اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909294821415680

رونمایی از سایت فروشگاه اینترنتی ویله با هدف خرید آنلاین با قیمت ارزان تر

کد: 139909294821415680

https://bit.ly/3h1kmpQ

، مشهد , (اخبار رسمی): با هدف خرید آنلاین با قیمت ارزان تر و پشتیبانی عالی، از سایت فروشگاه اینترنتی ویله به آدرس vileh.com در 25 اردیبهشت ماه 1399 رونمایی شد.

رونمایی از سایت فروشگاه اینترنتی ویله با هدف خرید آنلاین با قیمت ارزان تر
فروشگاه اینترنتی ویله

خرید آنلاین با بهترین قیمت بازار و پشتیبانی عالی

به گزارش فروشگاه اینترنتی ویله، سایت vileh.com که یک سایت فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و در کل خرده فروشی آنلاین است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد خرید آنلاین با قیمت ارزان تر و پشتیبانی عالی را تسهیل کند.

احسان حسینی، مدیر عامل فروشگاه اینترنتی ویله در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به بزرگ شدن بعضی از فروشگاه های آنلاین و کمرنگ شدن نقش مشتری در آن ها بر آن شدیم تا یک فروشگاه اینترنتی با سبد محصولات کامل را راه اندازی کنیم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « از وجه تمایز فروشگاه آنلاین ویله می توان به بهترین قیمت بازار و پشتیبانی سریع آن اشاره کرد.»

گفتنی است فروشگاه اینترنتی ویله، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهارائه تخفیفکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی ویله مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویله

ما در ویله سعی می کنیم جدیدترین و بهترین محصولات آرایشی، بهداشتی و سلامت را به شما معرفی کنیم. ویله دارای محصولاتی چون کرم پودر، انواع کرم، ریمل، ژل شستشوی صورت، انواع ضد تعریق، ماشین اصلاح صورت، سر و بدن، برس پاکسازی پوست، اتو مو، سشوار و … به شما بهترین ها و پرفروش ترین ها محصولات را پیشنهاد می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]