اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909304823215630

با امکانات پلی‌استیشن 5 آشنا شوید

کد: 139909304823215630

https://bit.ly/34sM6hN

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله به معرفی امکانات مختلف ps5، خرید بازی ps5، قیمت پلی استیشن 5 و همینطور خرید دسته ps5 می پردازیم.

فروشگاه اینترنتی آی گیمر
خرید بازی ps5-قیمت ps5-خرید دسته ps5-آی گیمر

بدون شک کنسول نسل پنجم سونی با پیشرفت‌های خود می‌تواند گیمرها را شگفت زده کند و تغییرات مهمی در دنیای گیم به وجود آورد.

برخی از ویژگی‌های مهم PS5  عبارتند از؛

·         SSD  برای بارگذاری سریع

·         قابلیت ردیابی اشعه

·         پخش کننده blu-ray و  4k داخلی.

·         سازگاری معکوس با هزاران عنوان در کتابخانه بازی PS4 است

PS5یک کنسول با رنگ سیاه و سفید و بسیار متفاوت با PS4 است. معمار سیستم سربی، مارک سرنی است که در مورد معماری سیستم پلی استیشن نسل پنجم صحبت‌هایی داشته و عملکرد داخلی کنسول را آشکار کرد. در ادامه به ویژگی‌هایی که با توجه به صحبت‌های سرنی مشخص شده است، می‌پردازیم.

·         پردازنده مبتنی بر AMD Zen 2 با ۸ هسته در ۳٫۵ گیگاهرتز

·         ۱۶ گیگابایت حافظه GDDR6

·         پردازنده گرافیکی RDNA 2 AMD سفارشی دارای قابلیت TFLOP در پردازش است.

·         فضای ۸۲۵ گیگابایتی فضای ذخیره سازی

انواع مدل های ps5 سونی تایید کرده است که نسخه PS5 Digital Edition را در کنار کنسول اصلی منتشر خواهد کرد. بنابراین مدل‌های مختلف این کنسول عبارتند از؛

·         PS5

·         PS5 Digital Edition : نسخه ساده، دیجیتال و بدون درایو دیسک پلی استیشن ۵.

فقط یک تفاوت عمده بین نسخه Digital Edition در مقابل کنسول اصلی وجود دارد و آن درایو دیسک Blu-ray 4K UHD است. نسخه Digital از این درایو دیسک برخوردار نیست. می‌توان گفت این قابلیت یک آپشن PS5 اصلی به شمار می‌رود.

وجود یا عدم وجود درایو دیسک تفاوت‌های زیبایی شناختی آشکاری بین دو دستگاه به وجود می‌آورد. زیرا نسخه دیجیتال پلی استیشن ۵ به دلیل نداشتن درایو دیسک، کمی کوچک‌تر است. همچنین رسانه‌های فیزیکی از جمله بازی‌های PS5 و PS4 DVD ها و فیلم‌های Blu-ray 4K UHD نمی‌توانند در نسخه Digital PS5 پخش شوند.

کاربرد های مختلف ps5

پشتیبانی از واقعیت مجازی

یکی از جذاب‌ترین گیم‌هایی که در حال حاضر وجود دارند، گیم‌های واقعیت مجازی هستند. در ابتدا این بازی‌ها به امکانات بسیاری نیاز داشتند و تنها در شبکه‌های گیم و مراکز بازی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اما کنسول‌های نسل جدید امکان بازی‌های واقعیت مجازی و تماشای فیلم‌هایی به این سبک را در خانه فراهم کرده‌اند.

کاربردهای پلی استیشن ۵ در بازی

پی اس ۵ شامل یک درایو دیسک برای بازی‌های فیزیکی و بلوری‌های 4kخواهد بود. دیسک‌های این کنسول ۵ دارای ظرفیت ۱۰۰ گیگابایتی هستند. نصب بازی‌ها اجباری است، اما کنسول این اجازه را به شما می‌دهد که تنها یک کمپین مولتی پلیر را نصب کنید. همچنین می‌توانید کل بازی را دانلود کرده و بعد از اینکه بخش سینگل پلیر آن را تمام کردید، تنها آن بخش را حذف کنید.

تکنولوژی جدید پلی استیشن ۵ برای بازی‌ها تکنولوژی ری تریسینگ در سخت افزار کنسول وجود دارد. رابط کاربری جدید به شما اجازه می‌دهد جزئیات بیشتری از بازی را مشاهده کنید. شما علاوه بر بازی خود می‌توانید کارهایی که دوستانتان در حال انجام هستند را هم ببینید. استودیوی بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) سازنده عناوینی همچون Shadow of the Colossus و Uncharted: The Nathan Drake Collection در حال کار روی یک بازی بزرگ برای پلی استیشن ۵ است.

نکته دیگری که باعث جذابیت بیشتر بازی با کنسول نسل پنجم می‌شود، سرعت بالای تازه سازی آن است. این سرعت به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و برای گیمرها تجربه حرکت روان و سریع در بازی را ایجاد می‌کند.

کیفیت بالای صدا و تصویر

پی اس ۵ از وضوح صفحه نمایش تا 8k پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که بسیاری از تلویزیون‌های خانگی متداول کیفیت HD 1080p دارند و حتی هنوز به 4k نرسیده‌اند.

کنسول نسل پنجم سونی صدا‌ها را از طریق Tempest Engine، منتشر می‌کند. این قابلیت می‌تواند صدها منبع صدا را مدیریت کند. این تکنولوژی جدید برای خلق فضای صوتی واقعی‌تر به کار رفته است.

چه بازی‌هایی برای پلی ‌استیشن ۵ عرضه می‌شوند؟

·         NBA 2K21

·         Hitman 3

·         Oddworld: Soulstorm

·         Sackboy: A Big Adventure

·         Horizon II: Forbidden West

·         Marvel’s Avengers

·         Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

·         Gran Turismo 7

·         Ratchet and Clank: Rift Apart

·         Demon’s Souls Remake

·         Resident Evil 8

·         Assassin’s Creed Valhalla

·         Deathloop

·         Godfall

·         Ghostwire Tokyo

·         Cyberpunk 2077

·         Watch Dogs Legion

برای خرید بازی های ذکر شده و همچنین مشاهده سایر بازی های منتشر شده پلی استیشن 5 به این لینک مراجعه کنید.

قیمت پلی استیشن 5 شرکت سونی قیمت پلی استیشن ۵ و نسخه دیجیتالی آن را اعلام کرده است که قیمت PS5 به دلار برابر با ۴۹۹ دلار خواهد بود. همچنین مشخص شد که نسخه دیجیتالی پلی استیشن ۵ که از دیسک پشتیبانی نمی‌کند، ۳۹۹ دلار قیمت دارد.

برای مشاهده قیمت دقیق پلی استیشن 5 و مشخصات آن به این لینک مراجعه کنید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت ps5

·         پردازنده سفارشی و GPU: سونی از پردازنده Zen 2 AMD با هشت هسته و ۱۶ رشته پردازشی استفاده کرده است که یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن است.

·         فناوری صوتی  Tempest 3D: شاید به لطف موتور جدید Tempest، بزرگ‌ترین خبر رسیده از ویژگی‌های فنی پلی استیشن ۵، پشتیبانی از صوت سه بعدی باشد.

·         اهمیت SSD: از مهم ترین المان‌های تعیین کننده برای کیفیت تجربه گیمرها از بازی کردن با پلی استیشن ۵ است.

·         کنسول و دسته بازی نیز از عوامل مهم تاثیرگذار بر قیمت پلی‌استیشن ۵ هستند که انواع مختلفی دارند و در نتیجه هر کدام قیمت مربوط به خود را دارد.

قیمت لوازم جانبی ps5 مهم‌ترین بخش قیمت، دسته PS5 و لوازم جانبی دستگاه است که به ترتیب زیر است:

کنترلر بی‌سیم DualSensمستقل: ۶۹.۹۹ دلار

دوربین HD با لنز‌های دوگانه و وضوح فول اچ‌دی: ۵۹.۹۹ دلار

هدست بی‌سیم Pulse 3D با میکروفون‌های دوگانه نویز کنسلینگ و پشتیبانی از صدای سه بعدی: ۹۹.۹۹ دلار

دسته بیسیم دوال سنس: قیمت ۷۰ دلار

کنترل از راه دور: ۲۹.۹۹ دلار

پایه‌ی شارژر کنترلر: ۲۹.۹۹ دلار

شارژر DualSense با قابلیت شارژ دو دسته همزمان : قیمت ۳۰ دلار

کنترل ریموت به منظور شارژ سریع و آسان دسته‌های دوال سنس تا سقف پشتیبانی از دو دسته همزمان: قیمت ۳۰ دلار

هدست بی سیم Pulse 3D با پشتیبانی از صدای سه بعدی و میکروفون‌های با قابلیت حذف نویز: قیمت ۱۰۰ دلار

دوربین HD مجهز به لنزهای دوگانه ۱۰۸۰p برای استریم کردن محتوا: قیمت ۶۰ دلار

ویژگی‌های دسته PS5 قبل از اقدام برای خرید دسته PS5 لازم است تا با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن آشنا شویم. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های دسته PS5 عبارتند از؛

·         بازخورد لمسی همه جانبه

·         محرک‌های سازگار پویا

·         میکروفون داخلی

همه‌ی ویژگی‌های ذکر شده در بالا در طراحی دسته پلی استیشن ۵  ادغام شده‌اند.

تجربه بازی زنده با خرید دسته PS5

با خرید دسته PS5 می‌توانید دنیای بازی را زنده احساس کنید. محرک‌های دوگانه در این دسته جایگزین موتورهای معمولی سنتی می‌شوند، بنابراین می‌توانند در برابر حرکات شما واکنش نشان دهند. ارتعاشات پویا می‌توانند احساس همه چیز، از محیط گرفته تا استفاده از اسلحه‌ها و ابزارهای مختلف، را شبیه سازی کنند. با راه اندازهای تطبیقی در هنگام تعامل با وسایل بازی و محیط‌های مختلف، سطح نیرو و تنش‌های متفاوتی را تجربه خواهید کرد. برای مثال هنگام ترمز گرفتن اتومبیل در سرعت، احساس ارتباط فیزیکی با عملکردهای روی صفحه داشته خواهید داشت.

با خرید دسته PS5 می‌توانید لحظات هیجان انگیزی را با دوستان خود تجربه کنید. شما می‌توانید با جک میکروفون و هدست داخلی با دوستانتان به صورت آنلاین گپ بزنید. دسته‌ی پلی‌استیشن ۵، Dual‌Sense نامیده می‌شود. کنترلر AKA the DualSense جایگزین خط DualShock، یعنی کنترلر PS4 است.

تفاوت در بازخوردهای لمسی

دسته PS5  همچنین نسبت به دسته PS4 از فناوری بازخورد لمسی پیشرفته‌تری برخوردار است. این فناوری به بازیکنان اجازه می‌دهد با وضوح بیشتری بافت‌های خاص را احساس کنند؛ مانند احساس رانندگی با ماشین در گل و لای.

دیگر مزیت خرید دسته PS5 نسبت دسته‌ی پلی‌استیشن‌های قدیمی کوچک‌تر بودن آن است.  DualSense بسیار خوش دست و راحت است.

ویژگی دیگر این دسته تکنولوژی صدای سه بعدی در آن است. این تکنولوژی احساس واقعی بودن بازی را در بازیکنان بیش از پیش تقویت می‌کند.

خرید دسته PS5 مزایای زیادی دارد. این دسته با تکنولوژی لمسی پیشرفته‌ای که دارد لذت بازی را برای خریداران آن دو‌ چندان می‌کند. بازی کردن با دسته‌ی PS5 احساس واقعیت مجازی را به بازیکنان منتقل می‌‌کند.

برای خرید دسته PS5  و اطلاع از قیمت دقیق آن به این لینک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی آی گیمر

وبسایت فروشگاه igamer از فروردین ماه سال ۱۳۹۷ افتتاح شد. در این فروشگاه می‌توانید نسبت به خرید PS4، خرید لوازم جانبی اطلاع از قیمت PS4، خرید بازی PS4، خرید Xbox One و نینتندو سوئیچ و انواع محصولات گیمینگ مانند لوازم جانبی PS4، لوازم جانبی Xbox One و Nintendo Switch‌ اقدام کنید. اعضای موسس فروشگاه با بیش از ۸ سال سابقه تجاری در این زمینه ها ، افتخار خدمت رسانی به دوستان و مشتریان گرامی را در قالب برندهای تجاری مختلف داشتند. تجربه‌ای که در این سال‌ها بدست آمد، اندوخته بزرگی بود که تیم خرید سریع را در خلق برندی تازه یاری کرد. با اطمینان از اصل بودن کالاها و مجوزهای فروشگاه ای گیمر خرید از ارگان‌های معتبر، نسبت به خرید کنسول بازی و انواع محصولات مرتبط اقدام کنید. فروشگاه ای گیمر دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از وزارت صنعت و معدن تجارت است. همچنین تمامی فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]