اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991009483788005

به تالیف دکتر مهدی جبرائیلی و فاطمه باقی؛

کتاب مباحث حقوقی قراردادهای الکترونیکی در تجارت بین‌المللی منتشر شد

کد: 13991009483788005

https://bit.ly/3hrHkXk

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب «مباحث حقوقی قراردادهای الکترونیکی» توسط دکتر مهدی جبرائیلی، دبیر کل جامعه مدیران و کارآفرینان حرفه‌ای اتحادیه اروپا و آسیا و کارآفرین دارای نشان عالی مدیریت و فاطمه باقی، وکیل پایه یک دادگستری، توسط انتشارات ویراست منتشر و در دسترس علاقمندان مباحث حقوقی و تجارت الکترونیک قرار گرفت.

کتاب مباحث حقوقی قراردادهای الکترونیکی در تجارت بین‌المللی منتشر شد
کتاب مباحث حقوقی قراردادهای الکترونیکی در تجارت بین‌المللی منتشر شد

با ظهور اینترنت و همچنین پیشرفت تجارت الکترونیک مباحث حقوقی این عرصه از اهمیت بسیاری برخوردار است و فعالان این عرصه باید به تمام زوایای آن آشنا باشند تا بتوانند قراردادهای الکترونیکی را به صورت اصولی و بر پایه علم حقوق تنظیم و ارائه کنند. آشنایی با قوانین قراردادهای الکترونیکی در عرصه بین‌الملل باعث می‌شود تا تجار و فعالان اقتصادی با خیالی آسوده به تجارت و کسب و کار خود بپردازند و در عرصه بین‌المللی با نگاهی آگاهانه به تجارت بپردازند.

در همین راستا دکتر مهدی جبرائیلی با همراهی فاطمه باقی کتاب « مباحث حقوقی قراردادهای الکترونیکی» را در هشت فصل و 209 صفحه به رشته تحریر درآوردند تا بتوانند نقاط حقوقی تاریک در قراردادهای الکترونیکی را روشن کنند.

در فصل اول این کتاب به مفاهیم و تاریخچه تجارت الکترونیک پرداخته شده است و مفهوم تجارت الکترونیک و تاریخچه آن به صورت کامل بیان شده است. پس از آن در فصل دوم به مفاهیم و تاریخچه قراردادهای الکترونیکی اشاره شده است که با مطالعه این فصل علاقمندان به این عرصه می‌توانند با چگونگی ایجاد و شکل‌گیری قراردادهای الکترونیکی آشنا شوند. فصل سوم این کتاب نیز به ماهیت حقوقی تجارت و قراردادهای الکترونیکی به تفضیل اشاره شده است که با مطالعه این بخش تا حدود بسیاری ماهیت اینگونه قراردادها روشن خواهد شد.

در فصل چهارم این کتاب، نویسندگان به مفاهیم و اصطلاحات سایبری پرداخته و اطلاعات کاملی در این خصوص ارائه داده‌اند. فصل پنجم این کتاب نیز به تشکیل قرارداد الکترونیکی و شرایط آن اشاره دارد و به نقش طرفین معامله از منظر حقوقی می‌پردازد. در فصل ششم امضا الکترونیک و ماهیت و اعتبار آن مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد و در فصل هفتم روش‌های پرداخت ثمن به صورت کامل توضیح داده شده است. فصل پایانی و هشتم این کتاب نیز انواع الگوهای قراردادی و نوع انحلال آنها را بر اساس قوانین و مقررات موجود تعریف کرده است.

کتاب فوق در کتابفروشی‌های معتبر در دسترس است و علاقمندان به عرصه تجارت الکترونیک می‌توانند با مطالعه این کتاب به تمام موارد حقوقی تجارت الکترونیک آشنا شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت گلدن لاین

واردات و صادرات انواع فراورده های نفتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب