اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910034830915721

خرید و فروش عمده پودر میگو، فروش پوست میگو، فروش ماهی خشک

کد: 139910034830915721

https://bit.ly/3qdAuYu

، (اخبار رسمی): پودر ماهی یا «Fish meal» محصول جامد فرآوری شده ای است که از آبگیری، پختن، جداسازی، خشک کردن و آسیاب ماهی کامل و یا ضایعات ماهی به دست می آید. پودر ماهی معمولا برای تغذیه دام و طیور و آبزیان استفاده می‌شود.

خرید و فروش عمده پودر میگو،فروش پوست میگو،فروش ماهی خشک
کارخانه صیادان جوان جاسک

پودر ماهی یا «Fish meal» محصول جامد فرآوری شده ای ست که از آبگیری، پختن، جداسازی، خشک کردن و آسیاب ماهی کامل و یا ضایعات ماهی به دست می آید. پودر ماهی معمولا برای تغذیه دام و طیور و آبزیان استفاده می‌شود. در شرکت صیادان جوان جنوب؛ پودر ماهی ضایعات، پودر ماهی میکتوفیده، پودر ماهی کیلکا، پودر ماهی متو، پودر ماهی ساردین، پودر ماهی جنوب، پودر ماهی خشک و پودر ماهی تر تولید و ارائه می‌شود.

خواص پودر ماهیپ

پودر ماهی یکی از منابع غنی پروتئین حیوانی است که مقادیر قابل توجه‌ای متیونین، لیزین، کلسیم و فسفر قابل‌استفاده دارد. این پودر در تغذیه دام، طیور و آبزیان کاربرد فراوانی دارد. پودر ماهی ترکیب اسید آمینه‌ی مناسبی برای دام و طیور دارد و میزان پروتئین غیرقابل‌تجزیه آن نیز بالا است.

کیفیت و ارزش غذایی پودر ماهی با توجه به فرآیند تولید و مدت زمان بین صید ماهی تا تولید، و همچنین تازه بودن مواد خام مورد استفاده، متفاوت است. تازه بودن مواد خام مورد استفاده به معنای تجزیه کمتر اسیدهای آمینه بوده که همین امر باعث خوش‌خوراکی بهتر و قابلیت هضم بیشتر پودر ماهی می‌شود.

معمولا هرچه فرآیند خشک کردن ملایم‌تر صورت بگیرد، کیفیت پودر حاصله بالاتر خواهد بود .

استفاده از درجه حرارت بالا در فرآیند خشک کردن باعث می‌شود که درصد بیشتری از بخش پروتئینی آسیب ببیند. عقیده بر این است که بهترین روش خشک کردن، روش غیرمستقیم با هوای داغ است. گرچه در این روش سرعت خشک شدن کمتر است، اما معمولا محصول تولیدی از کیفیت بهتری برخوردارخواهد بود.

کیفیت تغذیه‌ی محصولات مخلوط نسبت به محصولی که از یک منبع حاصل شده باشد و به‌صورت غیرمخلوط استفاده می‌شود، ممکن است کمتر باشد. پودر ماهی مصارف گوناگونی دارد. از جمله خوراک دام و طیور و آبزیان، مصرف خوراکی برای انسان، مصرف دارویی، تولید لوازم آرایشی و بهداشتی (از قبیل صابون و...) و استفاده در صنعت رنگ‌سازی.

شرکت صیادان جوان جاسک

شرکت صیادان جوان جاسک با 18 سال تجربه تولید و صیادی، بزرگترین کارخانه تولید پودر ماهی در کشور است. این شرکت 3 کارخانه پودر ماهی، 7 مزرعه ماهی خشک و 8 عامل فروش در کشور دارد. کادر علمی و فنی این شرکت شامل 25 کارشناس خبره در زمینه تولید و صیادی می‌شود. شرکت صیادان محصولات و فرآورده‌های گوناگونی از جمله ماهی خشک (متو ساردین و جنوب)، پودر ماهی (متو، ساردین، جنوب، میکتوفیده، کیلکا، تر و خشک)، پودر پوست میگو، ماهی، روغن ماهی، میگو پرورشی صادراتی، خوراک دام و طیور و خوراک آبزیان را تولید می‌کند.
شرکت صیادان جوان جاسک، برترین کارخانه تولیدکننده پودر ماهی و ماهی خشک در ایران است. این شرکت محصولات خود را به تمامی استان‌های کشور به صورت سریع ارسال می‌کند. شرکت صیادان با بهره‌مندی از تکنولوژی و دانش فنی پیشرفته در جهت تولید با کیفیت پودر ماهی خالص جنوب، همگام با معیارهای خط مشی سازمان دامپزشکی و اداره کل استانداردها در جهت بهبود کیفیت و سلامت پیش می‌رود.

محصولات شرکت به بیش از 7 کشور همسایه صادر می‌شود. حمایت از صیادان باتجربه جهت عرضه محصولات با کیفیت یکنواخت به بازار از دیگر ویژگی‌های شرکت صیادان جوان جاسک است.

خرید و فروش عمده پودر ماهی میکتوفیده

میکتوفیده‌ها یا فانوس ماهی‌ها ماهی‌های کوچکی با طول حداکثر 4 سانتی‌متر و عمر محدود یکساله هستند. این ماهی‌ها در عمق 250 متر به بالا دریا زندگی می‌کنند. بهترین عمق برای صید این نوع ماهی 100 تا 150 متری دریاست. صید ماهی میکتوفیده فقط با کشتی‌های مجهز به صید فانوس ماهیان و تورهای ترکیبی «دِمِرسال» با چشمه‌های ریز انجام می شود.
نمونه برداری‌های عمیق نشان دادند که فانوس ماهی حدود 65٪ از کل ماهیان زیست توده دریاهای عمیق را به خود اختصاص داده است.

سالانه ظرفیت صید 3۰۰ تا 4۰۰ هزار تن فانوس ماهی در آب‌های هرمزگان وجود دارد. که زیستگاه اصلی این آبزی در آب‌های جاسک است.

فانوس ماهی یا میکتوفیده برای تهیه پودرماهی صید می‌شود. پودر ماهی تهیه شده از فانوس ماهی (خانواده: میکتوفیده، گونه: بنتوسماپتروتوم) دارای ترکیبات معدنی، آمینو اسیدها و اسیدهای چرب می باشد.

پودر ماهی میکتوفیده محصول جامد فرآوری شده ای ست که از آبگیری، پختن، جداسازی، خشک کردن و آسیاب ماهی میکتوفیده (فانوس ماهی) به دست می آید. براساس تحقیقات انجام شده از هر پنج کیلوگرم ماهی میکتوفیده، یک کیلوگرم پودر ماهی میکتوفیده استحصال می‌شود و با درصدهای مختلف درتولید خوراک دام وطیور و خوراک آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید و فروش عمده پودر ماهی ضایعات

پودر ماهی ضایعات محصول جامد فرآوری شده ای ست که از آبگیری، پختن، جداسازی، خشک کردن و آسیاب ضایعات ماهی هوور و ماهی گیدر به دست می آید و با درصدهای مختلف درتولید خوراک دام وطیور و خوراک آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید و فروش عمده پودر ماهی تر

پودر ماهی تر محصول جامد فرآوری شده ای ست که از آبگیری، پختن، جداسازی، خشک کردن و آسیاب ماهی های متو، ساردین، کیلکا و میکتوفیده به دست می آید و با درصدهای مختلف درتولید خوراک دام وطیور و خوراک آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید و فروش عمده پودر ماهی خشک

پس از صید ماهی جنوب، این ماهی به دو روش خشک کردن ماهی به روش زمینی و خشک کردن ماهی به روش هوایی خشک می شود. که با متوسط 8 الی 1۰ ساعت آفتاب در روز و دمای حداکثر 38 درجه سانتی گراد، 8 تا 1۰ روز وقت لازم دارد.

پودر ماهی خشک محصول جامد فرآوری شده ای ست که از آبگیری، پختن، جداسازی، خشک کردن و آسیاب ماهی جنوب به دست می آید و با درصدهای مختلف درتولید خوراک دام وطیور و خوراک آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد.

راه‌های ارتباطی

جهت ارتباط با مسئول فروش شرکت صیادان جوان جاسک می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی