اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909294822615212

توسط موسسه نوآوران پوشش شهرتاش برگزار می‌شود

اولین نمایشگاه آنلاین مد و لباس

کد: 139909294822615212

https://bit.ly/2WwSfFF

، تهران , (اخبار رسمی): اولین نمایشگاه آنلاین مد و لباس با تکنولوژی سه بعدی توسط موسسه نوآوران پوشش شهرتاش و با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور دوم تا ششم دیماه برگزار می‌شود.

اولین نمایشگاه آنلاین مد و لباس
اولین نمایشگاه آنلاین مد و لباس
اولین نمایشگاه آنلاین مد و لباس
اولین نمایشگاه آنلاین مد و لباس

برای اولین بار در ایران از دوم تا ششم دیماه نمایشگاه آثار منتخبین این مسابقه به صورت آنلاین و با تکنولوژی سه بعدی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت

به گزارش روابط عمومی موسسه، مسابقه آنلاین تصویرسازی و دوخت ماسک طی فراخوانی از اول آبانماه کار خود را آغاز و تا 22 آبانماه ماه ادامه داشت. در مدت برگزاری مسابقه 183 اثر در بخش تصویرسازی و 119 اثر در بخش دوخت ماسک به دبیرخانه ارسال شد که از بین این آثار تعداد 72 اثر جهت داوری و نمایش برگزیده شد. این مسابقه که به همت موسسه نوآوران پوشش شهرتاش و با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس با گروه داوری شهرتاش رزمجو، مرضیه زارع، مریم بخشی، لیدا فتحی، سولماز برنوش، شمیلا کاظمی و لیلا مسرور برگزار شده است در تاریخ 6 دیماه با حضور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس خانم دکتر شفاپور برندگان خود را خواهد شناخت.

همچنین برای اولین بار در ایران از دوم تا ششم دیماه نمایشگاه آثار منتخبین این مسابقه به صورت آنلاین و با تکنولوژی سه بعدی به آدرس https://lms.shahrtashacademy.com/ در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که در  دو بخش تصویرسازی و اجرایی دوخت ماسک به نفر اول 500 هزار تومان، نفر دوم 300 هزار تومان و نفر سوم 100 هزار تومان اهدا خواهد شد. همچنین شش برگزیده این مسابقه می‌توانند از 50درصد تخفیف برای حضور در کلاس‌های موسسه نوآوران پوشش شهرتاش استفاده کنند و به تمام شرکت کنندگان حاضر در مسابقه نیز گواهی حضور داده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه طراحی لباس شهرتاش

آموزشگاه طراحی لباس و دوخت با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باورها همیشه با ایده های نوین در مد تغییر میکنند. با برترین اساتید دانشگاهی و بهترین متد آموزشی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]