اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910024829015732

خدمت جدید آژانس دیجیتال مارکتینگ «نردوما» رونمایی شد

ارائه خدمات مشاوره سئو نردوما به بازار دیجیتال مارکتینگ ایران

کد: 139910024829015732

https://bit.ly/3oFQen0

، (اخبار رسمی): خدمتی تازه از آژانس دیجیتال مارکتینگ نردوما با نام «مشاوره سئو سایت» در وبسایت نردوما رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه خدمات مشاوره سئو نردو به بازار دیجیتال مارکتینگ ایران
مشاوره سئو سایت نردو

به گزارش  روابط عمومی آژانس دیجیتال مارکتینگ نردوما، سه شنبه 2/10/1399، وبسایت نردوما (nerdoma.com ) میزبان رونمایی از خدمات مشاوره سئو، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه دیجیتال مارکتینگ  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر سئو تکنیکال، خدمات سئو، مشاوره سئو، سئو داخلی، سئو محتوا و ... را ارائه کند تا این خدمت تازه بهبود رتبه وبسایت در گوگل را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، خدمات مشاوره سئو نردو دارای محاسنی اعم از رتبه پایدار در نتایج جستجو است و می‌تواند باعث کسب رتبه 1 گوگل شود.

مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ نردوما، تولید این محصول را نتیجه 4 سال کار در این مجموعه دانست و گفت: مارکت ریسرچ برای تولید این محصول از سال 1396 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را پنجشنبه 4/10/1399 اعلام و ادامه داد: بهترین خدمات مشاوره سئو سایت را می توانید از آژانس بازاریابی دیجیتال نردو دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آژانس دیجیتال مارکتینگ نردوما به نشانی اینترنتی www.nerdoma.com مراجعه کنید.

وی در باره ضرورت داشتن یک مشاور سئو سایت اظهار داشت: «کاربران با جستجوی عبارات مورد نظر به دنبال پاسخ برای نیاز یا سوال‌شان هستند. یک سایت بهینه، این امکان را به شما می‌دهد تا این کاربران را به مشتریان خود تبدیل کنید. کاربرانی که به انتخاب خود وارد سایت شما شوند، احتمال خرید بالاتری نسبت به کاربران جذب شده از تبلیغات دارند. افزایش ورودی از گوگل در صورتی که سایت مناسبی داشته باشید، کسب و کار شما را چندین پله ارتقا می دهد.

مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ نردوما همچنین در رابطه با مشاوره سئو سایت اضافه کرد: «حضور در نتایج اول موتورهای جستجو مانند گوگل از جمله اقداماتی است که تمامی کسب و کارها برای رشد و توسعه به آن نیازمندند. سئو یا بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو فرآیند رشد جایگاه سایت‌ در موتورهای جستجو است که با توجه به محتوای تولید شده، مخاطبین هدفمند را به سمت کسب و کار شما هدایت خواهد کرد. تیم سئوی NERDO با تکیه بر اطلاعات، تجربه و داده‌های دریافتی به شما در کسب بالاترین جایگاه ها کمک خواهد کرد.

دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 02128428681 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]