اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210307781815212
در دسترس نیست

برای اولین بار در ایران و با همکاری آموزشگاه طراحی لباس شهرتاش:

دوره‌ی کاربرد هوش مصنوعی در طراحی لباس برگزار می‌شود

کد: 140210307781815212

، تهران , (اخبار رسمی): آموزشگاه تخصصی طراحی لباس شهرتاش، برای اولین بار در ایران، دوره‌ی آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در طراحی لباس را با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه علمی کاربردی واحد 46 و برای آموزش نسل جدید طراحان لباس ایرانی در سطح جهانی برگزار می‌کند.

دوره‌ی کاربرد هوش مصنوعی در طراحی لباس برگزار می‌شود
دوره‌ی کاربرد هوش مصنوعی در طراحی لباس برگزار می‌شود

اگر تا چند سال قبل، هوش مصنوعی یکی از تکنولوژی‌های مختص چند رشته‌ی خاص بود که در خبرهای رسانه‌های تکنولوژی در مورد دستاوردهای آن می‌خواندیم، اما از سال گذشته و ظهور مدل‌های کاربردی و عمومی هوش مصنوعی همچون ChatGPT، گوگل‌بارد، Claude.ai و یا ده‌ها پلتفرم دیگر، کاربردهای عمومی آن به زندگی روزمره رسیده است.

امروز دیگر هوش مصنوعی یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین تکنولوژی‌های روز دنیا است که در بسیاری از زمینه‌ها از جمله صنعت مد و طراحی لباس کاربرد دارد. با استفاده از هوش مصنوعی می‌توان الگوها و روندهای جدید مد را شناسایی کرد، طرح‌های خلاقانه و منحصربه‌فردی را ایجاد کرد، نوع و کیفیت پارچه را انتخاب کرد، هزینه‌ها و زمان تولید را کاهش داد و کیفیت پوشاک تولیدی را افزایش داد.

آموزشگاه طراحی لباس شهرتاش، که سابقه‌ی زیادی نه تنها در آموزش نسلی اثرگذار از طراحان لباس ایرانی، بلکه در ارتقاء این هنر، به وسیله‌ی ابزار فناوری و دیجیتال دارد، برای اولین بار در ایران، دستاوردهای جهانی در طراحی لباس با کمک هوش مصنوعی را به ایران آورده است.

این دوره که با تصویب در دوره‌های دانشگاه جامع علمی و کاربردی، به شکل تک پودمان کاربرد هوش مصنوعی در طراحی لباس ارائه شده است، یک قدم بزرگ در راستای نوآوری و ارتقای سطح آموزش طراحی لباس در ایران خواهد بود.

این تک پودمان با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۶ طراحی و اجرا شده است و به دانشجویان آموزشگاه شهرتاش فرصت می دهد تا با ابزارها و روش های جدید هوش مصنوعی در زمینه طراحی لباس آشنا شوند و از آنها بهره ببرند.

ثبت دوره هوش مصنوعی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

پیشرو بودن در ارائه به‌روزترین و معتبرترین سرفصل‌های روز دنیا، از اهداف همیشگی موسسه شهرتاش بوده که در طراحی این دوره توجه ویژه‌ای به آن شده است. با این هدف و پس از بررسی‌های لازم، این دوره در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران ثبت رسمی گردیده و به عنوان یک دوره‌ی دانشگاهی مورد پذیرش قرار گرفته است تا تلفیق دانش طراحی و تکنولوژی های جدید در اختیار دانش‌جویان و هنرجویان ایرانی قرار گیرد.

به‌لطف این پذیرش توسط وزات علوم، در انتهای دوره، علاوه بر مدرک موسسه‌ی شهرتاش، مدرک وزارت علوم نیز به هنرجویان اعطا شده تا برای ورود به بازارهای طراحی لباس جهانی نیز آماده باشند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به سایت موسسه‌ی شهرتاش به آدرس https://modeshahr.com و یا به سایت مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ تهران به آدرس https://uast46.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه طراحی لباس شهرتاش

آموزشگاه طراحی لباس و دوخت با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باورها همیشه با ایده های نوین در مد تغییر میکنند. با برترین اساتید دانشگاهی و بهترین متد آموزشی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس