از نفوذ رطوبت دارد. به همین دلیل لازم است ایزوگام را تنها از برندهای باکیفیت خریداری کرد. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد ایزوگام بدهیم.

هر چیزی که باید درباره ایزوگام بدانید !
هر چیزی که باید درباره ایزوگام بدانید !

برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به هر سطح و مکانی از یک عایق رطوبتی بسیار قوی به نام ایزوگام استفاده می‌شود. موادی که در ساختار این عایق رطوبتی به کار می‌رود شامل قیر، الیاف تیشو و الیاف پلی استر و فویل آلومینیومی‌و مواد پلیمری مختلف دیگر است. البته به طور کلی قیر مهمترین ماده تشکیل دهنده این عایق رطوبتی است.

انواع ایزوگام در بازار از نظر لایه تشکیل دهنده

ایزوگام‌ها همان طور که در قسمت‌های قبلی گفته شد به دلیل اینکه بهترین عایق برای نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان هستند، در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی عایق رطوبتی  از نظر لایه به سه دسته تقسیم بندی می‌شود:

ایزوگام تک لایه

لایه داخلی آن از الیاف پلی استر است. انعطاف این نوع عایق رطوبتی به دلیل تک لایه بودن بسیار بالاست. این محصول در قسمت‌هایی به کار می‌رود که به انعطاف بیشتری نیاز دارد؛ مانند مکان‌های گنبدی شکل.

ایزوگام دو لایه

لایه داخلی این نوع عایق  از الیاف پلی استر و یا الیاف شیشه است. الیاف شیشه در ساختار این نوع عایق رطوبتی برای استحکام بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول به دلیل استفاده از الیاف شیشه در ساختارش به راحتی خم نمی‌شود و نسبت به ایزوگام تک لایه، مقاومت و دوام بیشتری دارد. محصولات دولایه برای جذب قیر قدرت بالاتری دارند و همین امر باعث می‌شود که کیفیت آن‌ها بیشتر باشد.

ایزوگام سه لایه

در این عایق رطوبتی سه لایه الیاف داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و همین امر باعث می‌شود که جذب قیر بالایی داشته باشد. به همین دلیل است که عایق رطوبتی نوع سوم از نظر کیفیت نسبت به دو نوع دیگر بهتر است. این نوع عایق رطوبتی دارای سیم‌های مفتول است که در پروژه‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ایزوگام خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • یک عایق رطوبتی خوب باید دارای ویژگی‌های زیر باشد.
  • دارای قدرت کششی بالا که مانع پاره شدن آن می‌شود.
  • ایزوگام خوب باید بتواند تا دمای منفی پنج درجه سانتی گراد در برابر سرما مقاومت داشته باشد.
  • عایق‌ها نباید در اثر تا شدن بشکنند.
  • طول ۱۰ متر با ضخامت ۴ میلیمتر ابعاد استاندارد این محصول است.
  • یک عایق رطوبتی خوب باید بتواند تا دمای ۱۲۰ درجه سانتی گراد در برابر گرما مقاومت کند.
  • عایق رطوبتی خوب باید حتما مشخصاتی مانند تاریخ تولید، تولید کننده، علامت استاندارد، نوع عایق و… را داشته باشد.
  • یک عایق رطوبتی خوب باید بتواند در برابر گازها و اسیدهای شیمیایی مقاومت کند.
  • نقطه اشتعال یک عایق رطوبتی خوب و با کیفیت باید ۲۵۰ درجه سانتی گراد باشد.

نتیجه گیری

با شروع فصل سرما مردم به دنبال تهیه عایق برای پیشگیری از نم زدگی و خراب شدن سقف‌ها و دیوارهای محل زندگی خود هستند. بنابراین لازم است که آنها برای خرید این عایق رطوبتی حتما اطلاعات کاملی داشته باشند تا بتواند یک محصول مناسب را برای کاربرد مورد نظر تهیه کنند. گروه تهران ایزوگام ارائه دهنده انواع مختلف عایق‌ها برای پوشش سطوح مختلف است. این مجموعه همچنین خدمات عرضه و نصب ایزوگام را نیز ارائه می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تهران ایزوگام

شرکت خدمات عایق کاری و ایزوگام تهران با بیش از ۲۰ سال سابقه در عرصه اجرا و تعمیرات انواع عایق های ایزوگام , قیروگونی , آسفالت و عایق های پلیمری ساختمانی و صنعتی مشغول فعالیت در محدوده تهران و حومه میباشد . ارایه خدمات ما در این حوزه با توافق کارفرما بدون تعطیلی و فوت وقت بوده و همراه با ضمانتهای لازم و قیمتهای مناسب روز میباشد . بدیهی است مشاوره و بازدید از پروژه های ساختمانی با تعیین وقت قبلی قابل برنامه ریزی مبیاشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان